מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מגבר חמוד,היה בשימוש כשבוע. שני ערוצים,60W לערוץ: http://www.retrevo.com/s/Bazooka-ELA60.2-Car-Amplifiers-review-manual/id/7857ci855/t/1-2/ איזור המרכז,300 שקל
הודעה אחרונה מאת dany, -
- 1 תגובות
- 789 צפיות
אהלן, הייתה לי מערכת שלמה לאוטו ונשאר לי רק הסאב של רוקפורד 12 אינץ' למכירה. הסאב מגיע עם תיבה אטומה ל HQ במקום פתוחה לבאסים. הסאב לא דורש הרבה כוח (150 רמס) מה שאומר שתוכלו להזיז אותו היטב עם כל מגבר ממוצע. אני דורש על הסאב רק 250 שקל. המספר שלי זה 0526835884 או בה"פ אני מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת snowbol, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מורל טמפו 6X9 140W תקינים ועובדים מעולה מחיר :250 גר בצפון 0509002392
הודעה אחרונה מאת danielobreja, -
Genesis Profile Four
מאת Guest Igrosh- 0 תגובות
- 940 צפיות
תקין לחלוטין, היה מחובר 11 חודשים, כולל את הקופסא, הניירת, האביזרים (מחברים ושבבים לקרוס) ו הבניה שעליה הוא היה מותקן אצלי. נמכר עקב החלפת רכב וחוסר רצון לבנות מחדש. אני אשמח לשמוע גם הצעות להחלפות מעניינות (רמקולים קדמיים מדפיים/רצפתיים מעניינים אותי מאד כרגע) מחיר 1250. 052-54o6387 איגור
-
- 1 תגובות
- 751 צפיות
למכירה מגבר מונובלוק של חברת DUB דגם 4001 400WATT. מחיר מבוקש-300ש"ח רמקוליםPIONEER דגם TS-A16825 280W\50RMS 6.5 אינץ'. באחד מהרמקולים יש חור קטן בממברנה,לא מפריע לו לעבוד ולהוציא סאונד יפה-מחיר תציעו בפרטי או בטלפון. אני גר בבת ים, טלפון:0544-877486 קובי
הודעה אחרונה מאת Kobilach, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מגבר וסאב, מצב חדש עבדו בווליום נמוך תמיד 1. JBL 75.4 המפורסם 2. INFINITY REFERENCE 1200W 12 אינץ בתיבה מקורית הצעות בה"פ או בטלפון 0525042226 מהמרכז
הודעה אחרונה מאת optisub, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 7 אלף צפיות
למכירה זוג טוויטרים של מורל סופרימו הגדולים בקרטון המקורי!! כולל תושבות מעץ לבניה. מחיר 900 שקל זוג טיווטרים של מורל. יוצרו עבור חברת מקרום. ממברנה ממשי. סאונד חלק עדין ולא צורם. מצב חדש. עברו לפני כשבוע החלפה של שני הסלילים לחדשים! זה אומר טווטר חדש! מחר -600 שקל. (טוויטר של 200W RMS.) מגברים. מגברי 4 ערוצים רוקפורד דגם: 4.6X מחיר 350 שקל פיוניר דגם: 924 GNX מחיר 450 שקל DHD הוא 30W RMS לערוץ מחיר 150 שקל 5 ערוצים RED STER 70W X4 + 150W X1 מחיר 800 שקל. תאמת מגבר ממש מפתיע. החזיק מערכת (2 סטים. + סאב) ושמעו ממש יפה כל הציוד שמעל תקין ב 100%. ובהתחיבות ניתן לבוא לראות לחבר ולבדוק. עזרה מובטחת. לפרטים ה"פ או טלפון 30530…
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- 0 תגובות
- 799 צפיות
שלום לכולם, למי שהתקלקל לו הרדיו או הטייפ באיביזה או קורדובה מהשנים 2000-2002 ( טייפ לא עובד, בקרת אקלים שנתקעת על מצב תקלה, רדיו שנדלק ונכבה גם כשהרכב כבוי ועוד מיני תקלות אופייניות) ולא רוצה לשלם לצ'מפיון מוטורס 8980 ש"ח על חלק חדש שעולה שווי הרכב (זה מה שהם דורשים, מנסיון).. יש ברשותי את החלק האחורי של הרדיו, זה שאחראי לתקלות הנ"ל, במצב תקין לחלוטין. מוכר ב 650 ש"ח בלבד ויכול גם להתקין את זה. בנוסף.. אני מוכר גם את הפאנל הקדמי של המסך והכפתורים. גם כן תקין לחלוטין במצב כמו חדש. מוכר כולל התקנה ב 650 ש"ח. בנוסף..2 - מוכר גם את הפאנל התחתון של המזגן לכיוון פתח האוורור. תקין לחלוטין ובמצב חדש. 250 ש"ח. זמין בתל אביב, חיפה ושדרות. 0545842020 תום
הודעה אחרונה מאת streicher_19, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מספר רכיבים איכותיים למכירה: להלן מפרט- 1.סאב 12 אינצ' infinity 1252 בתיבה פתוחה איכותית 40 ליטר Infinity Reference 1252W Infinity 12" Dual 4 Ohms Reference Series Subwoofer • 300W RMS • 1200W Peak 400ש"ח 2.סאב הייפוניקס 12 אינג' בתיבה פתוחה איכותית 45 ליטר Hifonics HFi12D4 Hifonics 12” Dual 4 Ohm HFi Series Subwoofer • 600W Max • 300W RMS 270 ש"ח. 3.מגבר מונו Jensen ps1220m ייצור אמריקאי. במצב מצויין. איכותי מאד. 220 Watts x 1 Channel @ 4 Ohms 265 Watts x 1 Channel @ 2 Ohms 450 ש"ח 4.סט רמקולים 6X9 - Lightning Audio S4.69.3 - היו בשימוש כחצי שנה. במצב מצויין, כולל גרילים וכדומה. 3WAY , 150WATT 250 ש"…
הודעה אחרונה מאת matanusmc, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
דיבורית לרכב של Bury בעלת מסך מגע QVGA TFT בגודל 2.8 אינץ". הדיבורית מאפשרת חיבור של 2 מכשירים בו זמנית ובעלת תמיכה ב-A2DP. - מסך מגע בגודל 2.8 אינץ" (QVGA 240x320) - תמיכה ב-Multipoint (חיבור של שני מכשירים בו זמנית) - תזכיר קולי עם אפשרות להקלטת שיחות - A2DP - השמעת מוזיקה ברמקולים של הרכב (מהטלפון הנייד) - השתקה אוטומטית של רדיו בזמן שיחה - יכול להציג אנשי קשר ויומן שיחות - מאפשר חיפוש באנשי קשר - מבחר פרופילים עבור בלוטות" - מבחר של פרופילי צבע שונים עבור התצוגה - ממשק בשפה העברית, רוסית, אנגלית ועוד -ממדים: 153x58x22 מ"מ חדשה באריזה מחיר של 800 שקל(נמכר בזאפ ב-1199 ש"ח) ט"ל : 0523905513 ניתן להתקשר אחרי השעה 19:00 עד 24:00
הודעה אחרונה מאת poloyang, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתאם שליטה מההגה למכשיר בלאופונקט לרכב סיאט איביזה בלבד,עד כמה שנאמר לי. מוכר את המערכת ואת השליטה מההגה.הרכב טוטלוס וזה מה שנשאר. על המערכת 1500 שקל- מכשיר של בלאופונקט ניו יורק 800 ואת מתאם השליטה ב- 450 שקל
הודעה אחרונה מאת poloyang, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מוטורולה TK30 דיבורית פרימיום בלוטוס סינכרון עם ספר הטלפונים, קריאת הודעות, אפשרות לשמיעת מוזיקה דרך USB או דרך אייפון או כל מכשיר, או דרך בלוטוס, אפשרות לחיבור 2 טלפונים בו זמנית.
הודעה אחרונה מאת rshloosh, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצב כמו חדש, מחיר 600 ש"ח, איזור צפון - ליד כרמיאל. ליצור קשר בה"פ או בטלפון - 0542246944
הודעה אחרונה מאת Leon_09, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
מוכר תיבה אונברסלית 12 אינטש במצב טוב מאד 50 שח מאזור ראשון לבוא ולקחת במחיר מצחיק, במקום לקנות חדשה ב250 לשלוח הודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת aviranmu, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגבר חזק ואיכותי הרים בקלות זוג קומפוננט (דוטק) וסאב (es 300)!!!!! 100 rms ב 4 אום 200 rms ב 2 אום 400 rms בגישור ב 4 אום מגבר מבית מקסוניקס USA לא סיני!!! מוכר עקב מעבר למונובלוק.... מוכן להחלפה על מונובלוק או מגבר 2 ערוצים שיחזיק ES 300 דורש 1100 גמיש או החלפה!!! ניתן להפעיל ליפני הקניה... אני מאיזור חיפה והקריות!! 0522243537
הודעה אחרונה מאת duduc, -
- 0 תגובות
- 724 צפיות
הסטרוקר הישן (עם השפיץ באמצע ) , דרוש תיקון סליל הסאב מגיע בלי תיבה וההתנגדות שלו היא 4 אוהם סליל בודד כמובן .... נראה כמו חדש... יש אפשרות עדיין להזמין סלילים כאלו מחו"ל ב 400-500 ש"ח , פשוט אני כבר נרגעתי מכל העניין ... בבקשה רק רצינים ויודעים על מה מדובר המחיר 1000 ש"ח 0525-910005 ניר
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 0 תגובות
- 548 צפיות
להחלפה Infinty Kappa 6X9 עם הקרוסים החיצוניים במצב מעולה, לא עברו היתעללות מעולם, מחפש להחליף על סאב ומגבר, או מגבר סביר פתוח לאפשרויות או בהודעה פרטית או 052-6727438 מקס
הודעה אחרונה מאת jeep cj, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מכירה עקב שידרוג,כל הפריטים משומשים אך תקינים ועובדים כחדשים מגבר 4 ערוצים נקנה לפני כשלושה חודשים Cerwin Vega "VEGA400.4 מגבר 2 ערוצים Cadence VA300 סאב של Cadence כרגע אין לי דגם או נתונים,אני יעדכן בהמשך בנוסף ובהיזדמנות יש לי קרוסאובר משומש של לנזר LANZAR X6 3Way CrossOver עובד ותקין מי שמעוניין ורציני באחד מהפרטים שייצור קשר בהודעה פרטית המחירים גמישים והמוצרים יימכרו בסופו של דבר אני מאיזור חיפה והקריות יוסי
הודעה אחרונה מאת BILLABONG, -
- 1 תגובות
- 958 צפיות
רדיו דיסק פיוניר deh 7250SD קומפוננט 6.5 hertz HI ENRGI 9*6 של LIGHTNING AUDIO STRICK 3WAY מגבר 4 ערוצים של mempish מונו בלוק של sound stream lil wonder 400.1 סאב earthquake db12 עם תיבה מותאמת עפ"י נתוני יצרן המוצרים במצב מצויין מוכר עקב מכירת האוטו מי שמעוניין בפרטים נוספים: 0546879933
הודעה אחרונה מאת KiCKerL7, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
למכירה הציוד הבא : מגבר CRUNCH PZI 175.4. סאב Hertz es250 כולל תיבה . קומפוננט Hertz Space 6kl . הצעות בפרטי .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
- 0 תגובות
- 701 צפיות
זוג רמקולים 6X9 JBL GT5963 210W 70Wrms במצב חדש! בלי שום שריטה! חצי שנה בשימוש בלי מגבר! איכות פצצה! חזק מאד! מחיר: 200 ש"ח! עמית 052-5943459 הרצליה
הודעה אחרונה מאת amit_a, -
- 0 תגובות
- 710 צפיות
מגבר רוקפורד p4004 סאב קיקר 150w תיבה אטומה. קומפוננט מורל מילניום 5.25 רדיו דיסק panasonic לא קורא mp3 עם יציאה אחת למגבר.(הרבה יותר טוב מכל הסינים למינהם) המערכת קוסמטית במצב סביר+ נשמעת מעולה. מחיר בדיחה 600 שקל להכל! לפרטים 0544343055 זמין באיזור ירושלים ושדרות.
הודעה אחרונה מאת Mi16, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאור כמה שידורגים נמכרים כמה דברים ששוכבים לי בארון. ככה סט קומפוננט 6.5 של מורל וירטוס החדש עוב דאצלי כחודשיים נקנה אצל יוסי אלפיין,ניתן לשמוע ברכב עובד 900 ש"ח סאב של דרגסטר בתיבה מדהימה ומקורית כ300 RMS ניתן לשמוע ברכב תציעו מחיר. מגבר פשוט של VTREC 4 ערוצים החזיק סט של מורל וסאב. תנו הצעות. פרטים ב0547907723 דודי לא בשבת. זה הסאב http://www.pro-caraudio.ru/product/sabvufer-dragster-deh-221/
הודעה אחרונה מאת dudi d, -
- 0 תגובות
- 764 צפיות
Lightning Audio B400.4 מגבר 4 ערוצים במצב מצויין, הערוצים ניתנים לגישור עבור סאב. חברת בת של רוקפורד, שילוב של עוצמה ואיכות. אצלי המגבר הריץ בצורה מושלמת קומפוננט וסאב בברידג'. (שניהם רוקפורד מהסדרות הגבוהות) פירוט: 2,3or 4-channel output Tri-way capable 75 watts x 4 into 4 ohms 100 watts x 4 into 2 ohms 200 watts x 2 in bridged mode preamp outputs selectable 40-400 Hz variable high-pass/low-pass crossover, 12 dB/octave 12 dB bass boost at 50 Hz speaker-level inputs 15-1/4"W x 2-1/4"H x 11-1/8"D מי שיקנה יקבל מתנה סט חיווט מלא: * כבל מתח + פיוז הגנה של רוקפורד * כבל הארקה (מינוס) * כבל פיקוד לההדלקת המגבר (מתחבר לר…
הודעה אחרונה מאת rambo, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
מגבר במצב חדש נקנה ליפני 3 חודש. לרציניים בלבד אני מאזור המרכז דורש 1000₪ מי שמעוניין 0508663566
הודעה אחרונה מאת aviv539, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, למכירה הפריטים הבאים: 1) רדיו דיסק של אקליפס מדגם 3200 במצב מצויין כולל שלט. 3 יציאות למגבר 5V בקופסא עם כל הניירת-מחיר 800 ש"ח. 2) כבל RCA למגבר של audison אורך 5מ' כולל מפצלים. סה"כ 3 כבלים. כולל כבל עם פיוז למצבר וכבלים לרמקולים מחיר - 250 ש"ח. 3) סאב וופר פיוניר כולל תיבה מהודרת דגם 306 1000W - מחיר 250 ש"ח. הפריטים היו בשימוש וכבר זמן רב יושבים בקופסאות במחסן. הכול עובד במצב מצויין. לפרטים נוספים: 050-7424239 גלעד.
הודעה אחרונה מאת gilad1, -
- 0 תגובות
- 570 צפיות
אין צורך להרחיב אודות המכשיר. מחיר מבוקש 700 ש''ח טיפל'ה גמיש. מאיזור השרון עם נגישות במרכז.
הודעה אחרונה מאת nahum8, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מוכר את המגבר הנ"ל , הפעיל 2 סטרוקרים 15" מהדגם הישן עם השפיץ באמצע , ופשוט רצה עוד !!! מי שיודע מבין על מה מדובר ... המגבר ענק !!! אבל הגיע הזמן להיפרד , בקושי עבד חצי שנה עד שכל הפרוייקט דעך לו ... המגבר נדיר ביותר ואולי 1 מתוך 3 בארץ לפי מה שידוע לי ... אז בבקשה נא לבדוק לפני שמתקשרים : 0525-910005 תודה ניר והמחיר 2500 ש"ח מגיע בקופסא כמו שיצא מהאריזה ביומו הראשון כולל כל החלקים הדרושים כחדשים !!!
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
Celestra Fa2150x מגבר 2 ערוצים חזק במיוחד ואיכותי, 180 ב 4 אום ב 14 וולט !! , נקנה לפני כחצי שנה נראה כמו חדש ועדיין באחריות
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה ממיר אקטיבי HDMI ליציאת SPDIF אופטית או COAX, הממיר נקנה ונפתח לצורך בדיקה (עדיין בקרטון...). המחיר המינימלי לממיר בEBAY הוא 145 ש"ח . דורש 100 ש"ח בלבד.
הודעה אחרונה מאת fastgt,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 450 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Rongaflugen
- David32
- פינדר
- EvGriga
- dr6633
- levy
- gpm11
- danbr
- itaimoto
- yuval1111
- this_is_me
- אלעדית
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- פיני חד
- fishmanl
- fatboy1340
- chrono
- yoav911gt2
- RedLabel
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- ISRAEL4theWIN
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
- yahaga
- Coresh
- Amitbak
- AviorXD
- שחר 1
- garicho
- avargel
- פיזיקאי שימושי
- moomai
- Supertigre
- BRAVO_SX
- גור גור
- daniel.asu
- GKME
- Ragnar
- TvrSpee12
- SlowRide
- - XM -
- דאבל קלאצ
- Jeka88
- asix
- meir_gi
