מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה חדש מהקופסא. מעולם לא נפתח ולא הותקן. מחיר - 2,500 ש"ח. גמיש לרציניים בה"פ. רזי.
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
מערכת למכירה
מאת fufugti1- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
דיסק ALPINE-9855 מגברALPINE-MRV-T420 שתי ערוצים מגבר מונו ALPINE MRP-M352 D סאב Image dynamics-id10 +תיבה וגריל מקורי קומפוננט morel dotech 5.25 וטויטרים של ELATE וקיטים התקנה של AUDISON אחלה מערכת HQ דורש 3500 אני נמצא בחיפה אלכס 0507340292
הודעה אחרונה מאת fufugti1, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר מונובלוק של מאק-אודיו דגם ZX1000 נמכר עקב חוסר שימוש, חדש וסגור באריזה 1100 ש"ח בלבד ! כולל קבלה עם אחריות מקורית ! לעוד מידע ופרטים - ה"פ
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר ALPINE PDX F4 RMS Power Ratings Per channel into 4 Ohms: (@14.4V Ƈ%THD+N) 100W x 4 Per channel into 2 Ohms: (@14.4V Ƈ%THD+N) 100W x 4 Bridged 4 Ohms: Bridged into 4I? (Ƈ%THD+N) 200W x 2 General Power Requirements: 14.4V DC (11V to 16V) Input Sensitivity (RCA Input): 0.2V to 4.0V (For Rated Power) Cable size: 4 AWG (BATT and GND), 12 AWG (Remote), Up to 8 AWG (Speaker) Frequency Response (+0, -3dB: 1W into 4 Ohms) for CH-1/2/3/4: 5 Hz - 100 kHz / 0dB ~ -3dB (Reference: 1 W into 4 ohms) Frequency Response (+0, -3dB: 1W into 4 Ohms) for Subwoofer: 4 or 2 I? Frequency Response (+0, -1dB: 1W into 4 Ohms) for CH-1/2/3/4: CEA 2006 S/N Ratio (IHF A …
הודעה אחרונה מאת elishaytov, -
- 0 תגובות
- 571 צפיות
מגבר BOSS CH600: 4 ערוצים. הספק ב-4 אום 75watts לכל ערוץ הגברה T.H.D 0.05%. הספק ב-2 אום 200watts לכל ערוץ הגברה . בגישור שני ערוצים ניתן לקבל הספק של 400*2 לכל ערוץ . יחס אות רעש גדול מ-Signal-to-noise-ratio 90db מגבר מצויין שעושה את העבודה טוב מאוד. סאב של MAGNET 400W הספק ריאלי - 250W הסאב נמצא בתיבה יפה וצד אחד שלה שקוף. שניהם במצב חדש ללא שום שריטה. ניתן לבוא ולהתרשם. 0506452954
הודעה אחרונה מאת gaviv88, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נקנה בספטמבר והורכב אצל ישראל לאחר כחודש סט איכותי ושמור מאוד כרגע עדיין מורכב על הרכב , אפשר להגיע ולשמוע . עקב הצעה להחלפה לקומפננט מרמה יותר גבוה אני מפרסם זמנית בלבד ! מחיר 800 קצת פחות מהחנויות כולל קופסא פלסטיקים לטוויטרים שלא השתמשתי בהם וגרילים שגם בהם לא השתמשתי . אפשר להגיע לשמוע אני גר ליד ישראל 0547775778 אבישי. נ.ב הסט למכירה לזמן מוגבל בלבד אם לא ימכר בחודש הקרוב המודעה יורדת לצמיתות .
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי רדיו דיסק של חברת פיוניר דגם DEH2950. מכשיר מעולה מבית טוב, היה בשימוש כשנה וחצי. כניסת: AUX כניסות למגבר. קורא MP3. מפרט טכני מלא ותמונה להמחשה: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-2950MP/index.html אני דורש על המכשיר מחיר סמלי ביותר לכן אין לי כוונה להוריד למחיר של רדיו קלטת. 250 ש"ח סופי - כל הקודם זוכה. אפשרי שהקונה יבדוק את המכשיר ברכב שלו לפני הקנייה. תמונה מצורפת למטה, שבת שלום!
הודעה אחרונה מאת soogood, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 764 צפיות
נשארו לי של JBL, Infinity ושל Seat
הודעה אחרונה מאת jenia7188, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סאבוופר מדגם Seas Lotus SW300/1. סאב SQ מדהים, בין הטובים בעולם. נציל מאוד ולכן יישמע חזק על כל מגבר כמעט. הסאב כחדש ! היה בשימוש זמן מועט מאוד (בערך 2-3 שעות במצטבר). מחיר- 1400 ש"ח כולל תיבה שנבנתה במיוחד בשבילו. 050-7277958 ישראל
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אקולייזר של קלריון דגם EQS746 המכשיר חדש לחלוטין {הבאתי אותו איתי מארה"ב ב-2007 ועד היום לא שומש} קרוס אובר של לאנזר דגם X6 מגיע עם שלט באס כמעט חדש היה בשימוש כמה שעות בלחץ מתאם אייפוד לפיוניר חדש לחלוטין {הבאתי אותו לאחי לפני הרבה זמן ובסוף החלפתי לו ל-HU עם USB} ליין דרייבר של אודיו קונטרול דגם MATRIX חדש לחלוטין לא חובר מעולם {חסר לי הקונקטור שלו } כל המוצרים חדשים לגמרי חוץ מהקרוס שהיה בשימוש קצר ויושבים לי בארון המון זמן לגבי מחירים תציעו חופשי הטלפון שלי 050-7277958 ישראל
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
למכירה מערכת שלמה. 1 2
מאת qazim- 17 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
סט קומפוננט של לייטנינג אודיו 100W, סאבוופר של פיוניר דגם TS-W309 300WRMS, מגבר של פולס אודיו דגם BA2900 מגבר מעולה! רדיו דיסק של קנווד כולל אפשרות LPF, USB, AUX,אפשרות לBT עם מתאם ועוד.. מבקש על הכל 2500, הכל חדש עם קופסאות מקוריות! אני מאיזור פתח תקווה, 0523724492- גלעד. חשוב להגיד שהכל כמו חדש, אני מוכר בגלל שאין לי מקום ברכב, ולא משום סיבה אחרת.
הודעה אחרונה מאת qazim, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לרציניים, מוכר ב700 ש"ח אלון 0544-826929
הודעה אחרונה מאת alonm, -
רכיבי מערכת:
מאת d.m- 0 תגובות
- 675 צפיות
למכירה: 1. סט היי אנרג׳י החדש עם טוויטר משודרג של xl מחיר 1100ש״ח 2. מורל טמפו 9*6 350ש״ח 3 .סאב סאונדסטרים 600rms שתי סלילים של 4 אום כל אחד 450 ש״ח 4. מגבר פשוט וטוב 4*60 350 ש״ח זו מערכת של חבר אפשר לפנות אלי בפרטי.
הודעה אחרונה מאת d.m, -
- 2 תגובות
- 784 צפיות
למבינים בלבד למכירה סאב 12 אינץ חברת cadnce דגם best בתיבה אטומה. 700w RMS סאב איכותי וחזק מאוד . מחיר:750 ש"ח למבינים בסאונד
הודעה אחרונה מאת audi t, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 749 צפיות
סאב בזוקה של JBL דגם CS1204T מגבר 4 ערוצים של SPL דגם AB03445 מגבר מונו של SPL דגם AV031150 זוג סאבים בתיבה אטומה של קיקר דגם C12 מונו של סרוין ווגה דגם XL 300.1 ישראל 050-7277958
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
- 0 תגובות
- 584 צפיות
למכירה. מגבר 75.4 של JBL ביצע את עבודתו נאמנה , יש בעיה באחד הערוצים , משמיע רעשים באחד הערוצים כאילו שומעים מרדיו. לדעתי הבעיה הידועה של פיח שהצטבר, למי שיש ידיים וקצת ראש עולה על הבעיה במהירות וירוויח מגבר תקין חזק ואמין. כל מילה נוספת על המגבר הזה מיותרת. מחיר: 250 שקלים בלבד איזור אשדוד !
הודעה אחרונה מאת umardekar, -
- 0 תגובות
- 993 צפיות
כמו בכותרת אכן הוא סיני אין ספק אבל הוא מהיותר איכותיים המגבר חדש דנדש PCA V12 4.175 1800 WATTS 4 ערוצים עולה חדש 700 רוצה עליו 400 המגבר חדש לגמרי הורכב ופורק אחרי כמה ימים עקב תאונה 0527366055 בבקשה בלי בלבולי מוח קצת גמיש לרציניים.
הודעה אחרונה מאת ihazardous, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
מדובר בסט שהיה מותקן ברכב במשך כחצי שנה, הוא שוכב כבר בבית המון זמן, חשבתי שאתקין אותו ברכב אבל לא יצא לבסוף כי אין מגבר נוסף, הדגם הוא אודיופיל 16.03 מדובר בסט ברמה מאד גבוהה, הסט במצב חדש מגיע עם הקופסא וכל האביזרים הנלווים לו דורש 1400 המספר שלי 0508370550
הודעה אחרונה מאת zuzut5, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה שני סאבים. KICKER L7 בתיבה בבניה עצמית לפי נתוני יצרן!! עם הקופסה המקורית של הסאב עם הוראות וכו'. KICKER CVR הצורה הראשוה מגבר ROCKFORD FOSGATE 501BD מונובלוק מהסדרה הישנה של רוקפורד הסדרה העמידה והכוחנית שלהם! מאיזור ירושלים לפרטים 0525291212 ניר
הודעה אחרונה מאת nirw, -
Hertz HL70
מאת srool- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
זוג מידריינג'ים של חברת הרץ מסדרת היי אנרג'י מדגם HL70. מידים קטנים ומעולים, פרקטיים מאוד ברכב (כמעט 3"). במצב מצויין, קוסמטית ומכנית, היו בשימוש מועט. מחיר: 600 ש"ח. טלפון:050-8786669. ישראל.
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מגבר מונו של kicker, מדגם zx750.1, קלאס D, מוציא 750 RMS ב2 אוהם על הנייר, לפי תעודת הלידה תועד ב928. דף נתונים: http://www.kicker.com/sites/default/files/2008%20ZX%20400%20500%20750-1%204in1%20b01.pdf מצב כמו חדש, פועל ללא תקלות: חובר זמנית לזוג W12GTi ב1.5 אוהם והצליח להפעיל אותם בכבוד בלי להתחמם בכלל. מעולם לא נכנס לפרוטקשן, לא התחמם יתר על מידה, ובמצב מעולה. כמה שריטות קטנות על צלעות הקירור, לא משפיע כלל על המגבר וכמעט שלא ניתן לשים לב אליהן. מגיע עם הקופסא המקורית שלו, יחד עם תעודת הלידה, מדריך, ושלט באס. גילוי נעות - אני לא יד ראשונה, היה שייך בזמנו לחבר פורום אחר - בא מידיים טובות. נכון לעכשיו מחובר ברכב, אפשר לבוא לשמוע, לבדוק ולהתרשם. מחיר: …
הודעה אחרונה מאת Arch, -
- 0 תגובות
- 724 צפיות
כבל 4 גיג' של סאונד קוואסט 100 שקל + ומינוס . מגבר סלסטרהFA2X150 1200 שקל אני מחולון . נדב 0504285776
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
למכירה DVD דין חשמלי יוצא 6.5 אינץ ... מצב מצוין כחדש ... מחיר 1500 ש"ח 0525-910005 ניר
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה מסגרת לרדיו דיסק לרכב טויוטה קורולה 2008 ומעלה מתאים לDIN2 וDIN בעקבות המסגרת אפשר לשים כל רדיו דיסק כולל דאבל דין עם מסך. לפרטים נוספים 050-9-370-370
הודעה אחרונה מאת gravic, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
lanzar VIBE 421 מוצהר 125RMS לערוץ בפועל נותן 100RMS לפחות 500 ש"ח LANZAR VIBE 1800D 4OHM 400RMS 2OHM 800RMS 700ש"ח סאב וופר: Ascendant Audio - Arsenal 12' סאב SQ מטורף, 12 אינץ' שתי סלילים של 4OHM 500RMS טהור, מדוייק, פאנצ'י וחם ! מגיע עם תיבה שמותאמת במיוחד בשבילו בבניה עצמית כולל גריל 4 מוטות בעיצוב יפה מניקל. סופי או 2OHM או 8OHM 700ש"ח 0528887143 ארתור
הודעה אחרונה מאת 2fast4u4ever599, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
SEAS Lotus Performance הסט עבד במשך 9 חודשים, מנגן טוב מאוד! הסט במצב מעולה! הוגבר עם מגבר איכותי על גיין נמוך. סט ברמה גבוהה מאוד. בין הטוויטרים הכי נעימים שיצא לי לשמוע. מגיע כמובן בקופסא מקורית, כולל הכל מחיר של סט כזה חדש הוא 2700 שקל אני מוכר את הסט ב1100 שקל גמיש מעט. חשוב לי למכור אותו מהר, שבוע הבא אני מתקין את הסט החדש, וכשאני אפרק את הסיז אם הוא לא ימכר הוא סתם ישב אצלי בארון. http://www.seas.no/index.php?option=com_content&view=article&id=254:razz:s-1651-l5005&catid=51:razz:erformance&Itemid=239 נמצא במפגשי דרום ומרכז. גר באיזור אשדוד 054-799-2987 אפשר גם הודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת -אודי-, -
- 0 תגובות
- 688 צפיות
טוב, ר"ד פיוניר 2950, משומש במצב מעולה, 250 שח קומפוננט מאק אודיו MP 2.13 חדש לחלוטין, מידה 5.25, נרכש לרכב שנמכר כמה ימים אחרי הרכישה, כיום אני זקוק ל6.5, ימכר ב250 שח. קיימת אפשרות החלפה, על זוג סאבים 8, או קומפוננט 6.5 או מגבר.
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מכשיר מולטימדיה למאזדה 6 03-07 מכשיר בן חודשיים נימכר עקב מכירת הרכב *דיבורית BT מובנית *מצלמת רוורס מקורית למאזדה 6 *יציאות למגברים ,מצלמת רוורס,AUX IN *usb-sd card מחיר 2600 שכחתי לציין שהמכשיר עם GPS מובנה כולל תוכנת ניווט IGO 8
הודעה אחרונה מאת platiniom, -
- 0 תגובות
- 950 צפיות
חבר'ה, עקב מכירת הרכב בזמן הקרוב. למכירה: קומפוננט MOREL DOTECH OVATION 6 (בשימוש כ5 חודשים) 700 ש''ח מגבר ROCKFORD FOSGATE R300.4 (בשימוש פחות מחודש) 500 ש''ח כולל אחריות ל11 חודשים סאב מבית PIONEER דגם TS-W307D D4 , 12'' כולל תיבה פתוחה, סליל כפול - 300 ש''ח רדיו דיסק ששוכב בבית, CLARION DXZ365MP היה בשימוש 8 חודשים, 200 ש''ח
הודעה אחרונה מאת nahum8, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה סט קומפוננט 5 ורבע של חברת MB QUART סט גרמני אמיתי קומפוננט חזק מאד סט ממש טוב כל הקודם זוכה בחנות עולה : 1200 ש"ח אני דורש 500 ש"ח כחדשים דודו : 0547871117
הודעה אחרונה מאת DUDUSL2,
