מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
קורס mx22 טוויטרים mt230
מאת Guest Re'em- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הקרוס הישן והטוב של מורל הייבריד אוביישן מאפשר חיבור biamp - ש"ח 300. טוויטרים mt230 שעבדו סה"כ חודש, באריזה המקורית עם כל האביזרים בהתנגדות 4 אום אחלה שידורג מ mt22 - שח 400 טוויטר בודד mt22 - ש"ח 200. אני גר באיזור הצפון מגיע כל יום לחיפה. 0528183057 - ראם.
-
JBL GTO1004
מאת godkiller- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מוכר מגבר JBL GTO1004 אצלי פחות מ3 חודשיים מגבר מאוד חזק כמו חדש 100X4 RMS דורש עליו 800 ש"ח גמיש טיפה מאזור קריית שמונה וטבריה
הודעה אחרונה מאת godkiller, -
- 0 תגובות
- 808 צפיות
למכירה נקמיצי' CD400 - 1500 ש"ח מתוק מדבש !! קלריון DRZ855 טאצ' 24 BIT 1300 ש"ח סט קומפוננט חזק ביותר לאוהבי עוצמה! בוסטון אקוסטיק הסידרה הגבוה SE ! 1500 ש"ח עם קרוסים מורל סופרימו רק הקרוסים שווים את המחיר מגבר FOCAL 4CH הסידרה הגבוה SYMETRIC היה בשימוש חודש !! מחיר מצחיק של 2500 ש"ח נותן 4*120 ב-4 הום http://www.focal.com/en/amplifiers/234-fps-4160-3544057676049.html אביעד -0528850950
הודעה אחרונה מאת vini5, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רכיבים למכירה : רדיו דיסק Alpine 9887 1200 שקל רדיו דיסק Nakamichi NA250btr בן חודש 1000 שקל סאונד פרוססור Rockford 3sixty.2 900 שקל רמקולים 6*9 Rockford T1693 דגם נדיר. 400 שקל מגבר 6 ערוצים ישן ואיכותי Xetec Vector V-350.6 700 שקל אלכסיי 054-7556809
הודעה אחרונה מאת alexeyint, -
- 7 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מערכת בשלמותה או בחלקים למכירה. קומפוננט hertz hi energy hsk165, כאמור 6.5". מגבר sundown sax 100.4 סאבוופר jvc cs-gd4300 בתיבה פתוחה 12" רדיו דיסק pioneer 8350sd ציוד איכותי ומוכר בתחום, הכל פועל ותקין במאה אחוז, מורכב ברכב וניתן לשמוע שהכל פועל ואפילו מצויין. הציוד לא נקרע ומעולם לא הגעתי למקסימום נצילות שלו, נשמר היטב, מי שמכיר אותי יודע שהציוד שמור. סיבת המכירה היא בשל עזיבת התחום (ככל הנראה עובר לדו"ג) אם היה עוד רכב במשפחה לא הייתי שוקל לרגע אפילו למכור. כמובן, שאני יענה על שאלות שתשאלו, אבל באמת, מי שלא מכיר, שיריץ חיפוש, זה רכיבים מאוד מוכרים ועם הרבה מידע על ההספקים והנתונים שלהם ברשת. מחירים בפרטי, כמובן שמי שלוקח הכל יז…
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 14 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
הפרוייקט המתוכנן לא יצא לפועל , ואני מוכר את כל הציוד שיש לי : ECLIPSE 7200 - מחיר 1700 ש"ח (מחיר אחרון) http://www.eclipse-web.com/us/download/manual/cd7200mkII_e/audio/index.html ALPINE V 12 MRV F-407 מחיר 1000 ש"ח (גמיש) ALPINE PDX 1.600M מחיר 2000 ש"ח (מחיר אחרון) (חדש לא נעשה בו שימוש ולא נפתח מאריזה מקורית) http://www.alpine-usa.com/product/view/pdx-1600m PPI 2120 מגבר שני ערוצים , מצויין לטויטרים מחיר 400 ש"ח (גמיש) PEERLESS XXLS 10 מחיר 1000 ש"ח (מחיר אחרון) http://www.parts-express.com/pe/showdetl.cfm?Partnumber=299-238 2 כבלים 0G AUDIO QUEST באורך 7 מטר מוגנים מפגיות מחיר 400 ש"ח (גמיש) 2 כבלים של OMEGA AUDIO 2.5 באורך 9 מטר באריגת נומקס מח…
הודעה אחרונה מאת -=ROMAN=-, -
- 0 תגובות
- 990 צפיות
הסאב מגיע עם תיבה אטומה סאב מצויין ומגבר 5 ערוצים של spl 1700 watt היו בשימוש שבוע חדשים לגמרי לעוד פרטים בהודעה פרטית או בפלאפון 0504212406 המחיר הוא 1100 ש"ח
הודעה אחרונה מאת ronron710, -
- 0 תגובות
- 691 צפיות
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754180 מצב מצוניין 350 שקל אזור חיפה 0527288988
הודעה אחרונה מאת Audi_, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה טוויטרים MT22 עבדו כ3 חודשים ברכב וירדו לאחר שדרוג ל MT23 במצב מצוין עבדו על קרוס של דוטק ומגבר של סלסטרה 475 לא השוחטו . מחיר 400 ש"ח אפשר להתגמש למעלה
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר ממש חדש היה בשימוש כחצי שנה טוב מאוד למערכת של מתחילים ביחס למחיר ממולץ מאוד בפורום http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839 המגבר לא התאמץ ,הוא מגביר אצלי FOCAL 165 A1 וסאב JBL 1202D אני מירושלים דורש על המגבר 800 שקל ניתן לפנות אלי בהודעה פרטית או בטלפון 0503380009
הודעה אחרונה מאת רפאל ישראל פור, -
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
זוג סאבים בתיבה אטומה כפולה. כל סאב ב30 ליטר "משלו". התנגדות סופית-2 אוהם. כל סאב בחיבור עצמאי למגבר לתפוקה טובה יותר. מחיר 2200 שח. http://www.extremeaudio.co.uk/products/genesis---30-01/1255/ מונו סלסטרה 1.6K. 4 אוהם-500 רמס 2 אוהם-1000 רמס 1 אוהם-1600 רמס. 2500 שח. http://magnitolla.net/avtomagnitoly/celestra-fa-1-6k.html בה'פ. ליאור
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הסאב עבד כשנה וסוחב בדיילי 2500 וואט. יש קצת שפשופים על הסראונד שלא משפיע על כלום (כתוצאה מזה שהתיבה הייתה על המילימטר בבגז-ניתן לראות בתמונות). הטוויטרים במצב חדש! לעוד אינפורמציה לגבי השדרוגים ומחירים-0543388949 מייקל (אני מאזור המרכז).
הודעה אחרונה מאת mikemsg, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אלפיין 9855R (עם RDS , יבוא של אפריל טקליין). היה מותקן ברכב שלי שנסע בסופ"שים בלבד. לא קניתי רכב אחר ולכן לא הופעל מאז. עבד מעט מאוד. מצב מעולה. נמצא בת"א/פ"ת/חיפה. 900 ש"ח. אפס חמש ארבע שלוש חמש חמש שש שבע שמונה שש. או במסרים.
הודעה אחרונה מאת santiago, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
המכירה עבור חבר, נא לפנות למספר המופיעה בתחתית המודעה! למכירה סאב של DC AUDIO LEVEL 4 12' משודרג סאב בעל התנגדות סופית של 2 או 0.5 אום ויכולת ספגה של 1400W RMS ויותר סאב SQL יחיד מסוגו בארץ. - DUST CAP משודרג לקרבון. - Surround משודרג. הסאב עבד תקופה קצרה מאוד בהספקים נמוכים, נמכר עקב מעבר לזוג 10 0542169636
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 0 תגובות
- 947 צפיות
היי חברים מוכר את הדבל דין שלי קנווד 8026 מכשיר מדהים עם פרוססור מובנה טיים קורקשיין ועוד מלא פיצ'רים כמובן דיבורית בלטוט פארוט מאוד איכותית. שליטה על כל אלמנט בניפרד וכו.במצב כמעט חדש . 2500 שח עם התגמשות קלה. 0547907723 דודי לא בשבת בבקשה.
הודעה אחרונה מאת dudi d, -
מוכר סאב kicker l7 במצב מצוין כמו חדש. הסאב בקושי עבד בגלל חוסר במגבר רוב הזמן ישב בבית. בניתי לו גריל מצוין שמגן כמעט על כל דבר ועושה עבודה טובה בהרבה מהגרילים המקוריים שהם סתם ליופי. הסאב נמצא בתיבה מקורית לא ענקית כך שהדפיקה שהוא נותן היא יחסית מדויוקת ויש לו הרבה הרבה עוצמה. מי שמעוניין זה המספר שלי 0526433658. קוראים לי בר ואפשר לשלוח לי הודעה גם בפרטי.
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
2 וופרים חדשים חדשים סאוונד מדהים,מחיר 600 יצירת קשר בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
כמו בכותרת המכשיר במצב נדיר עם כיול לתחנות ישראליות מכשיר מטורף סאונד מדהים המון אפשריות כיוון. טלפון לפרטים 0523742625
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה audison lrx 4.1k במצב מצוין מגיע עם הקופסא וכל האיבזור הנלווה מפרסם בשביל חבר מחיר 2200 לפרטים נוספים ה״פ
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מכשיר מבית חברת ECLIPSE האגדית דגם 5030 עם Bluetooth+USB,יש כניסת AUX מכשיר במצב מעולה כמו חדש צריך לראות בכדי להאמין עד כמה שהמכשיר נשמר. פרטים נוספים:0573640730
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 0 תגובות
- 627 צפיות
אחרי קצת סדר מצאתי כמה שלטים יש כאלו כולל הגלגל וכאלו שלא אין לי מושג כמה זה עולה תציעו ונסתדר שבת שלום 0547495262
הודעה אחרונה מאת the pawer of spl, -
למכירה מורל
מאת mozman11- 0 תגובות
- 587 צפיות
למכירה מורל הייבריד אוביישן , גודל 6.5, כחדשים בקופסא. 1000 שקל בלבד
הודעה אחרונה מאת mozman11, -
- 0 תגובות
- 719 צפיות
למכירה סאב INFINITY 10" במצב חדש שומש רק 4 חודש והרכב נמכר. למכירה חלק מקומפוננט HERTZ ENERGY רק טוויטרים וקרוסים יש לי. מחיר סאב עם תיבה 500 ש''ח (לי הוא עלה 800). מחיר טוויטרים וקרוסים 200 ש''ח. לפנות בפרטי בבקשה ומי שירצה אני אשלח לו את המספר שלי.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
(1)תיבה אטומה חדשה לחלוטין בנפח 62 ליטר עם פתח כלפי מעלה. מידות: רוחב 70 אורך 50 גובה 25. החלק האחורי של התיבה בעל שיפוע של 10 מעלות כדי להתאים לצורה של המושב האחורי. מכיר נידרש 300 ש"ח. (2)תיבה אטומה משומשת בנפח 46 ליטר. מידות: 40*40*40. מכיר נידרש 100 ש"ח. שני התיבות בנויות בצורה מאוד חזקה מ MDF באובי 19 מ"מ, ללא שום חריצים או סדקים. אני מאשדוד טל: 0542296411
הודעה אחרונה מאת FreeStyle, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
למכירה מכשיר מדהים , אפשר לומר שאחד האחרונים בזמננו שניתן לכנות אותו high end אמיתי. http://clarion.com/ca/en/products/2012/HX/source_units/HX-D3/ca-en-product-pf_1259583451616.html מכשיר בן חצי שנה במצב חדש לחלוטין. בונוס לקונה - שלט הגה מקורי, צ'ינגר מקורי, קבל אופטי מקורי. נא לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת ostrer73, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה סאב כפול של Mtx כל סאב מוצהר 200 רמס תיבה אטומה 12׳ כפולה ומגבר מונובלוק מוצהר 250 רמס למרות שהם מוצהרים על הספק נמוך , הם מפיקים סאונד חזק ומטורף שאנשים לא מאמינים לי שזה הנתונים לא מאמינים? בואו תקשיבו 0525574391 , זמין בכל ימות השבוע עדיף מ10 בבוקר עד 12 בלילה
הודעה אחרונה מאת Peugeot 306, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למכירה מערכת פיונייר AVH-P8450BT במצב מעולה, המערכת עם תמיכה מלאה בעברית המערכת מגיעה עם הקופסה המקורית, וכוללת נרתיק, גרילים מקוריים של פיונייר וחוט CD-IU201S בשווי 300 ש"ח לחיבור האייפון 4/4S במצב APPMODE שכולל שליטה במלאה באפליקציות מהמערכת כגון WAZE וכו' אחריות על המכשיר של היבואן הרשמי: עוזי רדיו למידע נוסף: http://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=212 המחיר הינו: 4000 ש"ח לפרטים צרו קשר: 054-7807970 סימון
הודעה אחרונה מאת simc, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
כחדש היה בשימוש שנה בסהכ, נמכר עקב מכירת הרכב. בחנות: 3000 ש"ח אצלי: 1500 ש"ח רדיו אמריקאי בתדר אמריקאי (לא כיילתי) רדיו דיסק כולל מסך מגע ו BLUETOOTH לרכב של פיוניר, 3 יציאות למגבר, IPOD\\\\\\\\IPHONE כולל קבל וידאו מקורי תקין 0507947946 100%
הודעה אחרונה מאת omri75, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה קומפננט מורל אלייט 6.5 במצב מצויין וסאב וופר מורל אולטימו 10" בתיבה מקורית הסאב בקושי עבד ורוב הזמןהיה בבית הסט מותקן שנה וחצי מחיר נדרש 2100 שח 0528139777 תודה
הודעה אחרונה מאת NAFTA1979, -
Rockford , Morel 1 2
מאת בזוזית- 17 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
לאחר זמן מה שהרכב הישן נמכר, ולבסוף אני לא ארכוש רכב חדש, המערכת שלי מוצעת למכירה. Morel Dotech Ovation סט מומלץ מאוד וברמה יחסית גבוהה (הכל זה יחסי ), ניגן במשך חצי שנה. 500 ש"ח Rockford P3 סאבוופר שנותן המון כוח ביחס למחיר שלו, יכול לעשות רעש כמו שצריך עם הגברה מתאימה, מגיע עם תיבה מאסיבית ומחוזקת בנפח של 90 ליטר. סאב שהעברתי איתו רגעים יפים מאוד. 600 ש"ח Rockford P300.1 מונובלוק מסדרת הפאנץ' המהוללת. המגבר בפרט והסדרה בכלל מוצהרים כאוברייטדים בצורה רצינית. עשה עבודה מעולה על הסאבוופר ונתן לו כל כוח אשר היה צריך, לעולם לא עבר את גבול יכולתו ועבד בתנאים טובים ואוהבים. יעשה עבודה ויוציא את המיץ מכל סאבוופר עד 600וואט. 600 ש…
הודעה אחרונה מאת בזוזית,
