Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מכירה] מגבר Phase Evolution Opus 150.4


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר במצב חדש לחלוטין, ללא שום שריטה קלה. דובר עליו לא מעט כאן בפורום - רק דברים טובים...

 

אצלי הגביר אילייט מקדימה וסאב 300RMS ללא שום שיהוק, ועוד נשאר לא מעט "מיץ" בגיין :wink:

 

מאוד וורסטילי, יכול לעבוד גם בגישור לסאב, ידחוף כל קומפוננט בקלות.

 

4 x 170 @ 4 Ohms/ 2 x 500 @ 4 Ohms

2 x 240 @ 2 Ohms/ 4 x 525 @ 2 Ohms

4 x 250 @ 1 Ohm

FR: 5Hz-50Khz

THD:

input sensitivity: 0.25V-5V/ 20 kOhms

S/N: >100dB

Dimentions: L-20.7" x W-10.2" x H-2.1"

Variable High and Low pass crossover and a subsonic filter.

 

מחיר - 1500 ש"ח או החלפה על מונו + סאב קטן ואיכותי.

 

ישנה אפשרות למגבר + סאב AUDIO SYSTEM שאני מפרסם בפורום בעלות של 2000 ש"ח יחד!

 

יניב - 0544-939-930

 

נא לא להתקשר אחרי שעה 22:00 , תודה.

IMAG0035.jpg

IMAG0034.jpg

IMAG0033.jpg

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

×
×
  • תוכן חדש...