מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ציוד אודיו שנשאר לי מידבאסים מורל טמפו - באחד מהם הדאסט-קאפ נפל והודבק עם סיליקון (לבן משום מה), ההדבקה אינה פוגעת והמידבאס נשמע מצויין! מידבאס ריינבו דגם slx-w165, מוצהרים 100RMS, נקנו בהיותם חדשים, הטוויטרים נשרפו, המידבאסים הוחלפו באחרים ואלה פשוט יושבים ללא שימוש רמקולים 7*5 מקוריים של מאזדה 3 - פורקו מרכב של חבר טוויטרים של mb quart - שייכים לסט FSA215, טוויטרים נחמדים - אין לי את הקרוסים שלהם קרוסים של jbl, המידבאסים כבר ישנים ויצאו משימוש (וגם אין לי מושג איפה הם היום, יש לי טוויטר אחד של הסט) קרוסים של infinty סדרת reference, הגיעו אליי רק הקרוסים ואין לי שימוש בהם. צמת חוטים של HU של kenwood חדשה, ללא שימוש, שלט …
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אבל דין של KENWOOD 5022 קורא עיברית (צריך לעשות לו עדכון גירסא) כולל מתאם BT מקורי . כניסת USB מחיר : 1500 ש"ח מגבר SQ איכותי ביותר, תוצרת אנגליה, של GENESIS , 5 ערוצים. 1800 ש"ח סאבוופר כולל תיבה מקורית של PIONEER סאב 12" 600 ש"ח ערן 0543039008
הודעה אחרונה מאת eran1987, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק של פיונר מסך נשלף 7". ומגבר של VOLFENHAG מפרט רדיו דיסק - מסך מגע "7 חשמלי נפתח מהמכשיר - תומך DIVX - תמיכה מלאה ב I-PHONE ו I-POD (אודיו/ווידאו) - כניסת USB וכניסת SD לכרטיס זיכרון (לניגון מוזיקה/סרטים/ תמונות). - BLUETOOH לחיוג ישיר מהמסך (PARROT מובנה) - DUAL-ZONE - הפעלת שני מקורות שונים בו זמנית. (לדוגמא רדיו במערכת הקדמית כאשר במסכים האחוריים צופים ב DVD) -התאמת צבעי התאורה והמסך לצבעים ברכב. - אפשרות חיבור לטיונר טלוויזיה דיגיטלי. -כניסות למסכים אחוריים ולמצלמת רוורס. אפשרות להוספת ניווט IGO בעברית, ובשליטת מגע מהמסך! תכונות מפתח: מסך "7 LCD חשמלי נפתח מהמכשיר שליטה במגע (TOUCH SCREEN) קורא פורמטים: DVD/DI…
הודעה אחרונה מאת itsikd87, -
- 0 תגובות
- 756 צפיות
למכירה- ספינת הדגל של אינפיניטי, הקאפה פרפקט. סאב SQ מעולה, מי שהיה לו או שמע, יודע באיזו פנינה מדובר. הסאב נציל מאוד, 96DB, ומוהר 350RMS מה שאומר שהוא יישמע חזק מאוד על כל מגבר. הסאב כולל תיבה אטומה שנבנתה במיוחד עבורו, לפי נתוני היצרן לקבלת התוצאה הכי טובה שרק אפשר לבקש. מחיר- 900 ש"ח. טלפון- 050-8786669. ישראל.
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 1 תגובות
- 905 צפיות
לא היה בשימוש פורק מאוטו חדש 2012 054-7996117
הודעה אחרונה מאת deadcanhack, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 800 צפיות
סט מורל הייבריד אוביישן גודל 6.5 - (כולל טוויטרים וקרוסים ) - סט טמפו 6.5 אינטש (כולל טוויטרים וקרוסים מגבר 4 ערוצים של סוני דגם xm-gtr7040 80w rms per channel 160w per channel @ 4 ohm in bridge mode מחירים: הייבריד: 650 ש"ח טמפו: 300 ש"ח מגבר של סוני 450 ש"ח הציוד בירושלים , טיפה גמיש לרצינים . או מי שרוצה את כל החבילה . לפרטים : 054-5717657 , אפשר להתקשר כל יום עד 21:00 , אכ' פשוט להשאיר SMS , לא להשאיר הודעות בפרטי כי אני לא בודק כל הזמן. קניה נעימה.
הודעה אחרונה מאת ofer_1973, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רמקולים פיוניר 6*9 חדשים בקופסא . 0546590395 150 שח יוסי איזור ירושלים- מעלה אדומים הדגם בתמונה
הודעה אחרונה מאת koka, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק clarion 765 - יציאות RCA 3 ,מעבד 24BIT,כולל שלט,מסגרת,צמת חיבורים-650 ש''ח. מגבר R300-4 רוקפורד -4 יצאות 50X4,בתעודה רשום 314RMS,יש אליו שריטה קטנה שנוצרה בזמן ההתקנה משעון -500 שייח . קומפוננט מורל טמפו 6.5 אינט כולל טוויטרים כולל קרוסים -300 שייח. סאב id 12, v3, d2 imege dinamics ,כולל תיבה אטומה-650 ש''ח. זוג RCA של AUDISON CONNECTION -זוג ב150 ש''ח אחד ב80 ש''ח . קיט התקנה של AUDISON CONNECTION -ש''ח 200. לכל הציוד יש את הקופסאות שלהם חוץ מרדיו דיסק וכבלים. אני מאזור הקריות, הציוד תקין ,נימכר ביגלל שלילה וחוסר שימוש. עבד רק סופשים ביגלל שאני חייל . פלאפון שלי 0549535991 .
הודעה אחרונה מאת papula, -
Alpine 9855
מאת dandango- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה הרדיו דיסק הנל, במצב מצויין הכל עובד פיקס. כל האביזרים כולל צמה חדשה שהוזמנה אך לא הותקנה, שלט, חוברת הפעלה! אני מנצרת עלית, מגיע לעיתים קרובות לחיפה. נא ליצור קשר בטלפון 0548037665 דן
הודעה אחרונה מאת dandango, -
- 18 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
למכירה הפריטים הבאים 1 שלט פיוניר חדש 50ש"ח 1 שלט JVC חדש 50ש"ח 1 מנחת פיוניר 80שח 1 מנחת סוני 80ש"ח זוג קרוסים בוסטון אקוסטיקס פרו 80ש" 1 אנטנה אלומניום קצרה במיוחד 60ש"ח 1 אנטנה אלומניום קצת יותר ארוכה 60ש"ח 0525173590
הודעה אחרונה מאת dts2, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מתקן דיסקים מקורי לגולף 4 תוצרת גרמניה חדש לחלוטין מקורי יושב פיקס באוטו מתחת לרדיו דיסק מכיל 4 דיסקים ונשלף בלחיצה מוצר מקורי אורגינלי לאוטו ללא שימוש כלל 180 שח 0525173590
הודעה אחרונה מאת dts2, -
- 0 תגובות
- 670 צפיות
פיוניר דגם 6850 חשמלי נופל. מצב טוב. מחיר 400 שח. סאב קיקר 12 אינץ. מצב מצויין כחדש. 350 שח. 0508810671
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
- 16 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
סאב מהגרסאות הראשונות. שמור ביותר כמו חדש!. כולל תיבה אטומה הבנויה בהזמנה אישית לפי מידות היצרן. כולל גם גריל מתכת מקורי של קיקר בצבע שחור (עלה 400 שקל בזמנו). הסאב עבר חיים קלים מדי, היה מחובר כל התקופה שעבד בה למגבר JL audio 250/1. כרגע יושב בבית כבר הרבה זמן והחלטתי למכור שוב כי קניתי אוטו חדש מהחברה וירדתי מהעניין להתקין בו מערכת. מצורפות כמה תמונות (הסאב נשמר בניילונים בתוך קופסא סגורה). בהזדמנות. פתוח להצעות. יש מצב להחלפה + תוספת כסף מצידי עבור מונובלוק חזק (800 RMS+) או סאב SPL (מחפש עבור אח שלי). בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Sharouf, -
- 0 תגובות
- 616 צפיות
GPS היה לי על מכשיר של פיוניר אולי מתאים לעוד מכשירים כולל תוכנה IGO מחיר לתוכנה 800 בחנות מחיר לGPS 1800 בחנות אני רוצה על שתיהם 1200 לא מעוניין בהחלפות 052-4471713
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
- 1 תגובות
- 779 צפיות
סאב earthquake כולל תיבה מקורית במחיר 150 ש"ח הסאב תקין לחלוטין וניתן להאזין לו אצלי, נמכר עקב חוסר מקום בבגז' המחיר סופי לגמרי, ולמהירי החלטה בלבד לפרטים: 054-7807970 סימון
הודעה אחרונה מאת simc, -
הי, סתם שוכב אצלי עקב מעבר לפני כשלושה חודשים ל HXD3. היה בשימוש כשנה וחצי. מצב כמו חדש לגמרי. למי שרוצה לעבוד אקטיבי, יכול גם לשמש כמנחת. לרציניים בלבד שצריכים פתרון כזה, מחיר נוח מובטח. תמיר,
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 0 תגובות
- 706 צפיות
דגם 4250 DVD כולל GPS שעולה לבד 1800 וכולל בלוטוס שעולה 800 והדאבל דין שעולה 3000 אני דורש על הכול 3000 גמיש הכול עובד ותקין אפשרות להתקנה בתוספת תשלום מגיע כולל שלט בקרת GPS ובקרת בלוטוס יצאה לUSB ו AUX מתחבר לאייפד ועוד הרבה דברים אפשרות לשינוי צבע המקשים 8 צבעים לא ליתקשר בשבת 052-4471713 יש גם סאב 12 אינץ כולל תיבה מקורית גי בי אל עולה 800 ללא תיבה ומנו בלוק BOOS עולה 1200 ומגבר 4 ערוצים גי בי אל עולה 1200 הכול היחד 4000 מחיר לבוא לקחת אפשר כול דבר בנפרד
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
- 1 תגובות
- 838 צפיות
רדיו דיסק Pioneer DEH-5250 כולל צמת חיבורים . ניקנה ליפני שנתיים והיה בשימוש כשנה וחצי כמעט . הרדיו דיסק שמור כחדש לחלוטין ומגיע עם שלט . מגיע עם 3 יציאות RCA לחיבור מגברים . מחיר של חדש כזה עולה היום: 765 ש'ח . http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=749360 אני דורש עליו: 550 ש'ח . טלפון ליצרת קשר: 0522-251-275 סער .
הודעה אחרונה מאת AmStAf-, -
למכירה מגבר
מאת קובי חדד- 1 תגובות
- 780 צפיות
מגבר מסוג mac audio zx4500,המגבר אצלי שנה בערך,עבד תקופה קצרה על קיקס cvr, וקומפוננט דוטק של מורל,נותן 120 rms •4 עובד בגישור,במצב קוסמטי טוב מאוד,המגבר מחובר ברכב כך שניתן לבוא לשמוע לבדוק ולראות לפני שקונים. קובי 0545318903
הודעה אחרונה מאת קובי חדד, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים אני מוכר שני זוגות רמקולים מהרכב הישן שלי. מדובר בשתי תיבות עץ עם רמקולים של פיוניר (לא יודע יותר מדי פרטים כי הרכב הגיע איתם בזמנו) במצב סביר. חשוב לציין שאני מוכר את התיבות עץ, והרמקולים זה בונוס . הזוג השני הוא רמקולים של MTX בגודל 4" במצב מצוין, היו בשימוש כשלושה חודשים. מחיר מבוקש: 250 ש"ח עדכון 9.9.12: התיבות נמכרו, ניתן לקנות את הרמקולים של MTX במחיר של 160 ש"ח
הודעה אחרונה מאת alex2, -
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הד יוניט מקורי כולל קוד מסך מגע, בלוטות ותמיכה בכל הפיצ'רים של ניסאן. 054-7700546 יעקב, במידה ואני לא עונה תשאירו הודעה. 2000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת rover turbo, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, מפרסם בשביל חבר, נא לא לפנות בה"פ. רדיו דיסק Clarion DRX-9255 כולל ממיר DC/DC.במצב כמו חדש, 2000 ש"ח. מגבר DLS MA23, 2х135 Watts RMS,1х400 Watts RMS. חדש באריזה , 900 ש"ח. (Rockford Fosgate's DeadSkin - sound deadening mats, 2 sq. m (20 sq. feet, מחיר 450 ש"ח. 0546376778 איליה
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה הרכיבים הנ"ל. מונובלוק של רוקפורד דגם P1000.1BD במצב מאוד טוב - 1300ש"ח סאב 15" של חברת FI AUDIO דגם BL. מגיע עם תיבה פורטד מרופדת דמוי עור לבן - 1200ש"ח סט קומפוננט של חברת HAT מדגם CLARUS גודל 6.5" - 800 ש"ח אפשר ליצור איתי קשר בה"פ. מחירים כפי שהם מוכן להתגמש ממש טיפה או לעשות מחיר חבילה למי שלוקח את הכל. דיוויד
הודעה אחרונה מאת ReZ0, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מעוניין להסב את המערכת בחזרה למקורית שבה צוייד הרכב מאחר ואין לי שימוש בקיימת. מעוניינים? שלחו הצעה שמתאימה לכם בה"פ ובואו לקחת. אלה הרכיבים: מגבר מדגם GM-X624: קרוסאובר מובנה, 4 ערוצים, 400W. זוג רמקולים מדגם TS-E2090: שלוש דרך, 4Ω ,250W. זוג רמקולים מדגם TS-A6986: ארבע דרך, 4Ω ,220W. קבל מדגם EFX: נשמר היטב במקום לא חשוף; נפרק ונטען כראוי בהתאם לצורך (ניכרים בו סימנים של סרט הדבקה לאור עיגונו ברכב). תודה.
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
- 1 תגובות
- 747 צפיות
DC 15 XL סאב באמה מוגבר על סאנדאון 1500 ככה שבקושי עבד . יחד עם תיבה . מחיר 3100 הסאב חדש בן 3 חודשים בערך אפשר לבוא לשמוע ולראות שהכל תקין ושובר את הרכב. 0504285776 http://www.dcsoundlab.com/xl.html
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מערכת מולטימדיה יבוא אישי מסך 7" בגודל של רדיו דיסק רגיל, המסך יוצא בהתנעת הרכב. עובדת אצלי שנה ללא בעיות. הכוללת: רדיו 30 תחנות קבועות דיסק DVD כניסת USB כניסת SD כניסת AUX GPS כולל תוכנה מעודכנת דיבורית בלוטוס כולל השמעת מוזיקה חיבור לאייפוד/אייפון TV אנלוג חיבור למצלמה אחורית חיבור למסכים נוספים שלט מחיר 850 ש"ח באיזור ירושלים (ולפעמים במרכז) 052-7667945
הודעה אחרונה מאת מאור55, -
- 0 תגובות
- 610 צפיות
למכירה סאב עצום של חברת MTX המעולה!! הסאב מסידרה 9 שלהם דגם T-9515-44 הסאב בגודל 15 אינץ והוא 1000 !! כן כן 1000 וואט RMS !! הסאב חדש לחלוטין וארוז בקופסא המקורית שלו!! הסאב בנוי לתחרויות עוצמה SPL !!
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש החלפה על המכשיר שלי, מעוניין ברדיו דיסק בעל 3 יציאות מדובר רדיו דיסק של פיוניר דגם 4450bt יש לו 2 יציאות הגברה, יציאת סאבוופר כניסת USB קדמית, תומך אייפון וגם אפשר להטעין שם את האייפון יציאת AUX בלוטוס עם מיקרופון ותמיכה דרך הבלוטוס במכשירים הכולל רשימת טלפונים, אפשרויות חיוג והשמעת שירים המכשיר חדש בלי שריטות, יש לי עוד את הקופסא שלו ואיכות מעולה מגיע כמובן עם שלט אני מחפש החלפה על רדיו דיסק טוב בעל 3 יציאות RCA והעדפה לאחד עם כניסת USB אני מיבנה, 0526513248
הודעה אחרונה מאת Shotdown, -
- 0 תגובות
- 670 צפיות
http://www.pioneerelectronics.ca/POCEN/Car/Speakers/A-Series/TS-A1668 סט רמקולים (לא קומפוננט) של חברת פיוניר. חזקים מאד מאד בתיבה או דלת רכב. ניתן לחבר להד יוניט ללא מגבר אבל לניצול מלא של כוחם מומלץ לחבר למגבר . היו בשימוש מספר חודשים ומצבם כחדש ועדיין באריזה. 200 ש'ח. ליאור
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 0 תגובות
- 743 צפיות
כמו בכותרת אקליפס eclipse cd3200 http://www.sonicelectronix.com/item_11842_Eclipse-CD3200.html תכונות: *USB *BLUETOOTH *AUX *5V יציאות למגבר (3 זוגות) שמור מאד כולל קוספה מקורית מחיר 900 לפנות בהודעה פרטים שם תקבלו טלפון. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Rentalcar,
