מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 793 צפיות
עקב מכירת הרכב ומעבר לרדיו דיסק מקורי, קצת פרטים. http://www.crutchfield.com/S-C5HdenZlAsF/p_500IVAW200/Alpine-IVA-W200.html#details-tab 1400 שקל בלבד! איזור המרכז, לפנות בה"פ או 0547967775.
הודעה אחרונה מאת dany, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מונובלוק + זוג סאבים 12׳ של mtx תיבה כפולה ואטומה , המונו מוצהר על 250rms הסאבים מוצהרים כל אחד על 250 rms למרות ההספק המוצהר הנמוך , אתם תהיו מופתעים לשמוע תוצאות זוג סאבים , קיקר cvr 12׳ , תיבה כפולה פתוחה זמין בטלפון יותר מאשר בפרטי 0525574391 , באר שבע
הודעה אחרונה מאת Peugeot 306, -
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום! למכירה רדיו דיסק פיוניר משומש במצב מצויין כחדש, היה בשימוש רק שנה. בעל יציאה אחת למגבר 2.2 וולט מגבר פנימי 22x4 5 פריסטים לאקולייזר לבחירה או שליטה ידנית על הBASS, MID, TREBLE. בעל אופציה הנקראת Loudness- משמשת להבלטת הגבוהים +הנמוכים בוליום נמוך, ונותן יותר בווליום גבוהה. אפשרות לבחירת צבעים - אדום או ירוק פאנל נשלף כניסת USB אפשרויות לתיקיות עד 99 שירים בכל תיקיה, מסדרת את הקבצים בתיקיה לפי מתי שהוספתם אותם. כניסת AUX. רדיו תומך ישראל כמובן, ואפשרות לשמור תחנות עד 6 תחנות. מגיע כמובן עם שלט 300 ש"ח 0546689200 אוהד. חשוב לי לציין שבתמונות המסך נראה הרבה הרבה יותר שרוט ממה שרואים בעין הרדיו באמת במצב מדהים
הודעה אחרונה מאת -Negative-, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
היי, מוכר במכירת חיסול סאב של Sundown, סט קומפוננטים מורל דוטק וסט של מורל טמפו. הציוד נקנה אצל יוסי אלפיין ונמכר עקב קניית רכב עם מערכת די דומה. הציוד היה מורכב ברכב הקודם שלי בסך הכל כ-6 חודשים, ככה שהכל במצב חדש לחלוטין. הציוד הנ"ל נרכש בכ-3000 ש"ח, מחיר מכירה למהירי החלטה 1500 ש"ח- לבוא לקחת. פרטים וטלפונים בפרטי בבקשה. תודה
הודעה אחרונה מאת Lexus12, -
PIONEER P99RS
מאת ארזה- 0 תגובות
- 781 צפיות
http://www.pioneer.eu/uk/products/25/121/61/DEX-P99RS/page.html אין צורך להרחיב נכון? 3700 שח. בה'פ.
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סאב SQ מעולה. נתונים: Genesis Subwoofer Audiophile 30.01 features: 4 ohm single voice coil Mechanical Q: QMS 8.31 Electrical Q: Qes 0.56 Total Q factor: QTS 0.53 Resonant freq: Fs 24.8Hz moving mass: mms 111.3g sensitivity: dB 90.4 mounting hole diameter: 279mm mounting depth: 120mm recommended enclosure (sealed): 30L, 1.0cu ft נמכר ביחד עם תיבה שמתאימה לו בדיוק (אחד המגעים בטרמינל מוחזק על בורג ושייבה במקום טרמינל אורגינל). מחיר עם התיבה 1350 ש"ח. צרו קשר בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת Pentos, -
- 2 תגובות
- 953 צפיות
מגבר חדש בן חודשיים המגבר בא אם תעודת אחריות ! הגביר סאב P1 וזוג 6+9 180W לא משהו רציני נימכר עקב שידרוג מערכת! כמו שאתם רואים זה מגבר איכותי לא זבל סיני! מפרט: Bridged 160 x 2 Channels 4 Cont Power at 1 Ohm NA Cont Power at 2 Ohm 80 x 4 Cont Power at 4 Ohm 60 x 4 Damping Factor >100 Dimensions (Inches) 2.08 x 9.45 x 11 Dimensions (Metric) 53 x 240 x 280 Dynamic Power 600W Efficiency Thru Output NA Input Sensitivity 0.2 - 6V Shipping Weight 8 lbs 700 שקלים! נייד פעם בשבוע במרכז הארץ! 0526664090 שי!
הודעה אחרונה מאת שי ברזילי, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחיר 550 גמיש בקטנה. סיבת המכירה . הסתבכתי עם קניית הקבלים / קרוסים לא חוברו בכלל.. פלאפון - 0508510235 - רון
הודעה אחרונה מאת RonSub, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שימש נאמנות - במצב מצויין. הגביר סט קדמי וסאב בלבד. 1500 ש"ח. לא גמיש.
הודעה אחרונה מאת matanusmc, -
- 0 תגובות
- 737 צפיות
אלפיין 9882RI במצב מעולה 3 יציאות RCA עם הצמת חוטים עם הכבל USB אפשרות בתוספת תשלום של 200 שקלים כבל לאיפון חדש! המחיר המבוקש הוא:1100 ש"ח פרטים או בהודעה פרטית או 0526469792
הודעה אחרונה מאת gildavidov, -
- 0 תגובות
- 819 צפיות
סרטון וידיאו- מכשיר נדיר מאד ,תקין ובמצב מדהים. רדיו,טייפ () וצינגייר של 12 דיסקים. מגיע עם שלט מקורי. ניתן לחבר אליו פרוססור ( ) DEQ-800 של פיוניר למי שיש. שליטה עצמאית עם חיתוך תדרים לסאב. 500 שח.
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 0 תגובות
- 974 צפיות
מגבר ארבעה ערוצים חזק !! דוחף סט קדמי וסאבוופר בקלות. מוציא מעל 100W RMS לערוץ ומעל ל 320W RMS בגישור. כולל קרוסאובר אקטיבי מובנה. הגברה חזקה, איכותית וזולה מאוד. 1200 ש"ח. חגי - 050-9952059
הודעה אחרונה מאת nimikipod, -
- 1 תגובות
- 779 צפיות
ברשותי מתאם שליטה מההגה המתאים למכשירי ה blaupunkt ny-800 המתאם עולה בחברת רדיו מילאנו 890 ש"ח ליפני מע"מ אני דורש רק 450 ש"ח כל הקודם זוכה... 0523905513
הודעה אחרונה מאת poloyang, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
דיבורית בורי עם מסך מגע 3.5 אינץ נשלף וקופסא תואמת.ניתן לחייג מהמסך ע"י לחצנים(לא כמו בפארוט) באריזה ישנו מתאם שמעביר את השמע של השיחה לרמקולים ברכב,כולל חיבור A2DP לכניסת ה-AUX ברדיו המקורי ולכל מכשיר רדיו שתומך בכניסת AUX הדיבורית חדשה באריזה ולא נעשה בה שימוש כלל. המכשיר נמכר בארץ ובחול בין 850 ל 1200 המחיר שלי הוא 500 ש"ח 0523905513
הודעה אחרונה מאת poloyang, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
ג'נסיס ST60 מגבר מעולה במיוחד להגברה אקטיבית של טוויטרים או מידים, מחיר 1200 מוכן החלפה של סאב תמורתו, רצוי סאב 10" ורק מהרמות הגבוהות פירלס JL וכו רדיו דיסק פיוניר סדרה 1145 עם כניסת אוקס בפאנל עובד ונראה מצויין 250 שקל סאב של IDMAX 10 בתיבה אטומה ואיכותית הסאב צריך לעבור תיקון החלפת סליל ודסט קאפ (עלות של500-700) מוכן לתת אותו ב300
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
- 1 תגובות
- 714 צפיות
עבד על מכשיר של פיוניר 4250 מתאים לכול הפיוניר נקנה מגיל קאר ב1800 לא כולל תוכנה יש בו תוכנה של IGO מקורית שעלתה 800 דורש על הכול 1200 אני מבת ים 050-9233332 אולי מתאים לעוד מכשירים
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
דגם 4250 3 יציאות למגברים שליטה מלאה לכול יציאה קורא את כול סוגי הפורמטים כניסות לכרטיס זיכרון USB AUX ועוד.. מגיע כולל יחידת GPS מקורית של פיוניר שעולה לבד 1000 ש"ח הכול במצב חדש ללא שריטות או שבירות יש אפשרות לGPS כולל תוכנה בתוספת 1000 ש"ח מחיר לDVD + BT ב2000 ש"ח בלי הודעות פרטיות מי שרוצה שיתקשר 052-4471713
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
למכירה מגבר 2 ערוצים חזק של soundstream דגם tx2.500 מהרמות הגבוהות של soundstream הסדרה של הtarantula. המגבר מוציא 250 rms לכל ערוץ ב2 אום ובבריג' מוציא 500 rms ב4 אום הספק חזק מאוד. המגבר אצלי ממש כמה חודשים בערך 4 חודשים. הוא במצב חדש לגמרי נמצא בקופסא. בכלל לא מתחמם גם בעבודה מסיבית הוא ישב אצלי על סאב של jbl שסופג 300 rms והמגבר שרף אותו אחרי חודש בגלל ההספק החזק. מחיר: 1300 גמיש לרציניים. מדובר במגבר באמת חזק שעומד בהצהרות שלו. נמכר עקב צורך במונובלוק. קוראים לי בר והמספר שלי הוא 0526433658.
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה סאב מדגם Planet Audio דגם ZR12 300W 150RMS עבד על מגבר חלש, מגיע עם תיבה פתוחה מקורית כדי להוציא את המקסימום מהסאב באסים יפים 400 שקל אזור המרכז *נמכר ללא המגבר שבתמונה בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
- 0 תגובות
- 662 צפיות
רמקולים של פיוניר חדשים בקופסא 230W 40RMS 100 ש"ח
הודעה אחרונה מאת Subaru82, -
- 1 תגובות
- 785 צפיות
סאנדאון תקין לחלוטין מי שמכיר יודע שהמגבר הזה כמו חדש לא עבר תיקון אפעם .מגביר LEVEL 4XL 15 כמו גדול . מחיר 1600 מחיר סופי. 053-426-2305 נדב חולון מוכן על בהחלפה על ג'נטים BBS שחורים 8 אינצ' .
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
Hu + מגבר
מאת skywalker24- 0 תגובות
- 608 צפיות
למכירה מגבר של cerwin vega 300.4 4x75 rms 500 שקל Clarion fz409 מכשיר איכותי מאוד ומקצועי ! ללא דיסקים חיבור USB +aux נקנה לפניי שנתיים עם קבלות ב1400 שקל ! מוכר ב700 שקל בסה״כ המגבר היה מותקן שנתיים ברכב שלי ופורק עקב שידרוג Hu פורק לפניי שנה מהרכב והיה בשימוש שנה פורק עקב קניית רכב חדש עם מערכת מובנת המוצרים שמורים במצב חדש ללא שריטות או פגמים יש קבלות להכל לפרטים נוספים 0545809005 שמעון אני מאזור חיפה ניתן לבוא ולהתרשם
הודעה אחרונה מאת skywalker24, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום. למכירה סט הכולל: מערכת -Pioneer 6050UB -כולל צמה + שלט. מגבר- JBL GT0 5355- מגבר חזק. 5 ערוצים! סאב- JBL GT1204BR. זוג קרוסים של ALMANI מתנה!! ** מציין שהכל עובד מצוין! לרציניים בן 0523531258 מעלה אדומים
הודעה אחרונה מאת ADVANCED, -
Hertz ES250
מאת Matanel- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, למכירה הסאב שבכותרת.קניתי אותו מחבר שפרש מהתחביב והוא משמש כסאב תחליפי שמדי פעם אני מחבר אותו לפי מצב הרוח. כרגע הוא "שוכב" בחדר כבר מספר חודשים. הסאב לא חדש, בן כמה שנים. למרות זאת הוא מרגיש ומנגן היטב, גם החבר שקניתי ממנו את הסאב וגם אני ותיקים בתחום האודיו לרכב ולכן הסאב היה בידיים טובות ולא אצל ילדים שמחפשים "להפציץ". כרגע הוא מורכב בתייבת פורטד מקצועית בבניה עצמית בדיוק עפ"י הנפחים שהיצרן דורש. בנוסף קיימת גם תייבה אטומה. כל הדיל הזה: סאב+2 תייבות תמורת 450 ש"ח בלבד. איזור המכירה:נייד בין עמק חפר לנתניה.
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
מונו של XETEC מגרמניה איכות מעולה 1000RMS אמיתיים ב1 אוהם הגביר IDMAX 1500 ש"ח מגבר 2 ערוצים של XETEC ווקטור במצב מעולה 70 לערוץ 400 ש"ח מגבר 4 ערוצים של SUNDOWN הגרסה הראשונה שהגיעה לארץ נקנה מרוני לפני 6 שנים עובד תקין 1000 ש"ח סאב של IDMAX לא תקין בתיבה אטומה בניה אישית 3 ס"מ עובי MDF מלאה בזפת מיוחדת בפנים לא יודע מה קרה לסאב הוא עושה רעשים מוזרים אין לי מושג אם אפשר לתקן או לא 400 ש"ח (רק החומרים לבנית התיבה עלו לי מעל 500) רדיו דיסק של פיוניר סדרה 1150MP עם שלט וכניסת אוקס בפאנל 250 ש"ח 0504991199 מעוניין בהחלפה על מגבר 4 ערוצים חזק שיכול להזיז סאב ו2 אלמנטים של 115 RMS
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
Pioneer 8350sd
מאת bengee- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה PIONEER 8350SD, במצב חדש ותקין לחלוטין, דגם של 2012 . המכשיר נמכר עקב מחלת שידרוגים, באמת שהגעתי איתו לתוצאה טובה מאד. מכיל USB, AUX,SD-CARD,CD, שולט על אייפון\אייפוד (שליטה מלאה, ללא צורך במתאם). שלושה יציאות RCA , חיתוכי תדרים HPF\LPF, אקולייזר גרפי, שלושה מצבי LOUDNESS, שליטה מלאה על סאב. תצוגה כחולה זרחנית. פרטים מלאים כאן המכשיר שמור מאד, ולמעשה הוא במצב חדש. מגיע עם רתמה, צמת חיווט, קופסה לפאנל, שלט, ואריזה מקורית. המחיר הוא 650 שקלים, ולמי שלא יעשה פרצופים יינתן במתנה מעמד לפלאפון (הכי איכותי שיש, של מוטורולה, בשווי של 150 שקלים). בני 0505739073 נמצא באזור חיפה והקריות.
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים לקראת הפסח האישה יושבת על הראש שנעיף מה שלא צריך אז כמה דברים ששוכבים בארון, מגבר של חברת ויטרק מגבר שעשה אחלה עבודה ישבו עליו סאב וסט של מורל 250 שח http://durban.olx.co.za/brand-new-vtrek-2000w-4ch-amplifier-iid-439238044 סאב של דארגסטר 300 http://carsound.ua/ru/dragster/deh-221/ RMS בתיבה מקורית מדהימה נשמע מדהים.350 שח אקולייזר של קלריון דגם 746 עם שליטה על חיתוך הסאב ועוצמתו וכן על הסט הקידמי והאחורי פתרון מעולה למי שיש HU מקורי.. 200 שחhttp://www.sonicelectronix.com/item_6655_Clarion-EQS746.html רמקולים 6*9 של פיוניר 5 WAY 460 וואט גם במצב מצווין 200 שח HU מקורי של מאזדה 3 לשנתון 2006 עד 2009 במצב דנדש 350 ש"ח כל הדברים שמורים בקנאות…
הודעה אחרונה מאת dudi d, -
- 1 תגובות
- 768 צפיות
קטן מימדים ואיכותי ביותר. מגביר את הפראאוט של ההד יוניט אבל החשוב מכל-מכניס את האות למגבר בצורה הנקיה ביותר. http://www.trutechnology.com/products/Archive_Line_Amp/linedriver001.html 800 שח. בה'פ.
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר חדש של קראנצ' דגם P1400.4 4 ערוצים כל ערוץ 70 RMS בעל אפשרות לגישור בשביל סאב המגבר לא שומש ולא ניפתח מעולם ! וקבל 1.6 פראד מוכר בגלל שמוכר את הרכב שלי התחלה מצויינת למתחילים פלוס מחירים : במגבר ב730 ש"ח קבל 250 ש"ח
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יחידת ניווט חדשה לפיונר לא הייתה בשימוש כולל תוכנת ניווט מחיר 1250 ניתן ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 325 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itsik170
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- אהרן ג
- matan_mil
- ELI001
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- Dan___
- nglancer
- ברנד
- David32
- orankohn
- ברווז
- chrono
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- SlowRide
- gpro
- שביט
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- Shay Shd Dave
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- פריג'י
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
