Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת שלמה למכירה, DC, Sundown, Phase


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קומפוננט של רוקפורד מדגם T1652-S. הסידרה הגבוה ביותר, יש לציין שהקומפוננט נמצא במצב מצויין כל האריזה והאביזרים המקוריים.

 

מגבר 4 ערוצים Phase Evolution RS4 אני בטוח שמי שמכיר יודע שמדובר במגבר מעולה שעוצמה ואיכות הן לא מילים גסות בכלל.

המגבר במצב קוסמטי מצויין.

 

מונו בלוק Sundown 1500.1D חדש חדש חדש, לא ראיתי הרבה ששמורים ככה, 1500RMS ב 1 אוהם ו 800 ב 2 אוהם, 600 ב 4 אוהם.

 

סאב של DC Level 4 כולל תיבה במצב מצויין.

 

אני מאזור הדרום, אבל נמצא כל שבוע במרכז ויש לי גם חברים מהצפון כך שזאת לא בעיה. כרגע המערכת עדין מורכבת אז מי שרוצה ניתן לשמוע או לשאול אנשים למינהם ממפגשי מרכז/דרום.

 

תמיר - אפס חמש ארבעה 6 אפס אפס 4 אפס אפס 7

1265666_632525116769005_283011455_o.jpg

2qx16ia.jpg

p1.jpg

phase-rs4_7199.jpg

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...