מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
audison vrx
מאת ori sahar- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה 2 מגברי אודיסון VRX 4.300 במצב חדש באריזות המקוריות. 5000 ש"ח ליחידה גמיש . מגבר אודיסון מונו VRX 1.500 +יחידת קירור מקורית ,המגבר נרכש יד 2 ועבר תיקון עם חלקים מקוריים שנשלחו מאיטליה. 4000ש"ח גמיש. נמכר עקב רצון לשדרג . בברכה אורי 0528828250 ,תמונות של ההתקנה +המגברים- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=309888
הודעה אחרונה מאת ori sahar, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם. מערכת שישבה אצלי באוטו דיי הרבה זמן ולא הייתה כמעט בשימוש בגלל שהאוטו לא היה בשימוש. נתחיל: סאבוופר 10 אינץ של ascendant audio, עם 250RMS, בתיבה אטומה איכותית ביותר שנבנתה על ידי החנות ממנה הסאב נקנה לפי מידות יצרן. סאב מעולה ומדוייק, שבר את האוטו לגמרי (סובארו B3). המגבר שהפעיל אותו גם למכירה: Jensen PS1220M - קצת ענתיקה מגבר מונובלוק, מוציא 4OHM 220RMS ו- 265RMS ב- 2OHM. (הייתי חייב להנמיך את הסאב שהשתמשתי במגבר הזה באוטו שלי ככה שהוא מחזיק את הסאב יופי). ולסיום מגבר SUNDOWN 100.4 - 4 ערוצים 100 RMS בכל אחד, אפשרות גם לשלב ולהוציא יותר, מגבר איכותי מאוד! הכל כולל הכל ימכר במחיר מצחיק של 2000 שקל. מי שרוצה בנפרד מוזמ…
הודעה אחרונה מאת Sparkz, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
קודם אני יתחיל במוצרים חדשים שנקנו ולבסוף לא היו בשימוש והם באריזתם המקורית סגורה ואטומה 1 קיט התקנה מקצועי ואחד החזקים של חברה מאוד טובה של 0 ג'ייג ובנוסף בית פיוז חזק של 250 אמפר שרק הוא לבד שווה 300 שקל וגם rca של 5 מטר ונעלי כבל מצופים זהב ועוד כל מיני דברים נוספים באריזה אטומה סגורה וחדשה נקנה ב 800 שקל והמחיר הנדרש זה רק 350 שקל 2 זוג משענות ראש עם מסך גדול של 8 אינץ HD LED ונגן DVD מובנה בפנים עם עין של סוני, כלומר לא מסך פשוט אלה יש בתוך המסך נגן לדיסק מוזיקה ולדיסק DVD ולדיסק משחקים ועוד מלא דברים כמו הכנסת כרטיס זיכרון או דיסק און קי, אוזניות, רמקולים מובנים, אפשרות לצפות במשהו אחר בזמן שהיחידה הראשית מנגנת משהו אחר, ובנוסף ד…
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 0 תגובות
- 959 צפיות
מגבר 6 ערוצים לא חמש, חזק מאוד, סוס עבודה מגבר גדול ומרשים כולל פס תאורה כחול סאב פיוניר 300 וואט חזק מאוד עם תיבה וגריל רדיו דיסק פיוניר דולפינים סידרה 7 הכוללת 3 יציאות למגבר עובד כמו שעון דגם MP770 *הכול היה מורכב בפונטו ושמעו פיצוץ, המגבר הרים את הסאב הזה אחוריים של פיוניר וקומפוננט של מוראל דוטק המגבר מחובר לחלקו האחורי של הסאב וזאת על מנת למנוע חורים מיותרים ברכב מחירים מגבר 400 סאב 400 רדיו דיסק 450 הכול: 1100 לא ימכר שקל פחות גם אם אתם באים מתאילנד על טוסטוס. **הסאב ומגבר לא נמכרים בנפרד, הרדיו דיסק כן. אשדוד, 0547379780 או פרטי
הודעה אחרונה מאת x-ent, -
- 1 תגובות
- 908 צפיות
מסדרת A.D.M של ProAudio, מגבר 4 ערוצים 560Watt, בחישוב מהיר 140Watt X 4, לא יודע בדיוק כמה בRMS (הגביר אצלי קומפוננט מורל ורמקולים 6X9)'קיימת אפשרות לגישור 2 ערוצים לטובת סאב. המגבר עובד בצורה מושלמת ומגיע עם כבל מתח, כבלי RCA איכותיים למדי וכן כבילה לכל היציאות. מחיר: 250 ש"ח (לא מעוניין בהחלפה). טל' 050-8836392 יוסי
הודעה אחרונה מאת YoSiMr, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
700 שקל.
הודעה אחרונה מאת gilmizrahi, -
- 15 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום, לקראת החלפת רכב, החלטתי למכור את כל המערכת המערכת הורכבה ופורקה במקצועיות ע"י "יוסי אלפיין", הכל היה מכוון בדיוק כמו שצריך כל המוצרים במצב מצוין עם הקרטונים המקוריים שלהם 1. רדיו דיסק ECLIPSE 5030 כולל צמה כמובן, תושבת מתכת, מסגרת פלסטיק, קופסא לפאנל, מיקרופון (לדיבורית בלוטות') והוראות 1100 שקלים 2. מגבר JBL1004 מעט שפשופי צבע כנראה מקרטון שנגע בו, מעבר לזה במצב מצוין 700 שקלים 3. קומפוננט הרץ הי-אנרגי HSK165 הצורה החדשה 1000 שקלים 4. סאב וופר HERTZ ES300 12 אינטש כולל תיבה אטומה במידות יצרן 700 שקלים נא לפנות בהודעה פרטית תודה
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
- 0 תגובות
- 855 צפיות
מוכר לחבר : morel elet 3way +crossover- 1800 subwoofer hertz hi-energy- 800 Mono block- grund zero gzta 2* 500 tx- 800 Grund zero gzta 4000tx - 500 Clarion dxz785 usb- 1100 נתי : 0546995644
הודעה אחרונה מאת Yogicar, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תיבה אטומה בנפח 35.4 ליטר בנויה היטב מעץ עבה במיוחד ! כל הקודם זוכה
הודעה אחרונה מאת fabulalous, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רדיו דיסק Eclipse CD7200 MKII http://www.eclipse-web.com/us/cd/cd7200overviews.html 2200 שח. אין טעם להרחיב, הרדיו דיסק הכי משוכלל, מדוייק, איכותי ועוצמתי. זמין באזור ראשל"צ.
הודעה אחרונה מאת yo-yo, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מערכת הכוללת: 1. רדיו דיסק BT/USB ושלל אפשרויות כיול-KENWOOD BT-61 2. מגבר 4 ערוצים JL AUDIO XD4004 3. מגבר 2 ערוצים JBL ,הסידרה הישנה והחזקה, BP180.2 4. רמקולים קואקסיאלי POLK AUDIO MM651, 2OHM 5. סאבוופר בתיבה INFINITY KAPPA PERFECT 10.1 כל הציוד שמור ובמצב מעולה לבנתיים מותקנת ברכב אך תפורק בימים הקרובים. העדיפות למכירה של כל המערכת כיחידה במחיר 4000 ש"ח ישנה אפשרות לרכוש בחלקים: 1. 1200 ש"ח 2. 1200 ש"ח 3. 900 ש"ח 4. 800 ש"ח 5. 1000 ש"ח 050-9030713 גיא לא לשלוח ה"פ אני לא מקבל אותן !!!
הודעה אחרונה מאת ApocalypticA, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מי שמכיר - יודע, מי שלא לא נורא רדיו דיסק חדש - נקנה לפני 3 חודשים - עם אחריות. נמכר עקב החלפת רכב לרכב חדש והשארת הרדיו המקורי ברכב החדש. הרדיו חדש ועדיין בקופסה המקורית. 1900 ש"ח 0546-640641, רועי.
הודעה אחרונה מאת RoyWa, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חבר מוכר זוג רמקולים 6x9 של Magnat בתוך תיבות תהודה. לפרטים - 054-6909586 גיא
הודעה אחרונה מאת eitama, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, עקב מעבר לסאב וופר קטן יותר מסיבות שנובעות גם ממחסור במקום בתא מטען וגם מסיבות טהורות של סאונד, החלטתי למכור את הSA-10 שלי. מדובר בסאב פנטסטי למטרות של SQL -> מערכת שמשלבת בין SPL ל SQ במילים פשוטות. מבחינת SPL הוא סאב 10 אינטש אכזרי למדי, מאוד חזק, מאוד! יורד נמוך בצורה יפה ושומר על דיוק גבוה תוך כדי. מבחינת SQ הוא סאב מאוד טונאלי ולמרות כל הכוח שניתן להפיק ממנו לא צריך להתאמץ יותר מידי בכדי לכוון אותו לנגן ביחד עם הסט הקדמי. לסאב הזה יש גם יכולת טובה מאוד לרדת נמוך, גם יכולת מצויינת להפיק SPL גבוה ופאנצ' שמזכיר סאב וופרים כמו הW6 ואפילו הW7 של JL או אולטימו של מוראל, לא, הוא טיפונת פחות טונאלי מהם אבל בשביל מחצית המחיר זה גם ה…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
המגבר במצב חדש לחלוטין, ללא שום שריטה קלה. דובר עליו לא מעט כאן בפורום - רק דברים טובים... אצלי הגביר אילייט מקדימה וסאב 300RMS ללא שום שיהוק, ועוד נשאר לא מעט "מיץ" בגיין מאוד וורסטילי, יכול לעבוד גם בגישור לסאב, ידחוף כל קומפוננט בקלות. 4 x 170 @ 4 Ohms/ 2 x 500 @ 4 Ohms 2 x 240 @ 2 Ohms/ 4 x 525 @ 2 Ohms 4 x 250 @ 1 Ohm FR: 5Hz-50Khz THD: input sensitivity: 0.25V-5V/ 20 kOhms S/N: >100dB Dimentions: L-20.7" x W-10.2" x H-2.1" Variable High and Low pass crossover and a subsonic filter. מחיר - 1500 ש"ח או החלפה על מונו + סאב קטן ואיכותי. ישנה אפשרות למגבר + סאב AUDIO SYSTEM שאני מפרסם בפורום בעלות של 2000 ש"ח יחד! יניב -…
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק Pioneer DEX-P99RS: * רדיו דיסק SQ למהדרין * ניתן להשתמש בו בתצורת 3WAY או 4WAY * יציאות 5V * ניתן לחבר אליו כונן קשיח (אני חיברתי כונן של 160GB) * תומך בקבצי WAV, כלומר LOSSELESS (איכות דיסק מקורי) * שליטה על כל פרמטר אפשרי כגון: חיתוכים, אקולייזר, טיים קורקשן וכו'. אחד מהרדיו דיסקים הכי טובים שניתן למצוא היום! רדיו דיסק תקין לחלוטין ומעולם לא עבר שום תיקון. הייתי הבעלים היחידי שלו. נשמר כיאה לציוד ברמתו. כולל את האריזה המקורית ואת כל הניירת והאביזרים ללא יוצא מן הכלל. מבקש 2800 ש"ח. ניתן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית או בטלפון 054-7527517 אלכס.
הודעה אחרונה מאת tau, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 906 צפיות
סאב 12" בין המדוייקים והאיכותיים שיש למערכות SQ חדש לגמרי. אחד הסאבים הכי SQ שיש בשוק דגם AuraSound NS12-513-4A .לא צריך הגברה מטורפת על מנת להגביר אותו 180-250 וואט ב4 אוהם מספיקים.650 שח עם טכנולוגיית ה NRT היחודית ל AURA.חדש לגמרי בקלקר . הנה לינקים לנתוניו. http://www.solen.ca/pub/cms_nf_catal...eau2=&niveau3= והPDF שלו http://www.ari-web.com/aurasound/pdf/NS12-513-4A.pdf מידבאסים 6.5 אינץ' של CDT AUDIO דגם ES-600 (הדגם הצהוב יורוספורט גולד)עדיין מורכבים ברכב וניתן לשמוע אותם. מחיר 900 שח או החלפות מעניינות שוות ערך. Product description Product Identifiers Brand Cdt Audio Model Eurospor…
הודעה אחרונה מאת floyd88, -
- 0 תגובות
- 736 צפיות
1. סט קומפוננט mbq-qsc 216 - מחיר 650 2.סט קומפוננט mbq RUA 216 - מחיר 500 3.סאב Infinity kappa perfect 12.1 - מחיר 600 4.מגבר מונו בלוק של פיניקס גולד קסנון 400.1 - מחיר 750 5.קבל של 1.2 פראד - מחיר 120 או את כל המערכת ב-1100 שקלים למי שיקח את כל החלקים
הודעה אחרונה מאת zamirel, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 758 צפיות
רדיו דיסק איכותי של פיוניר 4x50 w חיבור לאייפוד כולל שלט ..יצאה 4v למגבר שליטה מלאה על קומפוננט +סאב [מצב חדש בקופסא אורגינאלית ]מחיר מבוקש 990 ש"ח מחיר קנייה 1800 ש"ח ...[עקב מעבר ל 2D ] פרטים ב 0545999695
הודעה אחרונה מאת mayjortom, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
Legatia L1 Pro לא חדשים 650 שייח -מחיר סופי
הודעה אחרונה מאת stich, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה מגבר גנסיס 4 ערוצים 2500ש"ח סט קומפננט מורל הלייט 1900ש"ח סאב מורל אולטימו 1200ש"ח מותקנים שנה ברכב. טל 0528139777
הודעה אחרונה מאת NAFTA1979, -
- 2 תגובות
- 880 צפיות
טוויטרים וקרוסים של דוטק. 350 ביחד סאב וופר של mac audio mp 300 box כולל תיבה מקורית - 350
הודעה אחרונה מאת canonball, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ה hu במצב חדש ישבו על הרכב כחצי שנה ללא שריטה כולל יציאה לשתי מגברים חיבור לאייפון ויואס בי מערכת נדירה! עלתה לי 2700 תמכר ב 700 !!!!!חסר תקדים הרמקולים נפתחו על מנת לבדוק תקינים מגיעים עם קרוסים מקוריים בקופסא מקורית כמובן כולל קבלות על הכל . 450 שח מחיר אחרון רז 0526681110
הודעה אחרונה מאת leibraz, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הסט היה מורכב אצלי כ4 חודשים סט מצויין, מתאים למי שמחפש איכות. נמכר עקב רצון להשתדרג לקומפוננט ברמה יותר גבוה. וופרים 6.5 מורל דוטק אוביישן - 250 ש"ח קרוסים מורל דוטק אוביישן - 150 ש"ח גמיש טיפה למי שייקח את שתיהם. אוראל : 054-2211054
הודעה אחרונה מאת orel320, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מאוד פשוט מכרתי תרכב מגבר חדש דנדש לא בשימוש מ 24.5 הרכב נמכר נקנה ב ינואר 2012 מוכר ב 800 ש"ח בקופסא כמו מהחברה . http://www.pasmag.com/car-audio/test.../1883-test-report-alpine-mrx-f30 יש אותו גם בזאפ : http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=827199
הודעה אחרונה מאת Maximus777, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מדובר בשני סאבים 10 איצ' כלאחד. כל סאב 2 סלילים 4 אוהם. 450 rms כל אחד. הסאבים נמצאים בתיבה פורטד מסיבית. הדגם הספיציפי --G5. הסאבים אצלי כשנה לערך .נקנו ע"י חדשים דנדשים . במצב מצויין לא עברו התעללות/תיקון. מחיר 3000 ש"ח.גמיש אך לא מסטיק. את התמונות העליתי מהאינטרנט. אני מאיזור השרון.עמי אני מאיזור השרון.
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
AVH-P3400BH
מאת Roiey2459- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
AVH-P3400BH מערכת דאבל דין מושלמת, כוללת BLUETOOTH תמיכה מלאה בעברית שלט מלא, תמיכה בספר טלפונים,GPS,IPOD,USB כולל צמת חיבורים מקורית לVW חדשה!!! 3000 ש"ח חברים לא לפספס(זה לא שלי עוזר לחבר) היא חדשה בקרטון
הודעה אחרונה מאת Roiey2459, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה מערכת מקורית של VW עם 6 דיסקים כניסת כרטיסי זכרון SD במצב חדש!!! אפילו בלי טביעות אצבע. במחיר מציאה בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת Roiey2459, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עקב מעבר ל:FOCAL KRX3 מוכר חלק מהמערכת שלי: סט קומפוננט של בוסטון אקוסטיק פרו -הסידרה הגבוה סי די קלריון 855MP טצ' ברמה גבוה 20 ביט 4 וולט פרה טוויטרים מורל פיקולו! -אחד הטוויטרים הטובים בעולם! טלפון שלי:0528850950
הודעה אחרונה מאת vini5, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
Kicker L5 במצב חדש חדש יש לי אותו בערך 3 חודשיים 1200 וואט 600 RMS מעיייף לי תאוטו הדבר הזה, מעוניין גם בהחלפות על סאב אחר. מחיר:800 ש"ח 0504989973
הודעה אחרונה מאת DFI,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 445 אורחים (הצג רשימה מלאה)
