מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
שלום כאמור בכותרת , מגבר שני ערוצים pheonix gold m25 הגביר סאב קטן של סאונדסטרים נמכר בעקבות תאונה שהרכב עבר ופורקה הפלטה של המגברים בשלמותה. המגבר יבדק עם הקונה לראות שהכל עובד . על פי מה שמצאתי באינטרנט, עמידה ב1 אום,גישור בשני אום. מוכר עבור בן משפחה איזור אופקים מוטי 0524-2-6-13-77
הודעה אחרונה מאת -מוטי-, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. למכירה JVC 60BT מצב חדש ניקנה בסוכות יש אחריות ושובר לשדרוג מפות IGO . מחיר 4500ש"ח. http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=321584&Code=09d06d9403119ad7a2085398a24f2be9 בתודה שי.
הודעה אחרונה מאת bmw700, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה הדגם Alpine CDE-136BT אין צורך להזכיר איזו חברה זו, רדיו דיסק מצויין חדש, לא נעשה בו שימוש לרגע, נפתח רק בשביל לראותו. כולל: חיבור USB, AUX, תומך ב iPod iPhone ובדיבורית Bluetooth של Parrot. הרדיו דיסק נקנה בארה"ב כך שלא תומך בתדרים ישראליים. מחיר: 2000 ש"ח פרטי או בטלפון: 054-5404583
הודעה אחרונה מאת ew89, -
למכירה 9886r
מאת יאן- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
במכשיר במצב חדש כחצי שנה מורכב באוטו למי שלא מכיר מכשיר עם USB מגיע עם המכשיר כבל מאריך לUSB כבל אייפון/אייפוד שלט והקופסה של הפנל ואריזה איך שניקנה המכשיר לפרטים נוספים 0506588194 יאן המכשיר נימכר עקב מכירת הרכב בלבד!
הודעה אחרונה מאת יאן, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מורל טמפו 6.5 , (סט מלא, מיד-וופרים+קורסים + טוייטרים) סט במצב חדש, הותקן פעם אחת ופורק אחרי שבועיים ) רצוי להתקשר ולא להשאיר ה"פ 054-5717657
הודעה אחרונה מאת ofer_1973, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מגבר לרכב: marriola M-2400 W מגבר 'מריולה', 5 ערוצים, 2400 וואט. איך צורך בגישור לסאב. ערוץ 5 ייעודי לסאב מגבר עוצמתי במיוחד!!!! עם תעודת אחריות לחודשיים ע"י "קאדנס" בירושלים לא גמיש במחיר. 600 ש"ח ניתן לפנות אליי ע"י הודעה פרטית / 052-5820896 בני המכירה יכולה להתבצע רק באיזור ירושלים / צור הדסה.
הודעה אחרונה מאת bennyavi, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי מוכר סאב Infinity reference 1260w (כולל תיבה אטומה) 12" עובד מעולה מוכר רק בגלל הגודל שגדול לי מידי לבגאז הקטנטן. 350ש"ח בה"פ
הודעה אחרונה מאת pilgonico, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
3400 בן כ 7 חודשים שמור כחדש. http://4xspower.com/shop/d-series/d3400/ 3100 בן כ 3 חודשים אף הוא שמור מאוד. http://4xspower.com/shop/d-series/d3100/ 0545242869 אורן
הודעה אחרונה מאת אורן אלקובי, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
הפרוססור החדש של אלפיין משומש מצב חדש 2600 שקל. רציניים בלבד !!!
הודעה אחרונה מאת alpine, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מונו בלוק משומש SAE1000- מחיר 950 ש"ח סאב סאנדאון SD10 משומש בעל 2 סלילים של 2אוהם כולל תיבה-800ש"ח
הודעה אחרונה מאת alpine, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 554 צפיות
למכירה מכשיר ALPINE 9887 במצב מעולה , במחיר 1200 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
IDMAX 12 + תיבה
מאת natih- 1 תגובות
- 731 צפיות
סאב במצב חדש היה בשימוש אולי חצי שנה וגם אז לא ממש נוצל(ילדים קטנים ותינוקת לא ממש הולך ביחד) מגיע עם תיבה ע"פ הוראות יצרן עם חיזוקים מתאים(נקנתה מהיבואן) המחיר המבוקש 1500 למעוניינים ניתן לכוש את המונו שלו לפרטים 0525506630
הודעה אחרונה מאת natih, -
- 38 תגובות
- 23.4 אלף צפיות
טוב אז נעשה קצת סדר זה מה שיש למכור 1 ) קומפוננט מוראל דוטק 6.5 MKII סט קומפלט (חתך קטן באחד הרמקולים שהודבק, דבר שלא גורע מכלום )מחיר 650 ש"ח 2 ) קומפוננט מוראל הייבריד אוביישן 6.5 (עם קרוסים של הדגם הקודם) מחיר 1200 ש"ח 3 ) טוויטרים MT22 חדשים של ההיבריד מחיר 300 ש"ח 4 ) טוויטרים MT11 משומשים של הדוטק מחיר 200 ש"ח 5 ) מגבר מונובלוק זטק 1200G MKII נתוני RMS מחיר 2900 ש"ח 1X450 ב 4 אום 1X750 ב 2 אום 1X1225 ב 1 אום 6 ) מגבר רוקפורד פוסגייט 801X בעל 4 ערוצים , נתוני RMS מחיר 2000 ש"ח 100X4 ב 4 אום 200X4 ב 2 אום 400X2 ב 2 ברידגים ב 4 אום 7 ) זוג מיד באסים מוראל HCW 8 אינטש 150 RMS מחיר 800 ש"ח…
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
- 0 תגובות
- 571 צפיות
הסאב דגם R1 rockford מחיר 800 המגבר BOSS CW650 מחיר 700 היו בשימוש ארבעה חודשים במצב מעולה מחיר לשניהם1400 טלפון 05-4 79 7-525 0 אופיר
הודעה אחרונה מאת M.B, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברת טריסוניק ארה"ב (מייצרת ציוד קצה להופעות, דיסקוטקים, סטודיו וכו...) הספק 450RMS התנגדות 8U, רמקולים משומשים, ארגזים חדשים בשקית מגיע ללא פילטרים או פיוזים רק רמקול+ארגז 390 ליחידה או 700 לזוג, כל המעוניין\ת צרו קשר בה"פ פה באתר אזור המרכז
הודעה אחרונה מאת Djx, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 757 צפיות
קומפוננט מהרמות הגבוהות ביותר 170rms עם קרוס מפלצתי מדוייקים מאד ונקיים בתקופה בה נמכרו בחנויות מחירם היה למעלה מ6000 מחיר 800 לפרטים 0525506630
הודעה אחרונה מאת natih, -
- 1 תגובות
- 760 צפיות
כחדש מכשיר ברמה גבוהה מצליח לתת איכות של cd רגיל בניגוד לכל הסינים והjvcים שמסתובבים פה שולט בכל הפונקציו והחיבורים הקיימים כולל מצלמת רוורס מגיע עם חיבור USB , I POD מחיר 1500 לפרטים 0525506630
הודעה אחרונה מאת natih, -
- 1 תגובות
- 758 צפיות
שמור ונקי משריטות כמעט ולא היה בשימוש נותן 1000 rms ב2 אוהם מחיר 1500 לפרטים 0525506630
הודעה אחרונה מאת natih, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מעוניין להחליף על סאב קטן יותר שיתפוס פחות מקום בתא המטען (10") יהיה טוב, כמובן מחברה מוכרת ואיכותית. למי שמעוניין לרכוש המחיר הוא 1000 שקל [url="http://www.sonicelectronix.com/item_4212_JL+Audio+12W3v2-D4+Dual+4+ohms+12W3v2.html#"]Subwoofer Size[/url]12" [url="http://www.sonicelectronix.com/item_4212_JL+Audio+12W3v2-D4+Dual+4+ohms+12W3v2.html#"]Voice Coil(s)[/url]Dual (2 voice coils) [url="http://www.sonicelectronix.com/item_4212_JL+Audio+12W3v2-D4+Dual+4+ohms+12W3v2.html#"]Impedance (per voice coil)[/url]4 ohms [url="http://www.sonicelectronix.com/item_4212_JL+Audio+12W3v2-D4+Dual+4+ohms+12W3v2.html#"]Peak Power Handling[/url]600 watts approx. [url="http…
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
Focal TN-57
מאת Roma- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום . מוכר עבור חבר : למכירה טוויטרים של פוקל TN 57 . היו בשימוש חצי שנה , מצב מצויין . מחיר : 400 ש"ח . טלפון : 052-448434 אולג . תודה .
הודעה אחרונה מאת Roma, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה פרוססור AUDISON BITONE, חשוב לציין כי מדובר בגרסה האחרונה של היצרן. המוצר שמור ועובד ללא דופי! מחיר 1700 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
חיווט מערכת
מאת Sanction- 0 תגובות
- 588 צפיות
היי האם יש בעיה להשחיל את החוטים של הקומפוננטים הקדמיים ביחד עם החוט חשמל והדלקה של המגבר? או שחייב להעביר אותם ביחד עם הrca? תודה
הודעה אחרונה מאת Sanction, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה, סאב וופר של LANZAR , דגם MAX ST בעל הספק של 1000 WATT , 500RMS, בשימוש כ-6 חודשים, נמכר בעקבות חוסר שימוש. בעל תיבה. המעוניינים, מוזמנים להגיע להתרשם מאיכות הצליל המרשימה. מצורפת תמונה. לפרטים: עמוס 054-5775951 מחיר - 500 ש"ח, גמיש.
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה סאבוופר של JBL. הסאב מדגם GTO1204BP המספק 300RMS. הסאב הוא 12 אינץ'. הסאב בא בתיבה מקורית עם מכסה שקוף שבפנים יש לדים לבנים שמהבהבים עם הבאס. הסאב נשמע ממש טוב, מחובר אצלי עם JBL GTO1004 ועשה את העבודה. התיבה דיי גדולה וחזקה. http://www.lecar.co.il/index.php?action=product&productid=859 מחיר 800 ש"ח. כמו כן אני מוכר גם את הקבל שלי. הקבל הוא דיגיטלי 1.7F מחברת PYLE. המחיר הוא 200 ש"ח. אבקש לפנות בפרטי או למייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת dim4ik007, -
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
למכירה המגבר מהאוטו הישן של אחי. המגבר במצב מצויין אין מה להוסיף JBL חברה אמינה ביותר וסדרת המגברים CS60.4 איכותית וכיום קשה להשגה. מיותר לציין שהמגבר אנדרייטד, למרות שמוצהר 60 הוא מוציא באיזור ה65-75. המגבר לא עבד הרבה הנסיעות ברכב לא היו רבות וארוכות (בשל מצבו המכני של הרכב ) המגבר הגביר זוג קומפוננטים וזוג 6X9 מאחור והGAIN לעולם לא היה מורם עד הסוף. (פיוז אחד טיפה בולט כיוון שכשהוציאו אותו לשם החלפה התושבת טיפה זזה, לא משהו שמשפיע על מהלכו התקין של המגבר, לחשדנים- לעולם לא נפתח / עבר תיקון.) אני נמצא באיזור ירושלים. 0546689200 אוהד.
הודעה אחרונה מאת -Negative-, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק alpine CDE 120R. מוכר ב400 ש"ח. זוג טוויטרים של morel. מוכר ב250 ש"ח. boston acoustics 55s - רמקולים חמש ורבע. מוכר ב300 ש"ח. boston acoustics 953s - רמקולים 6x9. מוכר ב300 ש"ח. סאב + תיבה של הייפוניקס - מוכר ב250 ש"ח. מגבר rodeo drive. מוכר ב200 שח כל הרכיבים שמורים ובמצב חדש, תינתן הנחה למי שייקח את כל המערכת. יואל - 054-4418944
הודעה אחרונה מאת יואליקו, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מוכר את שני החלקים יחדיו ולא בנפרד המגבר הוא REF475A הוא נקנה לפני כחצי שנה עדיין באחריות עלה לי אז 900 שקל והסאב הוא DLS KW-10 הוא 10 אינץ מגיע עם תיבה אטומה שמתאימה לו הוא נקנה יחד עם המגבר ללא תיבה ב450 שקל הפריטים עובדים מעולה ללא שום בעיות ישנו שריטה קלה על הסאב עקב קניות של ההורים אך זה לא משנה לתפעול של הסאב מי שיקנה את הפריטים יקבל בית פיוז עם פיוז וגם כבל + של 8G באורך 4 מטר אני דורש על שני הפריטים 1050 לא פחות מזה 0542058243 מנור גר באשדוד ניתן לבוא ולשמוע את הפריטים שמותקנים ברכב
הודעה אחרונה מאת manor16, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
Kicker Solo Baric L7 סאב מקצועי שזכה בהרבה פרסים. 12" מרובע 2 סלילים של 2 אום (סופי 1 או 4) כולל תיבה SPL מאסיבית 60 ליטר (70*35*38 ) Model Solo-Baric L7 12 Size (IN.,CM) 12, 30.5 Impedance (OHMS) 2 or 4 DVC Max Rec Amplifier Power (WATTS PEAK/RMS)* 1500/750 Sensitivity (dB 1w/1m) 88.6 נתונים מאתר KICKER נא לא לבלבל את המוח, מחיר אחרון 1000 ש"ח לבוא ולקחת בטלפון אפס חמש ארבע -7492727 יום טוב.
הודעה אחרונה מאת Rsini, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעקבות מצב שנקלעתי אליו אני מוכר את הסאבים והמונו שלי. הסאבים הם 12" והם הגרסה המשודרגת ויכולים לספוג 1500 וואט במקום 900 הסאבים במצב מעולה ועובדים כחדשים לסאבים יש סדקים בדאסטקאפים דבר שלא משפיע כלל על אופן עבודתם אך בכל מקרה הדאסטקאפים יוחלפו לחדשים ולמחוזקים יותר. הסאבים מגיעים עם תיבת פורטד בנויה כמו טנק של 90 ליטר מכוונת ל33 הרץ, בתיבה ישנה פלטה אשר עליה מורכבים הפורטים והיא ניתנת להחלפה בלי להרוס את התיבה, דבר שמאפשר לשחק עם הטיונינג של התיבה או בכלל להפוך אותה לאטומה. * ניתן לקנות כל סאב בנפרד. http://www.dcsoundlab.com/level3.html המונו בן פחות מחודש חדש לגמרי ואין עליו אפילו שריטה אחת! קצת נתונים על המונו ניתן לראות בקישור כאן: htt…
הודעה אחרונה מאת אורן אלקובי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים boston acoustics חדש לגמרי לא שומש בכלל באריזה עם כל האביזרים הנלווים. פרטים מלאים בלינקים הבאים.מחיר 950 שח http://www.amazon.com/Boston-Acoustics-GTA-504-4-channel-amplifier/dp/B002R5WMUC http://www.bostonacoustics.com/US/Product/Pages/ProductDetail.aspx?IsDisc=1&Pid=GTA504%28BostonAcoustics%29 מגבר שני ערוצים אולד סקול אמיתי של PPI מסדרת BLACK ART דגם 600.2. המגבר תקין לחלוטין ומעולם לא תוקן ולא נפתח(ישנה המדבקה בשלמותה בתחתית המגבר).מצבו הקוסמטי טוב מאוד ביחס לגילו (ישנם 2 שריטות ראו תמונות).לינק לפרטים מלאים.מחיר 1200 שח http://www.precisionpower.com/Manuals/Amplifier%20Manuals/Precision_Power_Art%20Series%20Axxx.2%20Amp…
הודעה אחרונה מאת floyd88,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
