מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה מגבר Rockford Fosgate Prime R300-4 חדש באריזה ו-4 רמקולים תואמים מבית Rockford, דגם R152 בגודל 5.25 אינצ' חדשים לגמרי באריזה. מעולם לא הותקנו. המחיר לכל החבילה הוא 1000 ש"ח ניתן לרכוש את המגבר בנפרד ב 500 ש"ח ואת הרמקולים בנפרד ב 500 ש"ח. חג שמח
הודעה אחרונה מאת alex2, -
- 2 תגובות
- 899 צפיות
עקב מעבר לדו גלגלי החלטתי למכור את הרכב . הרשותי סאב כפול בתיבה כפולה אטומה של בוסטון אקוסטיקס .דגם הסאבים G5. למי שמבין מדובר בסאבים מאוד איכותיים. כל סאב מוציא 450 RMS . על הסאבים אני דורש 5000 ש"ח(גמיש קצת). מונובלוק של הייפוניקס--1500 RMS ב 1 אוהם 1000 RMS ב 2 אוהם. בקיצור מונו חזק מאוד מסדרת titan . מחיר 2000 ש"ח המגבר לא נפתח מעולם וכמו כן הסאבים במצב חדש. נקנו לפני כשנה ...עמי 0506789490
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
Eclipse CD7200 mkII אגדה במחיר בדיחה מחיר- 1850 ש"ח Audison Bit One גרסה חדשה יש את האריזה עדיין באחריות מחיר- 1,650 ש"ח Focal polyglass component 5.25 130VB במצב מצויין מחיר - 450 ש"ח Focal polyglass coax 6X9 690CVX מצב מצויין מחיר - 450 ש"ח מגבר 2 ערוצים Audison LRx 2.150 מצב מצויין מחיר - 600 ש"ח גמיש מעט מאוד על חלק מהרכיבים גם ככה המחירים מאוד נמוכים עקב צורך במזומנים! נא לפנות בה"פ או בטלפון 052-7711950 אם אינני עונה נא לשלוח SMS.
הודעה אחרונה מאת HX-D3, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
דגם iva-w202r במצב מעולה ללא שלט וכולל חיבור לאייפון איפוד. מחיר מבוקש 2000 ש"ח טל 0545489438
הודעה אחרונה מאת talga, -
- 0 תגובות
- 757 צפיות
- מסך מגע "5.8 - תומך DIVX - תמיכה מלאה ב I-PHONE ו I-POD (אודיו/ווידאו) - כניסת USB (לניגון מוזיקה/סרטים/ תמונות). -התאמת צבעי התאורה והמסך לצבעים ברכב. - אפשרות חיבור לטיונר טלוויזיה דיגיטלי. -כניסות למסכים אחוריים ולמצלמת רוורס עוד מידע בקישור הזה: http://www.pioneerisrael.co.il/pioneer/main/products/product.asp?id=814&catid=15&subcatid=47 מחיר - 2300 מודעה בשביל חבר אז לא לשלוח לי הודעות פרטיות דוד-0507831124
הודעה אחרונה מאת yosi_S, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זה הדגם: jvc kw-avx840 יצא לא מזמן. הכולל חיבור לUSB , תמיכה מלאה באייפון (אפשרות להציג במסך את הג'יפיאס דרך האייפון, יש בלוטוס ,דיבורית מובנית ,כמובן קורא DC. DVD, עם חיישן תנועה מובנה,גם עוד המון אפשרויות.גמיש לרציניים היה כחודשיים ברכב . אני מוכר כי אני מחליף בקרוב רכב והוא לא מתאים לרכב החדש. המוצר עדיין באחריות יצרן. לפרטים : 0528618131 ולדי. אני מאיזור הצפון ( חיפה קריות) אין לי גם בעיה להיפגש עם משהו מחוץ לחיפה.
הודעה אחרונה מאת ibiza89, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחירים בטלפון - 0546098648 מגבר רוקפורד P300.2 מצב מצויין !! סאב רוקפורד P3 בתיבה מקורית 500RMS מצב חדש לחלוטין ! קומפוננטים HERTZ - EV570 סדרה גבוה מתאימים למאזדה 3 מידה 5 על 7 ! מחירים מעולים.
הודעה אחרונה מאת EliranSasi, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
דגם הרדיו טייפ KEH-P4450, דגם הצ'יינג'ר CDX-M30, נמצאים בארון בערך שנתיים, ועבדו לפני שפורקו, נמאס לי לראות אותם. 50 ש"ח לשניהם. 050-75-76-007 יותם
הודעה אחרונה מאת tomcar, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מורל CDM54 כולל בניות למאזדה 3 - יתאימו לרכבים נוספים טוויטרים Eton cx 280 + בניות למאזדה 3 וופרים CDT Audio HD-M6 נתונים 0526840073
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
Alpine 9886
מאת Boris002- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קולט רדיו ישראלי, Usb ועוד המון פיצ'רים. מגיע עם הקופסא, קייס, שלט וכל הציוד הנלווה. כמו חדש.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 0 תגובות
- 704 צפיות
חברים למכירה סאב של קיקר C12 בצבע שחור כבן שנה עובד מצויין שמור עם גריל ותיבה פתוחה JBL GTO 12 אינץ בתיבה אטומה 22 מ"מ MDF במצב חדש גם בערך בן 9-10 חודשים 0545818964
הודעה אחרונה מאת ניטרו מאן, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המכשיר הנ"ל למכירה או החלפה עבור דאבל דין אחרי (אפילו סיני מעאפן) - חובה שייתמוך ב-DIVX על גבי USB ! * תומך MP3\ WMA * 2 יציאות למגבר - האחת SELECTABLE עבור סאב * יציאת USB * תמיכה באייפוד עם כבל מתאים ועוד... מפרט מלא בקישור הבא - http://www.pioneer.com.sg/storefront/ProductDetail/default.asp?ProductId=567&CatId=2,24,34 מעוניין למכור את המכשיר עבור 950 ש"ח או להחליפו בדאבל דין אחר עם תמיכה ב-DIVX \ AVI מעל גבי USB. יניב - 0544-939-930
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה: רדיו דיסק של KENWOOD KDC MP 745U חדש כולל כניסה של USB ושליטה מלאה על IPOD\IPHONE כולל גם שלט 0547699731 ארתור
הודעה אחרונה מאת arturius81, -
- 0 תגובות
- 908 צפיות
למכירה pioneer DEH-7350BT כחדש באחריות לעוד חצי שנה עד חודש אוקטובר מהיבואן הרישמי! נקנה בארץ דיבורית bt מלאה של חברת Parrot מובנת במכשיר מאפשרת שליטה מלאה בקבלת והוצאת שיחות חיפוש ספר טלפונים חיוג מקוצר למועדפים זיהוי על הצג מי מתקשר והכל דרך המכשיר בלי להוציא את הפלא מהכיס כניסת USB בקדימת המכשיר עם שליטה מלאה על אייפון חיפוש playlist או שיר או אומן בדיוק כמו באייפון ספרייה מיוחדת שנוצרת מהשירים ששמעת הכי הרבה את הסאונד השארתי לסוף, שהמערכת שלי הייתה מורכבת ברכב, החלפתי 4 head unit בחנות ועם ה7350 שמעו הכי טוב ויש אינסוף אפשרויות חיתוך ושליטה כמו שפיוניר יודעים המחיר 1400 בהודעה פרטית אני מאיזור ראשון
הודעה אחרונה מאת liran22, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם למהירי החלטה עד הסוף שבוע הקרוב ..ורציניים בלבד ולא לאוכליי אוזניים .. 1-מגבר מונו ORION CLASS D 1200D מגבר איכותי ביותר ועוצמתי מפיק סאונד אדיר נתוני תעודת הלידה שלו הם :ב-1 אום 1320 W RMS ב-2 אום 878 W RMS ב-4 אום 465 W RMS המגבר עבד אצלי כשנה ברכב ומאז הוא סגור עם הניילון והקרטון המקורי שלו ולא שומש כלל. מחיר נדרש 1400 ש"ח 2-סאב JL AUDIO "10 W7 אחד מהסאבים הטובים בעולם כולל תיבה מקורית מקצועית+ הגריל הכסוף שמגן על הסאב עובי דופן התיבה הינו 4.5 ס"מ סאב מ ד ה י ם וחדש לגמרי גם הסאב עבד אצלי שנה בלבד נרכש ברדיו במילאנו ב 5500 ש"ח. מחיר נדרש 1800 ש"ח. מצ"ב תמונות של המוצרים. העדפה למכור את 2 הפריטים ביחד ואז המחיר הסופי והמצחיק הי…
הודעה אחרונה מאת BREITLING, -
- 15 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
גריל 12" ברזל - לא חדש 150 שייח http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/IMG_3257Small.jpg מגבר סיני 4 ערוצים -200 שייח http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/usil.jpg פורט מקורי לסאב-50 שייח http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/Picture002.jpg אני מחולון
הודעה אחרונה מאת busy, -
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה מערכת במצב חדש! בשימוש בסביבות שנה אפילו פחות, המערכת ללא כניסה לדיסקים שימו לב, יש רק כניסת usb ומתאם לאייפון. מסך קטן לתצוגת מידע על השיר וכו' תאורה משתנה מכחול ואדום ואופציה להורדת רקעים שונים ברשת, שליטה מלאה על הכיוונים מהמסך. את המערכת רכשתי יחד עם האימפרינט PXA-H100 שנותן לה יכולות של כל hu ברמה גבוהה כולל השהיות זמנים וקרוס אקטיבי מלא ל3WAY. (אין לי כוונה למכור את האימפרינט בנפרד אז נוותר על ההצעות בינתיים). כבונוס למי שיקנה את החבילה אני אספק גם את המיקרופון הייעודי שמכוון אוטומטי זמנים ואיקולציה (גם נקנה בתוספת תשלום!!) חשוב לציין שהמערכת לא מקויילת לרדיו בארץ (אי אפשר לשמוע תחנות בודדות) לי אישית זה לא הפריע האייפון מחובר תמיד וא…
הודעה אחרונה מאת scoob, -
- 1 תגובות
- 815 צפיות
למכירה סאב במצב מצויין (כמו חדש) Rockford Posgate P212S4 12 אינץ 200RMS כולל תיבה אטומה מקורית וגריל מיוחד 450 ש"ח אפשר ליצור קשר דרך פה או בטלפון 050-9294606 תודה
הודעה אחרונה מאת rambo, -
Gps לימוזין 1 2
מאת george- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
משומש במצב טוב תוכנה חוקית חדשה 800 שקל ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 0 תגובות
- 603 צפיות
אתחיל בכך שהמכשיר הובא מארה"ב ולכן לא קולט רדיו בישראל. חוץ מזה עובד ותקין 100%. המכשיר כחדש לגמרי, אין לי מה לעשות איתו כי אין לי רכב. - 3 יציאות למגבר. -BLUETOOTH מובנה של PARROT שזה אומר דיבורית מעולה, זיהוי אוטומטי של המכשיר עם הכניסה לרכב- עד 3 מכשירים בו זמנית, חיוג ממסך המכשיר- כל ספר הטלפונים עובר למכשיר. - BLUETOOTH STREAMING שזה שידור מוזיקה מהטלפון, הנגן, מחשב נייד ועוד דרך ה BT ושליטה במדיה באמצעות המכשיר. - שלט הגה כלול בערכה. -חיוג קולי מהמכשיר בלחיצת כפתור. -שליטה מלאה באייפון\אייפוד דרך כבל מצורף. - 2 כניסות USB לחיבור DOK עד 32 ג'יגה כל אחד (מזוהה כ- 2 כניסות נפרדות במכשיר). - תצוגה מלאה של שמות קבצים, תיקיות, תפריטים, שליטה מלאה בסאבוופ…
הודעה אחרונה מאת Pavlik, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם 1. סט קומפוננט בגודל שש וחצי אינטש HERTZ DV165 120W סט שנקנה חדש מלפני 4 חודשים נמכר עקב מעבר לרכב בעל מקום ל-5 ורבע בדלתות. הסט במצב כחדש אך טוויטר אחד לא עובד מחיר לסט שלם רק 400 שקלים 2. סט קומפוננט בגודל שש וחצי אינטש MB QUART FWA 160 סט שנקנה חדש מלפני 4 חודשים נמכר עקב מעבר לרכב בעל מקום ל-5 ורבע בדלתות הסט במצב כחדש מחיר לסט שלם רק 300 שקלים 3. קבל דיגיטלי במצב מעולה VOLFENHAG ZX-HYPERCAP מחיר 100 שקלים 4. מגבר קטן 4 ערוצים ALPINE MADE IN JAPAN מדובר במגבר ישן שעובד מעולה מוצהר 4X25 וואט רמס מעולה להגברה של טוויטרים או סט קומפוננט בגישור מחיר 100 שקלים 5. סאב 8 אינטש מוגבר של חברת לאנזר הסאב במצב מעולה ועובד מצויין,מגיע בתיבה מ…
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 692 צפיות
שלום לכולם, עקב רצון להשתדרג אני מציע למכירה את הL4 שלי. תמונות של ההתקנה שלהם ניתן לראות כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2767032&postcount=164 עדיין מורכבים ברכב - לכן, לבוא, לשמוע -> אהבתם? רציתם? שילמתם, פירקתם, לקחתם, הלכתם. והמחיר - ראשון ואחרון - 800 ש"ח, עדיין כמו חדשים! לפנות בהודעה פרטית בלבד.
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, למכירה RCD 210 חדש חדש. היה מורכב ברכב (פולו) כשבוע ואז פורק.במצד חדש ומתאים לכלל הוואגיות:פולו חדשה-וגם דגם ישן,איביזה,כלל הסיאטים,ג'טה,פאסט ועוד. מחיר:499 ש"ח תמונה: http://www.youtube.com/watch?v=buNtHijZ0CQ דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת shainov, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק clarion dxz646mp. במצב חדש. מכשיר מעולה עם 3 יציאות למגברים,שלט,קורא MP3. אפשרות החלפת הצבעים של התצוגה. סאונד מעולה,באמת מכשיר ברמה מאוד גבוהה. עדיין עם הקופסא. תמונה: המחיר הוא 500 ש"ח בלבד!! 0544-544-538 עדיף לפנות בפרטי. כמו כן,למכירה רדיו דיסק פיוניר DEH-4950MP. גם הוא במצב מצויין,קורא MP3 כניסת AUX אחורית. 3 יציאות למגברים!! 250 ש"ח בלבד!!
הודעה אחרונה מאת 106devil, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
DLS Reference 6.5 3way סט קומפוננט 6.5 אינטש 3 חלקים מהסדרה reference של DLS סט מקצועי ואיכותי ברמה מאד גבוהה מגיע עם זוג וופרים "6.5 זוג מידריינג"ים "3.25 וזוג טוויטרים משי "1 וקרוסים סט נדיר מאוד למבינים בלבד. 1400 ש"ח Kicker Solo-Baric L5 750RMS מאוד מדויק מגיע עם תיבה יעודית לפי המידות של קיקר (קטנה) 750RMS סאב מדהים! 1000 ש"ח מגבר Soundstream EGA 4160 מגבר 4 ערוצים 4 כפול 80RMS ב4 אוהם 4 כפול 160RMS ב 2 אוהם ניתן לגישור פשוט חזק ואמין ובמצב מצוין 650 ש"ח מגבר Magner COMBAT2000 2 כפול…
הודעה אחרונה מאת naor205, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המוצרים במצב מעולה,האלפיין כמו חדש יש קופסה למי שירצה,גם כמוהו הפיוניר חדש חדש לפני חודש נקנה,יש כניסת USB AUX . התיבה הכפולה מתאימה לסאבים חזקים כמו קיקר CVR P3 וכו'. המחירים גמישים,מוכן להחלפה על דברים מעניינים,כמו רדיודיסקים איכותיים יותר,סאבים,מגברים וכו'. אפשר לקחת את שתי הרדיודיסקים תמורת אחד טוב כמו פיוניר 6000UB למשל. פיוניר 2350- 350שקל אלפיין 9846- 350שקל תיבה כפולה- 250שקל מחירים גמישים מוכן להחלפות. ג'ינו,052-2036499 פנוי גם בה"פ זמין רוב שעות היום. אני מלוד.
הודעה אחרונה מאת glansfor, -
- 0 תגובות
- 691 צפיות
למכירה סאב של CLIF DESIGN 12 אינץ' אם אני לא טעה הספק 450 RMS. מחיר 200 ש''ח עם תיבה שאני בניתי MDF מקצועית ומותאמת לסאב לבוא לקחת אני פשוט רוצה 10'' קניתי אוטו קטן. למכירה רמקולים 6*9 של רוקפורד חדשים ברמה שעוד לא פתחתי את האריזה. הרכב שקניתי הוא עם מגש מאחורה מקורי וממש לא בא לי לחתוך את המגש ככה שהרמקולי האחוריים נמכרים. 200 ש''ח . מגבר מצויין של קראנץ' מונו בלוק 2000 וואט מזיז IDMAX בצורה לא נורמאלית מחיר 250 ש''ח. חברים המחירים בריצפה ובאמת בריצפה פשוט כי אני רוצה כבר להתארגן זריז על חלקים לרכב החדש. טלפון 0545996886
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, למכירה מערכת שלמה, נמצאת אצלי כשנה בערך אך ניגנה תקופה קצרה מאוד. הכל יד ראשונה ושמור. מורל דוטק אוביישן שלא ניגנו שנייה אחת - 800 שקל מגבר JBL 1004, ניגן פחות מחצי שנה, על רבע מהיכולת שלו (לא נוצל עד הסוף אף פעם) - 800 שקל סאב רוקפורד P2 12" עם גריל ותיבה - 450 שקל ומנחת אודיסון SLI4 שחובר ונותק מהאוטו, ניתן להגיד חדש ב- 400 שקל. ניקו - 0526567376
הודעה אחרונה מאת NiK019, -
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1900 ש"ח טל :0544-816-069 http://www.hybrid-audio.com/documents/productinfo/LegatiaSE_Manual.pdf
הודעה אחרונה מאת Alexander80, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מנצרת עילית, מגיע לאיזור עפולה-חיפה-מגדל העמק-נצרת. סאבוופר של קנווד, 800 וואט, 400rms, סאב איכותי וחזק מאוד, במצב חדש !!! כולל תיבה מקורית אטומה מעץ אקוסטי סנדוויץ' מסיבית ומחוזקת, בנפח של 1cubicfeet, על פי המלצת היצרן. סאב מצויין, עוצמתי, ומדויק ביותר, במצב חדש לכאלו שלט מוכנים להתפשר על עוצמה ואיכות, ומנסים גם לחסוך במקום בבגז. תיבה קומפקטית מחוזקת ואקוסטית ממולאת בצמר סלעים, בנוויה מעץ סנדוויץ. מחיר מצחיק לסאב מעולה! מחיר נדרש:350, גמיש במידת האפשר.. 0546766832 רוני מגבר לרכב מבית חברת Audio-Logic העולמית, דגם al-500, מגבר איכותי תוצרת קוריאה [לא סיני!] מגבר 2 ערוצים, 400 וואט, פועל כמו חדש ושמור מאוד!! מחיר מצחיק למגבר מצויין! בקושי שומש!…
הודעה אחרונה מאת snorlax,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 244 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- orankohn
- M H
- Haim_gds
- דוד495
- llaavvii
- Aviady001
- Itzik-b
- `Infinity
- DC10
- DareDevil
- daniel.asu
- לירון .ה.
- meir_gi
- ArikC
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- Aviv943
- RedLabel
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- פריג'י
- chezik
