מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המגבר מדגם פרופייל 5 ערוצים היה בשימוש חודש וחצי בערך. מחיר 1700 ש"ח טלפון 050-7277958
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
משנה כיוון כרגע ל-CAR PC והרווח הוא שלכם! המכשיר במצב חדש לחלוטין , בן פחות משנה . נקנה "מליאור מולטימדיה" בחיפה ומאז היה מותקן ברכב יחיד בלבד. כל אפשרויות החיבור הקיימות נכון להיום : BT תומך דיבורית וניגון מוזיקה מסלולאריים 3 יציאות הגברה כולל שליטה מלאה על הסאב - 5V 2 כניסות USB לחיבור התקנים ניידים (קידמית ואחורית)- אצלי מחובר HDD נייד עם 60 GB של מוסיקה כניסת AUX נוספת קידמית אקולייזר פרמטרי עם אינספור כיוונים - כולל סלופים ועוד מעבד 24BIT BURR BROWN שינוי צבעי התצוגה להתאמה לצבעי התאורה ברכב שליטה מלאה על אייפון ואייפוד שלט רחוק מקורי - חדש בשקית מחיר - 950 ש"ח , וזה הכי הרבה מכשיר \ איכות \ פיצ'רים שיש בכסף הזה. נמצא בחיפה ונתניה , לא מ…
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
מגבר 4 ערוצים
מאת roeiw- 0 תגובות
- 613 צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים תוצרת רוקפורד ארה"ב. Rockford Fosgate P400-4 50w RMS X4 בפועל מוציא 75w במצב חדש, 10000% תקין. 0546588000
הודעה אחרונה מאת roeiw, -
- 1 תגובות
- 863 צפיות
alpine cde9882ri במצד חדש עדיין באחריות לחצי שנה היה על הרכב מספר חודשים הרדיו דיסק מגיע עם חיבור לאייפון ויו אס בי פאנל נשלף רדיו דיסק נדיר !!! הגברה פנימית מפחידה,אפשרות לחיבור 2 מגברים . הרדיו דיסק עלה לי 2000 שקל . 0526681110 רז מחיר - 1000 שכי לציין אני מאיזור נתניה
הודעה אחרונה מאת leibraz, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
400 rms כולל תיבה אטומה קטנה איכותית. נקנה חדש לפני 10 חודשים, הוגבר בגישור על 250 rms ב4 אום. הסאב במצב חדש. מחיר מבוקש 500 שח. בפרטי, אני מבת ים.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברשותי מערכת מולטימדיה מקורית של מאזדה , הכוללת מערכת מולטימדיה , GPS מובנה , מערכת בלות'וס מצלמה רברס וכניסת USB המערכת כוללת את הפנל פלסטיק המקורי של החברה המערכת חדשה שפורקה מהרכב שלי שנסע שנה על הכביש , והיא מוצעת למכירה עלות המערכת המקורית חדשה כ 8000ש"ח עלות למכירה חצי מחיר למי שמעוניין או מכיר מישהו שמעוניין , שישלח לי הודעה (אני מקווה שזה לא נוגד את תקנות הפורום ,ואם כן אשמח לדעת איך עושים אתז ה נכון) תודה
הודעה אחרונה מאת RedSam, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רמקולים מעולים של HERTZ. 180W 6X9 DCX690 היו בשימוש בטויוטה קורולה שנה וחצי עם ההגברה המקורית. נמכרים בעקבות החלפת רכב. מצב מעולה. באריזה מקורית. מוכן לשקול החלפה תמורת רמקולים 6.5 400 שקל. שכחתי לרשום. הרמקולים נמצאים בתלאביב.
הודעה אחרונה מאת tamir3, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה זוג משענות ראש עם מסך גדול של 8 אינץ ונגן DVD מובנה בפנים עם עין של סוני, כלומר לא מסך פשוט אלה יש בתוך המסך נגן לדיסק מוזיקה ולדיסק DVD ועוד מלא דברים כמו הכנסת כרטיס זיכרון או דיסק און קי, אוזניות, רמקולים, אפשרות לצפות במשהו אחר בזמן שהיחידה הראשית מנגנת משהו אחר, ובנוסף דיסק משחקים ו 3 גויסטיקים מיוחדים למשחקים וגם שלטים למסכים ועוד מלא דברים, נקנה לפני כמה ימים ולבסוף לא הותקן ולא נפתח, זה סגור אטום באריזה שלו ויש קבלה, פשוט במקום זה אני שם מסך גדול בתקרה, מוכר אותו במחיר הפסד גדול נקנה ב 2000 שקל אחרי הנחה ונמכר רק ב 1000 שקל, לפרטים ניתן לשלוח הודעה פרטית למכירה טיונר לקליטת טלויזיה ברכב חדש באריזה ללא שימוש קודם סגור אטום בנילונים שנקנה לפני מספר ימים …
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה קיט התקנה מקצועי ואחד החזקים של 0 ג'ייג כולל בית פיוז חזק של 250 אמפר בשווי 350 שקל וגם rca פצצה ועוד כל מיני דברים חדשים באריזה סגורה ואטומה שלא נפתחה ונמכר בגלל שינוי התקנה שרציתי לעשות, כזה קיט נמכר באזור האלף שקל, ניתן לבדוק זאות אני דורש אליו רק 400 שקל שזה מחיר מצחיק ומחיר הפסד גדול מכמה שקניתי אותו, לפרטים נוספים ניתן לשלוח הודעה לפרטי, כל הקודם זוכה
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
למחירה רדיו דיסק Alpine cde9882ri במצב כחדש, חודשים בשימוש. עדיין באחריות. מחיר 800 ש"ח שאול 0544254517
הודעה אחרונה מאת Shakim, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מגבר 5 ערוצים מדהים מבית Audison סדרת LRx דגם 5.1k נתונים: 2 ערוצים CLASS A בהספק 2X60 RMS 2 ערוצים CLASS A/B בהספק 2X170 RMS ערוץ מונו CLASS D בהספק 1X750 RMS @ 4OHM / 1X1150 RMS @ 2OHM המגבר במצב מצוין כמו חדש בלי שריטה. עדיין מחובר ברכב ניתן לשמוע אותו. יש את האריזה המקורית העטיפות וכל החלקים הנלווים שלו. מחיר 3,500 ש"ח גמיש מעט. למעוניינים ניתן לפנות אליי בהודעה פרטית עם שם וטלפון ואחזור אליכם. בברכה רועי.
הודעה אחרונה מאת HX-D3, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים HERTZ דגם HE4 עדיין עם אחריות ל 11 וחצי חודשים לא הותקן חדש לחלוטין. מחיר - 900 ש"ח (מחיר בחנות 1300 ש"ח) סאב 12 אינצ' HERTZ דגם ES300 במצב מצויין בלי שריטה בן 4 חודשים עם תיבה מקורית. מחיר - 750 ש"ח נא לפנות בה"פ
הודעה אחרונה מאת HX-D3, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
1.ROCKFORD T1693C רמקולים כמו חדשים 2.מגבר 2 ערוצים חזק מאוד של חברתJENSEN 3.מגבר שני ערוצים חזק של חברת SHERWOOD 4.רדיו דיסק pioneer deh-1400r מערכת כמו חדשה עם יציאה למגבר 5.תיבה לסאב 12" כמו חדשה אני מוכר עקב אי שימוש גמיש במחיר יוני:0528451999
הודעה אחרונה מאת yoniba, -
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מגברים: 1)אודיסון VRX,2.150 דגם DIRECT,מגבר HI END מעולה,נדיר ומי שמכיר יודע על מה מדובר,לא צריך להרחיב. 110X2 RMS ב 4 אום,יורד גם ל2 אוהם וגם ל1 אום,מגיע עם הקרטון שלו וכל הציוד הנלווה. http://www.number1sound.com/description-219-Audison-VRx-2.250-2-Channel-Amplifier-26.html 2)סלסטרה דגם FA 275X,מגבר איכותי בעל קרוס מובנה איכותי,הגביר טוויטרים אקטיבי כל חייו מאז שנקנה כך שהוא לא התאמץ אפילו לא טיפה,מגבר חדש,כנ"ל מגיע בקרטון עם הציוד שלו. מוצהר 90X2 RMS http://celestra.co.il/products/fa/275x/ רמקולים: 1)זוג רמקולים 5 ורבע אינץ',JBL דגם GT5-500C ,רמקולים שדי מפתיעים בסאונד וביחס לגודל שלהם,חדשים! http://www.jbl.com/EN-E…
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 17 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
למכירה הציוד הנ"ל במצב מצויין ובמחירים מצחיקים: 1.) HU Clarion DX575USB נגן מתקדם מבית קלאריון,קורא MP3 וגם התקנים חיצוניים דרך USB, במצב חדש, בעל מעבד 24 ביט, 6 יציאות בעוצמת 6V לאיכות מירבית, ואפשרות כיוונים מקצועיים לכל הגדרות הסאונד, מגיע עם שלט.. 600 ש"ח 2.) סאב מקצועי - Image Dynamics IDQ 15". 450Watt RMS at 4 ohm, 900 Watt Peak. סאב SQ איכותי מאוד מגיע בתיבה אטומה מותאמת אישית. 600 ש"ח. 3.) מגבר 4 ערוצים Pulse Audio BA4400 100W*4 RMS at 4ohm, 250W*2 RMS at 4 ohm, 180W*4 RMS at 2 ohm. מגבר חזק מאוד והיה בשימוש מועט. 300 ש"ח לפרטים נוספים: דוד 054-2162676
הודעה אחרונה מאת CH@OS, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 689 צפיות
למכירה, רמקולים של חברת ALPINE , מדגם SPG-69c3. 90RMS , 350 WATT , 3Way במצב חדש , היו מכוסים בלבד אקוסטי מהרגע שהוצאו מהאריזה + וילון אחורי . 500 שקלים . לפנות בפרטי .
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
למכירה : LRX 5.1 מצב כמו חדש סאב הרץ ES300 גם הוא במצב מעולה נתי : 0546995644
הודעה אחרונה מאת Yogicar, -
- 0 תגובות
- 706 צפיות
הרדיו הנ"ל למכירה עקב שידרוג מחיר סביר ביותר אחרי הורדות של אני בא לקחת עקב משו קטן שיש לו לא להתבלבל הHU עובד רגיל הRCA עובד תחברו מגבר ותשמעו..מעל 23ווליום לא שומעים תרעש הזה,אני לא תיקנתי כי לא הפריע לי. לHU יש בעיה קטנה של מגבר פנימי שעושה רעשים..תקלה שעלותה לתתקן בין 70-100 שקל מי שיתקן יזכה בHU מדהים סאונד מטורף פרא אאוט גבוה של 4V למי שמבין זה הרבה.
הודעה אחרונה מאת glansfor, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, רמקולים 6X9 של קנווד בתוך קופסאות חיצוניות כולל טרמינלים. מתאים למי שאין מקום להרכיב 6X9 ובכל זאת רוצה. 250 ש"ח. סט 6X9 של Magnat מדגם: Ultra 690 3WAY עוצמת שמע מקסימאלי: 150W RMS: 75W תחום היענות תדרים: 30HZ-22KHZ התנגדות כניסה: 4Ω. רגישות : 91dB וופר:"6X9 מיד:"2 טויטר:"½ http://www.magnat.ch/index.php?id=2465&L=1&cHash=d24e94152cab5ec6f88bec9f84a5b054 הרמקולים כמו חדשים. 200 ש"ח ה"פ.
הודעה אחרונה מאת Naji One, -
- 0 תגובות
- 773 צפיות
למכירה מספר רכיבי היי אנד לרכב: 1) רדיו דיסק Clarion DRX9255. מחיר סופי 2000 ש״ח. 2) מגבר Brax X1400. מגבר ארבעה ערוצים, 50 וואט לערוץ ב-4 אוהם. מחיר סופי 4000 ש״ח. 3) שני קבלים של Audison בקיבול של 0.5 פארד כל אחד (supercap). מגיע עם חיבורים של Stinger לקבלת קיבול יחיד של פארד אחד. לא היו בשימוש. מחיר סופי 800 ש״ח לשניהם ביחד. כל הציוד שמור ביותר ו-100% עובד ותקין. לתמונות ופרטים נוספים שלחו מייל לפרטי או בטלפון 052-3683819.
הודעה אחרונה מאת yaris_man, -
- 0 תגובות
- 927 צפיות
אהלן , המוצר חדש , --לא שומש/נדלק מעולם-- , נמצא אצלי כ5 חודשים מאז קניית הרכב מהחברה , ירד באותו יום עקב שדרוג לדאבל דין מתקדם יותר ומאז אצלי עטוף כחדש. תאורה בצבע אדום / כחול , תואמת לשאר התאורה הסטנדרטית ברכב. כולל ספר מקורי עם קוד וכדומה. מגיע ללא צמה או חיווט נוסף. מתאים לרכבים הבאים: CADDY 2011 והלאה GOLF CABRIOLET 2011 והלאה GOLF MK6 5K 2009-11 והלאה JETTA 2009-10 והלאה JETTA 5C 2011 והלאה PASSAT B7 2011 והלאה SCIROCCO 2009 והלאה TOURAN 2011 והלאה Polo 6R 2009 והלאה מחירים , תשלחו לי בבקשה שאלות והצעות בפרטי, גמיש!
הודעה אחרונה מאת Polo11, -
- 2 תגובות
- 970 צפיות
למכירה האבוק 15 התנגדות סופית 1 אוהבם. כולל תיבה אטומה מסיבה 80 ליטר. נקנה חדש מsrool מכיוון שאני חייל הסאב לא ניגן יותר מידי זמן תקנה בוצע ע"י ישראל ג'וניור מחיר:2000 054-553-7876
הודעה אחרונה מאת אלעד.א., -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים Hifonics ZXi 8408 Zeus ZXi Series 4-Channel Class AB Car Amplifier RMS Power Rating: 4 ohms: 110 watts x 4 chan. 2 ohms: 220 watts x 4 chan. Bridged, 4 ohms: 440 watts x 2 chan. Pulse width modulated (PWM) MOSFET power supply Remote bass level input (remote level control sold separately) LED power and protection indicators Tuned Bass EQ (0-10 dB bass boost at 45 Hz) Variable input control Bridgeable operation Soft turn-on circuitry Preamp RCA outputs DC, short, thermal, and overload protection circuitry Heavy duty aluminum alloy heatsink Chrome-plated RCA level inputs Chrome-plated screw terminals Variable high-pa…
הודעה אחרונה מאת srool, -
למכירה סאב 12" של cliff disings, בעל סליל אחד של 4 אוהם, 300 rms, עם תיבה אטומה. בפרטי, 400 ש"ח, גמיש, מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 844 צפיות
מגבר קיקר חזק איכותי ושמור. היה בשימוש כחצי שנה עם האריזה המקורית, שלט באס חדש מעולם לא יצא מהשקית. נתונים: 4מגבר ערוצים 130 RMS לכל ערוץ 320 RMS בגישור 052-8469868 אוהד
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 14 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
מערכת איכותית למכירה קומפוננט קדימה morel dotech ovation 6 אצלי משהו כמו 10 חודשים לפני 3 שבועות הוחלפו וופרים בשתי הצדדים בגלל מוסך שהרס אותם בזמן פחחות(הוחלפו לחדשים) מפרט בקישור http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=DOTECHOVAITION&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he קומפוננט אחורה morel tempo 6X9 אצלי משהו כמו שנתיים במצב טוב אף פעם לא הוגברו יותר מידי.. מפרט טכני בקישור http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=381 סאבוופר סאבוופר hifonics 12 סאב אצלי כשנה עם תיבה אוניברסלית אטומה סאב מדוייק לא צריך יותר מזה (נכנס לרצפה של הבגאז' מים והעץ טיפה התנפח הקונה יקבל תיבה פתוחה כפיצוי ללא תשלום נוסף) מפרט …
הודעה אחרונה מאת nnir, -
- 0 תגובות
- 749 צפיות
רדיו דיסק מעולה עם USB וAUX שולט על תדרי הסאב ועל העוצמה שלו קורא את כול הופרמטים יש גם כיונים בס מיד וטרבל הדגם הוא LG N5900 דורש חצי מממחיר5 חנות חדש חדש לפרטים 0526560177
הודעה אחרונה מאת civic22, -
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים או דואל מונו trutechnology s44 1700ש"ח מידבאס hybrid audio l6 1500 ש"ח טוויטרים hybrid audio l1 pro 800 ש"ח הרמקולים ביחד 2000 ש"ח מוכן להיתגמש קצת החלפה על lesar pro park כול הציוד במצב מצויין איזור ירושלים יחיאל 0507851991
הודעה אחרונה מאת a3 t, -
- 2 תגובות
- 655 צפיות
פיוניר אצלי חצי שנה עוד באחריות של עוזי רדיו! מגע עם השלט והצמה מפרט: - קורא פורמטים -MP3,WMA,WAV,CD-R,CD-RW - כניסת USB בפנל (full speed (2.0 - כניסת AUX בפנל - תצוגת LCD - איקולייזר EEQ - CD טקסט - שלט - כלול - פנל נופל נשלף - תכונות נוספות - 2 יציאות RCA - 24 תחנות רדיו בזיכרון - מגבר פנימי- 50X4 MOSFET - טיונר רדיו - SUPERTUNER 3D - כפתור ווליום סיבובי - בורר רשימת שירים (LIST) - תומך בשלט הגה מחיר בפרטי
הודעה אחרונה מאת tomerzhr, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
עקב שידרוג רציני (עד כמה שאפשר מהציוד הנוכחי אבל זה יהיה נושא לשרשור בפורום בקרוב) אני מציע למכירה מס' פריטים: 1. מגבר מונובלוק celsetra da2k, מגבר מדהים, די נדיר במחוזותינו במצב חדש, אני לא מאמין שצריך להרחיב עליו הנתונים מדברים בעד עצמם, מגיע עם שלט הבאס כמובן, מוחלף רק בגלל שהייתי זקוק למונו של לפחות 2000 וואט ב4 אום: “Balanced D class” circuit design Power at 4 ohm: 1x 600 Wrms Power at 2 ohm: 1x 1300 Wrms Power at 1 ohm: 1x 2100 Wrms Power with 2 linked amps at 4 ohm : 1x 2700 Wrms Power with 2 linked amps at 2 ohm : 1x 4200 Wrms 2 independent power supplies 2x 2AWG battery connectors Built-in low pass filter adjustable from 35Hz to 250Hz …
הודעה אחרונה מאת eli_i,
