מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 795 צפיות
דגם dqs במצב חדש 1400 שקל 0524333503
הודעה אחרונה מאת xavix, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
וופרים של HERTZ, הדגם נראה בתמונה - 300 ש"ח - כוללים את הקרוסים (DX-100, DX-200) - כוללים גם את הגרילים, גם הם כחדשים. סאב של SONY בגודל 10 אינץ' - 400 ש"ח - "סאב טנדרים" קטן עם תמורה גדולה - עיצוב קומפקטי ודק - בעל גריל איכותי וחזק מאוד (מקורי עשוי מתכת עבה) - 1200W !! - כמעט ולא שומש רדיו-דיסק של חברת SoundTech סאונדטק - 300 ש"ח תמורה מעולה למחיר: מכשיר המביא תמורה מעולה למחיר: - MP3, WMA, ESP - כניסת USB - כניסת MMC SD - AUX-IN - 3(!) יציאות RCA (ניתן לראות בתמונה) - מגיע עם שלט מגבר של חברת Pulse Audio האמריקאית - 300 ש"ח - 4 ערוצים - במצב מעולה, הכל תקין ניתן לפנות בהודעה פרטית או בטלפון בכל ימות השבוע - 05 468 15 9 15 תינתן הנחה …
הודעה אחרונה מאת broshm, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מסך 7 אינץ' חשמלי טאץ'. כולל gps ותוכנה ואנטנה. קורא- bt כרטיס sd וחיבור usb כולל דיבורית. כולל שלט. 3 יציאות rca מכשיר במצב מצויין ללא שריטה. יש עדיין את הקופסה. יימכר ב1500 שקל. 0524333503
הודעה אחרונה מאת xavix, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
באריזה מקורית כולל כל האביזרים הנלווים.עבד רק עם מגבר חיצוני. 1000 שח בלבד-לבוא ולקחת בלי קישקושים. מחיר סופי. 050-2303133 רועי לא להתקשר אחרי שעה 21.00 בבקשה.תודה. איזור רעננה/כפר יונה
הודעה אחרונה מאת roei, -
- 0 תגובות
- 740 צפיות
מכשיר במצב חדש, היה בקושי שבועיים בשימוש. 0545850412 או בפרטי טל
הודעה אחרונה מאת טל טויוטה, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רדיו דיסק פיוניר 7900BT סדרה מאוד גבוהה ואיכותית של פיוניר כולל בלוטוס שליטה מלאה עם הטלפון! מסך חשמלי אנימציות וכו' 3יציאות מגבר מכשיר ברמה גבוהה מאוד! שלט להגה מתנה. מגבר לנזר MAX 4ערוצים מהסדרה הישנה והחזקה שלה תוצרת USA 112RMS לערוץ. סאב 12אינץ' לנזר 400RMS חזק מאוד מאוד כולל תיבה איכותית. קומפוננט מורל טמפו 6.5 כולל הקרוסים לא כולל טויטרים! מחירים-רדיו דיסק 700 מגבר-400 סאב-300 קומפוננט-300 לרצינים:0546680046 1200שקל להכל הקודם זוכה.
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגבר במצב חדש בן שנה בערך עם הקופסה והכל כולל שלט של הסאב מגיע עם הכל בקופסה כמו חדש במצב מצוין מפרט של המגבר Performance RMS Power Output (Watts x Channels) 120 x 4 Peak Power Output (Watts x Channels) --- Power at 2 Ohms (Watts x Channels) 170 x 4 Bridged Power (Watts x Channels) 325 x 2 Minimum Impedance Bridged 4 Minimum Impedance Unbridged 2 Best Frequency Response 20-20k Hz THD at Rated RMS Power 1% Signal to Noise Ratio 95 dB Input Voltage 14.4v Features Amplifier Class AB Low-Pass Crossover Frequency 50-200 Hz Low-Pass Slope (dB/octave) 12 dB High-Pass Crossover Frequency 50-200 Hz High-Pass Slope (dB/octave) 12 dB Bass B…
הודעה אחרונה מאת NewRider, -
- 0 תגובות
- 939 צפיות
רדיו דיסק של פיונר בעל כניסות USB , AUX וכניסה אחת של RCA היה בשימוש מ10/11. הפאנל במצב מעולה ללא שריטות. הרדיו דיסק בעל אחריות לעוד שנתיים ושלוש חודשים מרשת אוטו דיפו. מגיע עם שלט מקורי של פיונר. יש גם נרתיק לפאנל. מוכר עקב מכירת רכב וחוסר שימוש במצב חדש ללא שריטות! אני נמצא בירושלים, 052-322-4729 מתן רוצה 350 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת matanganon, -
- 0 תגובות
- 738 צפיות
למכירה, סאבוופר של פיונר 1400WAT, כולל קופסה. מגבר של דראגון פליי אחד הטובים, 2 רמקולים של פיונר, כל רמקול 400 WAT, מערכת חדשה , הורכבה רק חודש באוטו ! גמיש, חייבת להימכר !
הודעה אחרונה מאת owner, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לאור מעבר לCARPC מוכר את האלפיין. לא חושב שצריך לפרט יותר מדי, מכשיר ברמה הגבוהה ביותר. שלל אפשרויות כיוון ומסך מרהיב. במצב מצוין. עד שמגיעים החלקים האחרונים של הCARPC בסוף החודש ניתן לשמוע אותו מותקן ברכב. נמצא בב"ש. מחיר 900 ש"ח. זמין ב0542700000 יבגני. תמונות יתווספו בהמשך.
הודעה אחרונה מאת DBD, -
- 0 תגובות
- 614 צפיות
רדיו דיסק כחדש,בהתקנה הראשונה חובר הפלוס והנימוס הפוך מה שגרם לך שהמדבר הפנימי לא מתפקד.למיטב ידיעתי היציאה לנדבר עובדת והכל מתפקד כך שמי שמחפש רדיו דיסק על מנת לחבר מגבר במחיר זעום יכול להוות קניה טובה בשבילו.כולל כניסת aux יציאה אחת למגבר ושלט.המכשיר בהתקנה הראשונה קרתה התקלה ומאז לא שומש שניה. מחיר- 50 שח כולל הקלקרים שעוטפים את הרדיו דיסק אפילו. מוטי 0524261377 המכירה לשבוע בלבד מכיוון שאנחנו עוזבים את הבית ואין מקום לכל הדברים הרדיו דיסק ללא צמה.איזור אופקים באר שבע
הודעה אחרונה מאת -מוטי-, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לצערי לרגל מעבר לחו"ל אני מוכר את האוטו ואת כל המערכת שלי. הד יוניט: ECLIPSE cd-7100 מגבר 6 ערוצים XETEC vector 350.6 4X50+2X75 rms מגבר 2 ערוצים שמשמש כמונו מגושר לסאב1X150RMS A/D/S p950.2 סאב רמס Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w בתיבה סגורה לא גדולה במיוחד. ומי שיתעקש וירצה יש לי גם קומפוננט 6.5' MAC AUDIO Maximus 2.16 עשויים מקבלר! המערכת מאד איכותית, לא הגיעה קרוב אפילו לגבולות הווליום שלה, ללא התעללות. ניתן למכור הכל בחלקים או לקנות הכל ביחד. כרגע הכל מורכב באוטו וניתן לבוא לשמוע. אין איזה מחיר מדויק שאני רוצה על כל חלק, ככה שתרגישו חופשי להציע מחירים בה"פ. זה יכול להיות סט מעולה למישהו עם מערכת ראשונית ורוצה …
הודעה אחרונה מאת snowbol, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
1. HX-D2 - מיותר להרחיב 2. מידים "4 רינבו פרופי ונדיום - http://www.sgcarmart.com/directory/pop_sgcarstore.php?pid=41263 3. מגבר ג'נסיס 4 ערוצים Q-200 - אנגלי שנותן 2X80 + 2X125, ישנה תעודת לידה! (לא עבד קשה, הגביר מידים וטוויטרים). 4. בניות לדלתות ולקורות לרכבי הפג'ו 206 רפי 052-6323850
הודעה אחרונה מאת Cabasse, -
- 0 תגובות
- 918 צפיות
למכירה סאב די סי 4 XL 15 אינצ' עם תיבה או בלי תיבה . בלי תיבה 3000 הוא חדש מהנילון בקושי שומש אולי 3 שעות הוא בבית כרגע בתיבה ענקית . עם תיבה 3300 וזה מחיר באמת נמוך לסאב עם התיבה .בהתחשב שהכל חדש מהנילון עם קבלה נקנה חודש שעבר סיבת המכירה אני מוכר את הרכב . נדב אני מחולון 0504285776
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
להלן פרטי המערכת (כולל תמונות) מגבר 4 ערוצים 200 וואט חברת JBL מגבר לסאב, מונובלוק 500 וואט חברת WEST-COAST זוג רמקולים 8 אינצ' חברת PIONEER סאב 12 אינצ' חברת PIONEER + תיבה מקצועית חדשה לחלוטין. הכול ב-2500 ש"ח כולל רדיו דיסק מתנה טלפון 054-2422211 ירון
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 645 צפיות
חדשים בקופסא!!! 1000 ש"ח עולים 1500 ש"ח חדשים בחנות!!!
הודעה אחרונה מאת טל טויוטה, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
HU LGn5900 מגבר מונבלוק קיקר ZX750.1 חדש סאב סארוין ואגב בתיבת SPL מטורפת רמקולים פיונר 6*9 300 ואט טוטרים וקרוס כווללל אפשרות חיבור לוופר של קיקר ES 6.2 תיבות 6*9 תיבה יחידה לסאב פרטים בהודעה פרטית או בפלא 0526560177
הודעה אחרונה מאת civic22, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
vega 122 שתי סלילים של 2 אהום 200 RMS יכול לספוג יותר במצב חדש ועוד אחד מסוג MTX AUDIO סליל אחד של 4 אהום 200 RMS משומש במצב טוב לפרטים 0526560177
הודעה אחרונה מאת civic22, -
- 0 תגובות
- 725 צפיות
אהלן חברים, נשארו לי 4 וחצי יריעות בידוד מהחברה הנ''ל. חברה מעולה, מבית אמריקאי חם וטוב, פיתוח מבית CERWIN VEGA. מתחרה ראויה כנגד DYNAMAT. היתרון המוחלט של היריעות הללו, הוא משקלן הנמוך ביחס לשאר חומרי הבידוד בשוק. עושה עבודה מרשימה בהחלט. משפר פלאים את איכות השמיעה ברכב! אצלי ברכב היריעות מותקנות, אוכל להראות לחברי הפורם ולראות/להשוות הבדלים. המחיר מצחיק ליריעות הללו. 350 ש''ח בלבד! ניתן לפנות בהודעה בפרטית, תודה, נחום.
הודעה אחרונה מאת nahum8, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
דאבל דין באמת מעולה של חברת PREMIER. המכשיר הכי מתקדם שלהם, דגם DVM8200. התפריט בעברית יש דיבורית בלוטוס, כבל מובנה לאייפון, אפשרות לשמוע שירים בבלוטוס, כניסת MICRO SD, AUX,כניסת USB, תומך MP3,WAV,DIVX קורא סרטי DVD ותומך בתרגום. כולל תוכנת IGO PRIMO 8 מעודכנת לשנת 2012 עם המצלמות החדשות. יציאות אחוריות למגבר: 2 FORNT, 2 REAR ו אחד ל סאב. אפשרות לשמירת 6 דיסקים ווירטואליים ועוד המון המון אופציות! פרטים נוספים: http://www.cadence4u.co.il/premier-dvm8200gps מחיר הכי נמוך בזאפ הוא 2,200 המכשיר במצב מצויין תקין לחלוטים נמצא אצלי 3 חודשים נמכר בצער עקב החלטתי למכור את המערכת. מחיר שלי: 1,100 באיזור ר"ג, תא. רק בהודעה פרטית!
הודעה אחרונה מאת arielias, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
כל מי שמכיר יודע, אין טעם להוסיף. מחיר: 2800.
הודעה אחרונה מאת djkobig, -
- 1 תגובות
- 951 צפיות
המגבר במצב חדש דנדש,נמצא אצלי כחצי שנה. לפרטים נוספים נא לפנות אליי בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אנשים, אני מוכר כמה פריטים שחלקם חדשים באריזה אטומה שנקנו מלפני כשבועים ועוד לא היו בהתקנה או בשימוש קודם וכמובן דברים אלה מגיעים עם הקבלה והאחריות שקיבלתי והם נמכרים במחירי הפסד וממש במציאה למי שיקח, כל זאות בגלל שהייתי בחו"ל והבאתי איתי דברים אחרים וגם עוד כמה פריטים שהיו בשימוש אבל ממש שמורים וכחדשים וגם אליהם יש את כל הניירת והקבלות מתי שהם נקנו, כמו כן על מנת לא לפתוח כל פעם שרשור אחר שיהיה לי משהו למכור כי כעסו אליי כאן אז פשוט מאוד שרשור זה יתעדכן מתי שיהיו דברים נוספים אז שווה להתסכל מידי פעם, אז ככה: הפריט הראשון קיט התקנה מקצועי ואחד החזקים של חברה מאוד טובה של 0 ג'ייג כולל בית פיוז חזק וקטלני של 250 אמפר שרק הוא לבד שווה 350 שקל וגם rca פצצה ו…
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה הסאב +המגבר +התיבה הכל חדש חדש . מחיר לחבילה 5200 עם תעשו חישוב כמה עולה חדש 1700 מגבר יד שניה +תיבה 800+סאב 3700 חדש יוצה 6200 אצלי הכל חדש עם קבלה על הסאב ב1000 שקל פחות . אפשר לשמוע מיתחייב שהכל תקין וחדש ועובד פיקס . לא ממהר למכור הסיבה שאני מוכר כי הרכב שלי בקושי סוחב עם המשקל הזה וזה מאוד כבד ליסוע עם זה אגב כל החבילה הזו שוקלת 70 קילו בידיוק שקלתי את זה . טלפון שלי 0504285776 נדב מחולון
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 1 תגובות
- 646 צפיות
שלום לכולם, יש לי מידים תוצרת HYBRID AUDIO דגם L3, אני מעוניין להחליף אותם ל - L4, עם תוספת תשלום מצידי. ובאופן כללי יותר אני פתוח להצעות החלפה על רוב הציוד בחתימה שלי, כרגע הציוד נמצא אצלי בבית מפורק עקב ירידת הרכב מהכביש. הצעות בפרטי בבקשה.
הודעה אחרונה מאת djkobig, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
יחידת ראש- Alpine 9830- מכשיר בעל איכות מקור גבוהה מאוד: motorized, detachable fold-down face plays MP3 and WMA files plays audio CDs, CD-Rs and CD-RWs MaxTune SQ tuner 12 FM/6 AM presets Bass Engine Plus (4-band parametric EQ, 4-channel digital time alignment , a 3-position crossover, subwoofer level and phase control) MediaXpander source tone memory XM and SIRIUS Satellite Radio controls CD changer controls for Alpine Ai-NET changers only optional auxiliary input 4-volt front, rear and subwoofer preamp outputs MOSFET internal amp clock wireless remote 18 watts RMS/50 peak x 4 channels, CEA-2006 compliant CD frequency response 5…
הודעה אחרונה מאת srool, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רדיו דיסק Eclipse CD7200 MKII http://www.eclipse-web.com/us/cd/cd7200overviews.html 2200 שח. אין טעם להרחיב, הרדיו דיסק הכי משוכלל, מדוייק, איכותי ועוצמתי. מתאם ל IPOD מיוחד לרדיו דיסק Eclipse http://www.eclipse-web.com/us/acce/ipc106.html 600 שח. מאפשר חיבור נוח וממשק מלא של ה IPOD בתוך הרדיו דיסק - ממש נוח ומאפשר גם לשמוע באיכות מקורית מה - IPOD (קבצי LOSSLESS או WAV) וופרים Morel Elate 6 http://www.morel.co.il/products/mob_3way_elate.html 800 שח. רמקולים איכותיים, צלילים מדהימים - אין יותר מדי מה להרחיב. טוויטרים MOREL MT-23 http://www.morelhifi.com/products/mo...ters_mt23.html 550 שח במצב מצויין עם אריזה מקורית. סאב וופר MOR…
הודעה אחרונה מאת yo-yo, -
- 1 תגובות
- 998 צפיות
למכירה פרוססור AUDISON Bit1 1.SIP , דגם חדש שקיים בשוק חצי שנה בלבד. נמכר עכב מעבר לראש עם פרוססור. שאול 0544254517
הודעה אחרונה מאת Shakim, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1. הרץ hsk165Xl דובר רבות על הסט הזה בפורום. סט חזק ואגרסיבי, נציל מאוד. מידבאס דומיננטי שיורד נמוך מאוד. מצבו כחדש, עבד חודש ופורק מהרכב עקב מכירה. מגיע עם הקרוסים, טויטרים. 2. קלריון 785 במצב מעולה! קרוס 3 חלקים USB פריאווט 6V! 3 יציאות למגברים! TC ושלל אופציות נוספות, פשוט מכשיר מדהים! פרטים בה"פ. מי שמכיר אותי יודע איך אני שומר ומעריך את הציוד שלי, אני לא הורס ומשחית אותו.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
Clarion HX-D3
מאת Leonm13- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מכשיר מדהים , אפשר לומר שאחד האחרונים בזמננו שניתן לכנות אותו high end אמיתי. המכשיר חדש עם נילונים עליו. נקנה לפני כחודש בערך והיה בשימוש בקושי, רכשתי אותו על מנת להשוות אל מול הסאונד מוניטור שלי ולבסוף נשארתי עם הסאונד מוניטור לאחר שהחלפתי לו את הנגן וזו הסיבה למכירה פשוט מכשיר חדש.. הרוכש יחסוך את עלויות המשלוח והמכס ששילמתי. מחיר 5000 מי שמעוניין יכול לפנות אלי בפרטי, משום שהמכשיר חדש אני לא מתכוון להוריד את מחירו.
הודעה אחרונה מאת Leonm13,
