מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1. טוב ישר לעניין רמקולים נמכרים עקב מכירת רכב הרמקול הזה נקנה לפני כ 8 חודשים רמקולים מאוד איכותיים במת רמה מאוד גבוה רמקול קדימי DLS r6a: 240 watts RMS: 160 http://uploads.upng.co.il/9359545a75.jpg תמונוה מחיר:650 2. רמקולים אחוריםם HERTZ hi energy Power Handling: 260 Watts 130 Watts Continuous הרמקולים נמכרים עקב מכירת הרכב חדשים לגמרי נקנו לפני כ חצי 5 חודשים בקופסא וגם הם ברמה גבוה מאוד. http://uploads.upng.co.il/2ab23eb003.jpg http://uploads.upng.co.il/f103f44088.jpg מחיר:800 3. רמקולים שהיו לי לפני ה HI energy שנה בשימוש רמקול טוב INFINITY 9623i 100 watt RMS 300 watts peak power http://uploads.upng.co.il/06a613c414.…
הודעה אחרונה מאת Maximus777, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, ברשותי שתי מכשירים HU ברמה גבוה של חברת PHILIPS! ומגבר של Crunch בעל 5 ערוצים! 1. Philips CED750 מכשיר כמו חדש באריזה מקורים היה בשימוש שבוע וחצי! (יש לו עדין אחריות יותר משנתיים) מכשיר ממש יפה 1DIN עם מסך נשפף 7INCH touch TFT DVD, DVD-R/-RW, DVD+R/+RW, DVD+RW, Video CD, SVCD NTSC, PAL DivX 4.x, DivX 5.x, DivX 6.0, MPEG4 JPEG, MPEG CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD, WMA, WMA-CD Dolby Digital, DTS, MP3, WMA, WMA9 BLUETOOTH אופציה למצלמת רוורס אופציה לGPS USB http://www.stereo-car-radio.com/carradios/manufacturers/pos/philips_ced-750 -----------------------------------------------------------------…
הודעה אחרונה מאת Paul-C, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה קיט: HU: Sony cdx-c90 Processor: cdp-210 Changer: 805 כולל אופטי לחיבור בין היחידות. 054-4254517 שאול
הודעה אחרונה מאת Shakim, -
- 0 תגובות
- 800 צפיות
סאב קאדנס ביסט - 12" - 600W מהדגם הנ"ל: http://www.cadence4u.co.il/car/sound-multimedia/subwoofers/cadence-beast12-4 בתוך תיבה אטומה 42 ליטר (למיטב זכרוני). אחלה סאב באחלה מחיר. ליביו - 0546678929
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה זוג סאבים 10 אינצ'. כל סאב 450 rms. למביני עיניין מדובר בסאבים מאוד חזקים ומדוייקים. כולל תיבת spl פתוחה. 3500 ש"ח.גמיש טיפה אבל לא להיסחף יש אפשרות גם להחלפה בסאב של לפחות 700rms. תציעו... סוף שבוע נעים..... 0542620951.
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 0 תגובות
- 789 צפיות
קומפננט של הרץ היי אנרגי 3 חלקים. ניתן לבוא לשמוע. 1000 ש"ח. 0524217227. עמנואל.
הודעה אחרונה מאת DANIII, -
למכירה Kicker L5
מאת DFI- 0 תגובות
- 648 צפיות
סאב של קיקר במצב חדששש יש לי אותו בערך 3 חודש מחיר:800 מעוניין גם בהחלפה על Hertz או JBL פלאפון:0504989973 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
למכירה תיבה בבניה עצמית לזוג סאבים, מותאמת במידות לבגאז' של פיג'ו 306, יכולה להתאים לעוד רכבים. בנויה מ MDF ופיבר, מזופתת ואטומה לגמרי. אפשרות לקנייה עם הסאבים, זוג פיוניר 400 RMS כל אחד. מפרסם בשביל חבר, המספר שלו 0544313599 ירדן.
הודעה אחרונה מאת yoni_23, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סאב hertz es300 כולל תיבה אטומה לפי מידות היצרן הסאב במצב חדש לגמרי נקנה לפני פחות מחצי שנה יש עדיין את הקרטון+ כל הדפים והמדבקות לא עבר התעללות קיבל 180 RMS מחיר נדרש 900 ש"ח לא גמיש! הצעות בהודעה פרטית או בפלאפון 052-6814888- אלעד אני מכפר סבא אבל זמין גם באזור רעננה והרצליה
הודעה אחרונה מאת eladbe, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הסאבים עם גרילים מקוריים של HERTZ. נבנתה תיבה לפי מידות יצרן עם איטום בסיליקון שחור וחיזוקים בתוך התיבה. עם טרמינל מקורי שנאטם גם הוא בסיליקון שחור עטוף ב-לבד שחור. תתקשרו או תשלחו SMS למחירים. 0507337335 אזור המרכז (גר בראשל"צ)
הודעה אחרונה מאת GavrielB, -
- 3 תגובות
- 991 צפיות
קנווד 7031 מסך ציבוני DIN1 מצב מעולה מחיר 600 מראשון לציון
הודעה אחרונה מאת opel turbo, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים יש לי למכירה שתי מוצרים חדשים! אחד מהם זה מגבר של Lightning Audio 4 ערוצים מדגמים חדשים LA4200 (שאולי ראיתם באוטומוטור) מגבר כמו חדש היה בשימוש יומים - עוצמתי מאוד! 4X100rms http://www.lightningaudio.com/products/product_details.asp?cat_id=1&series_id=76&family_id=9&item_id=117870&locale=en_US&p_status= ומוצר שני זה אקולייזר של Clarion EQS746 חדש חדש עוד בקוספה לא היה בשימוש אפילו דקה! http://www.clarion.com/us/en/products/2011/audio/accessories/EQS746/us-en-product-pf_1259459740345.html 054-723-3793 פבל או בפרטי תודה!
הודעה אחרונה מאת Paul-C, -
- 0 תגובות
- 638 צפיות
מחיר זנות מחיר עלות! 250 שקל מעט גמיש מוכר עקב מכירת הרכב! בחנויות תיבה כזאת לא תעלה פחות מ-800שקל!
הודעה אחרונה מאת glansfor, -
- 1 תגובות
- 800 צפיות
מגבר במצב מצויין של חברת הבת של רוקפורד. 4 ערוצים שניתנים לגישור. המגבר עוצמתי וגם איכותי מאוד. אצלי דחף סט קומפוננט וסאב בצורה מושלמת. נמכר עקב קבלת רכב חברה, הזדמנות נדירה. מחיר 900 ש"ח ניתן להתקשר או לסמס או whatsup 050-9294606 רם
הודעה אחרונה מאת rambo, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים של חברת סאונדסטרים דגם trx 4.880 מוצהר 130rms לערוץ נימכר עקב שידרוג טלפון 0503873336 אפשר גם ה״פ או sms במידה ולא זמין
הודעה אחרונה מאת moshebh, -
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם. 1/ עקב מעבר לדאבל דין אני מוכר את clarion vrx785bt , אני מביא קישור עם כל הפרטים עליו, פשוט מכשיר ברמה גבוהה מאוד. קישור: http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=544 2/ בית פיוזים של חברת קאדס העולמית. בית פיוזים ברמה גבוהה. תמונה : 3/ עקב גם מעבר לאקטיבי, אני מוכר גם את הקרוסים של הפוקל אוטופיה. בקושי היו בשימוש. 4/ קבל של חברת קאדס העולמית , כשקניתי את המגברים של XS POWER אז הורדתי את הקבל. מי שמכיר אותי, יודע שאני שומר על הציוד ברמה הכי פדנטית. לפרטים: 0509966006 דודי
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רדיו דיסק פיונר 7450 , דגם הדולפינים המפורסם מגבר 4 ערוצים V12 , ללא שריטות , במצב חדש! מגבר מונובלוק של הייפוניקס , 750 RMS מוצהר! קומפוננט של לאנזר וקטור - 100 RMS , היו בשימוש 4 חודשים..! אין שריטות או חרחורים! זמין גם באתר , וגם בטלפון 0525574391 עד השעה 12 בלילה
הודעה אחרונה מאת Peugeot 306, -
- 0 תגובות
- 563 צפיות
מחפש לקנות קונסולה 2din לאאודי a3 שנת 2006 מקורי או תחליפי, העיקר שיתאים ויאפשר לחבר מערכת מולטימדיה שכבר יש לי...
הודעה אחרונה מאת eran1987, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה במצב מעולה מספר פריטים 1) מגבר של ג'נסיס סטריאו GENESIS ST 60 מחיר 1100 ש"ח 2)מונו של XETEC GRAVITY 1000 RMS מונו CLASS D איכותי מאוד 1500 ש"ח 3) סאב וופר של IDMAX 10 אינץ בתיבה איכותית אטומה בבניה אישית מMDF 3 ס"מ עם שכבת זפת פנימית וצמר סלעים 1200 ש"ח כולל התיבה 4)SUNDOWN AUDIO SAZ 100X4 מגבר מעולה אין מה להוסיף עליו 1100 ש"ח 5)קרוס אקטיבי של PPI מתאים לחיתוך אקטיבי של סט שלושה חלקים מקדימה וסט שני חלקים מאחורה מכשיר נדיר שכבר אין להשיג יותר 800 ש"ח 6)מגבר XETEC VECTOR 2 ערוצים 300 ש"ח 7) חיווט בית פיוז RCA הכל ינתן למי שיקח כמה פרטים לא לפנות בה"פ כי אני בקושי נכנס לאתר רק בפלאפון מחיר טוב למי שיקח יותר מכמה פרטים גמיש מעט כי אני סטודנט וקצת ל…
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
הגיע זמנה של יחידת הראש שלי להימכר: http://support.jvc.com/consumer/product.jsp?archive=true&pathId=87&modelId=MODL027445 יחידה מצויינת ניראת ועובדת כמו חדשה, מגיעה עם כל הספרות המקורית מהיצרן. מחיר: 600 ש"ח ודי!
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- 8 תגובות
- 5 אלף צפיות
ECLIPSE 7200 MKII המכשיר האודיופילי האגדי שכולל בתוכו הכל בלות'ות,USB,שלוש יציאות למגברים,8 וולט PREOUT,אקולייזר פרמטרי,AUX, ו4 WAY+סאב. יש לי 2 רדיודיסקים כאלה עקב החלפת אחד בP99 שלא התאים לי.אני מוכר רק אחד מהם השני ישאר אצלי.שניהם במצב עבודה מצויין בהתחייבות ובדיקה עם הקונה. הראשון במצב חדש 9.5 מתוך 10.מחיר 2000 לא גמיש. השני במצב מצויין עם סימני שימוש מעטים 8.5 מתוך 10.מחיר 1900 גמיש קצת. מגיע עם שלט חדש שלא שומש כלל.כל הצמות של המכשיר. הראשון נקנה חדש היה מותקן קצת יותר משנה ברכב שכמעט לא נסע לכן השימוש היה מועט מאוד. רק ה USB היה בשמוש כך שמכלול הרדיודיסק כחדש. השני היה מותקן אצל חבר טוב (שאיתו החלפתי על הP99 בתוספת כספית…
הודעה אחרונה מאת floyd88, -
- 0 תגובות
- 739 צפיות
למכירה סט של מורל דוטק 6.5 כולל כל הגרילים והמתאמים טוויטרים משודרגים של מורל דגם MK22 כולל קרוסאוברים. הסט היה בשימוש עדין במשך שנתיים מחיר מבוקש 500 שקלים הרמקולים נמצאים אצל יוסי אלפיין למי שרוצה לראות אותם אשמח גם לשלוח תמונה במייל לכל מי שיבקש
הודעה אחרונה מאת talknopf@netvisi, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר אלפיין מסדרת PDX הדיגיטלית. מוצהר 4X100 אבל לפי תעודת הלידה של המכשיר נותן 4X130. מדובר במגבר קלאס D איכותי מאוד וחזק ביותר וכל זה באריזה קטנה שניתנת להסתרה בקלות ובגלל שמדובר במגבר דיגיטלי הוא אפילו לא מתחמם יותר מדי כך שניתן להסתיר אותו במקום סגור (כמובן שרצוי קצת איורור) קצת נתונים: 100 watts RMS x 4 at 4 ohms (100 watts RMS x 4 at 2 ohms) 200 watts RMS x 2 in bridged mode (4-ohm stable in bridged mode) stackable installation design with front-panel controls variable high- and low-pass filters (30-400 Hz, 12 dB/octave) fuse rating: 30A x 2 10-3/16"W x 2-1/2"H x 8-1/2"D מבחינת ההספקים כמובן לא להתייחס לנתונים המקוריים אלא לתעודת הלידה שמצורפת ל…
הודעה אחרונה מאת E-man, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מוכר את המערכת עקב גיוס בצער רב מאוד,מוכר במחירים עלות ללא רווח מערכת SPL איכותית מאוד נבנתה בהרבה מחשבה פיוניר 5850MP- רק 350שקל (המגבר הפנימי לא עובד עלות תיקון של 80שקל המחיר יהיה גמיש בהתאם) מונובלוק מפלצת mac audio fearkess 1000D- רק 700שקל מגיע עם שלט באס מקורי סאב מטורף kicker L7 -רק 1100שקל (מחיר עלות!) כולל תיבה פתוחה עם פורט מכוון ל30HZ למקסימום SPL וופרים פוקל 165A- יימכרו רק ב350שקל טויטרים מעולים וחזקים advent AT20-ימכרו במחיר כלום 70שקל כולל קרוס קטן לחוץ למכור! מספר לפרטים 052-8359989 ג'ינו או בה"פ זמין רוב הזמן אני מלוד.
הודעה אחרונה מאת glansfor, -
- 1 תגובות
- 791 צפיות
אני מוכר או מחליף על רמקולים שיושבים לי במחסן: 6*9 של לוגיק 3WAY הספק כ300 וואט ממברנת קרבון:מחיר 120 שקלים. 6*9 של בוסטון אקוסטיק מקוריים שירדו מרכב ניראה לי ניסן טידה 1WAY מחיר 80 שקל. 4" של קנווד במחיר 50 שקל. מכירה או החלפה ברמקולים:5.25" שווי ערך. בה"פ מאיזור חדרה.
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- 1 תגובות
- 587 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על קומפוננט - HERTZ ESK165 (אפשר למצוא בזאפ) ואיך הוא לדוגמא מול המורל טמפו ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת alexkaz357, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קניתי אותו ליפני שבועיים חדש דנדש יש לו עדיין ריח של חדש מחיר 1100 ראשון לציון *המכשיר חדש אתם מוזמנים לבוא לראות . *אריזה מקורית אם כל הדברים שבאים עם זה ביחד. *כולל כבל aux ו usb מיוחד לאייפון שזה הופך כמו ipod. *יש את כל החיבורים מצלמת רוורס יציאות למגברים 4 ויציאה לסאב *יציאות לווידאו וכניסות ווידאו
הודעה אחרונה מאת opel turbo, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סאב וופר מבית Audiobahn בגודל 10 אינץ' כולל תיבה מקורית וגריל מיוחד 4 אום הספק 350W RMS מצב חדש בקושי היה בשימוש מחיר 550 ש"ח
הודעה אחרונה מאת audi t, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כמו בכותרת למכירה שלושה רדיו דיסקים בין המובילים שיש כולם שמורים ובמצב מעולה! 1. Eclipse dc7200mkII שייך לבן דוד שלי שקיבל עכשיו רכב חדש מהעבודה ולא מעוניין להשקיע שם פנל חדש אז המכשיר יוצא למכירה. המכשיר כבן שנה ו4 חודשים (עדיין מנסים למצוא את הקבלה) שמור מאוד! הכל עובד במכשיר והוא נראה מעולה כמובן שאין צורך להרחיב על יכולותיו של המכשיר אחרי הכל הוא ספינת הדגל של אקליפס http://www.eclipse-web.com/us/download/manual/cd7200mkII_e/audio/index.html מחיר : 1800 ש"ח 2. Alpine 9855 המכשיר הישן שלי היה מותקן ברכב של אחי עד לפני שבוע הרכב נמכר וכרגע אין לי צורך במכשיר (תאמת חשבתי להכניס אותו לרכב של אחותי אבל היא הורסת הכל וחבל לי על המכשיר הזה) למרות ש…
הודעה אחרונה מאת אורן אלקובי, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה: רדיו דיסק פיוניר 3050 2יציאות למגבר-300 ש"ח. מגבר cerwin vega 300 יציאות 4 רמס 55 לכול יציאה(מגבר חדש עם הקבלות) -600 ש"ח.(נקנה לפני חצי שנה) סאב jbl gt 1204 br תיבה מקורית 1100 וואט 275 רמס-650 ש"ח.(קבלות ואחריות נקנה לפני חצי שנה ) קיט התקנה 8גיג 100 ש"ח. מחירים אחרוניים לא להתקשר סתם . הכול במצב מאוד טוב . מוכר עקב גיוס לצבא ומכירת האוטו.לפרטים:0544908900 גר בבאר שבע.
הודעה אחרונה מאת hen amit,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 311 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- omricn
- שביט
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- kfirg
- ברווז
- Shay Shd Dave
- 3n
- SlowRide
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- פריג'י
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- David32
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- nglancer
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
- orankohn
- Night Driver
- פינדר
- ezuf
- DANIEL0439
- AUDIO KING
- shai590
- Camaro 92
- גולדן191
- Assafo2
- omerkot
- spidrman
- גיא_מ
- Sh123454
