מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מכשיר מעולה מבית קלריון. http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DXZ675USB/us-en-product-pf_1165294998440.html מחיר: 800 ש"ח המעוניינים מתבקשים לפנות בפרטי תודה
הודעה אחרונה מאת toxin, -
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מערכת מולטימדיה תוצרת Clarion דגם VZ402E. זהו דגם אירופאי בעל טיונר רדיו מותאם לתדרים של הארץ (87.5 -108 MHz). מסך מגע 7 אינץ' WXGA בעל רזולוציה גבוהה אינטואיטיבי קל לשימוש. תקשורת אלחוטית בלוטוט תוצרת Parrot כוללת דיבורית ומיקרופון מובנים במכשיר. בנוסף הבלוטוט מאפשר הזרמה אלחוטית של קבצי מוזיקה מהטלפון הסלולרי להשמעתם במערכת וגישה לספר הטלפונים שלו. מותאם למכשירי אפל כגון אייפון ואייפוד, מסתנכרן עם האייפון ומאפשר שליטה וקריאה של כל קבצי המדיה שלו מהרדיו דיסק. שלל כוונונים להתאמת סגנון הסאונד הרצוי ואיכות שמע מקסימלית כגון אקולייזרים, כיוון תדרים לבס ולטרבל, כיוון Low Pass Filter המיועד לשליטה על סאבוופר, MAGNA BASS EX עבור תהודת בס דינמית אשר נותן בוסט לעוצמת …
הודעה אחרונה מאת snir, -
- 3 תגובות
- 985 צפיות
סאב במצב חדש עבד 4 חודשיים. מוכר ב200 ש''ח, נמצא באזור המרכז. טלפון:0549489547. תודה.
הודעה אחרונה מאת JAYZ, -
- 0 תגובות
- 761 צפיות
עקב חוסר שימוש מוכר מערכת מדהימה שקניתי אצל יוסי אלפיין. מדובר במגבר Alpine PDX-5, סט Temp של מורל וסט Dotek גם הוא של מורל. הציוד במצב חדש והיה מותקן ברכב רק 5 חודשים. הורכב ופורק על ידי יוסי. המחיר? פתוח להצעות- רק לא הצעות מעליבות בבקשה. פרטים בפרטי.
הודעה אחרונה מאת Lexus12, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 863 צפיות
למכירה צמד סאבופרים של חברת טריסוניק (ארה"ב) יובאו אישית ע"י DJ מארה"ב לפני מספר שנים עובדים מעולה וגם נראים טוב... 350RMS - 8M - BACK PEER REFLEX Mechanism מעוניין למכור או להחליף על משהו מעניין (תציעו הצעות) 1 250ש"ח, זוג 450ש"ח אני מאזור ראשל"צ מגיעים ללא תיבה, רק רמקולים לכל המעוניין מייל ואני חוזר אליו bellperre at gmail.com
הודעה אחרונה מאת Djx, -
- 1 תגובות
- 768 צפיות
המגבר דגם CW650 הסאב R1 היו בשימוש ברכב במשך ארבעה חודשים והוצאו כי הרכב הושבת שניהם ביחד 1300 ש"ח מחיר לכל אחד בנפרד 700 05-4 79 - 7525 0
הודעה אחרונה מאת M.B, -
- 0 תגובות
- 739 צפיות
(למכירה) רדיו דיסק פיליפס CEM210 עם כניסת USB ושלט. במצב מעולה. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=751173 הכי זול בזאפ זה 480 ש"ח 300 ש"ח בלבד. אני מבת-ים\ראשון לציון\אשדוד. 054-4544-538
הודעה אחרונה מאת 106devil, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
למכירה המון מוצרים ברמה גבוה עד HI-END, רוב המערכת מורכבת עדיין ברכב וניתן לבוא ולהתרשם .. הד יוניט HU - קלריון DXZ865MP , המכשיר האגדי של קלריון מסך מגע צבעוני מי שמכיר יודע על מה מדובר .. 1750 ש"ח סט קומפוננט שני חלקים של מורל מדגם ELATE ללא קרוס אובר (אני עובד אקטיבי) וואפרים 6.5" ELATE + טווטרים MT23 .. 1100 ש"ח סט קומפוננט של רוקפורד דגם T1625-S עם האריזה המקורית היה מורכב על האוטו שבועיים וירד עקב קניית המורל, עלה לי 1650 ש"ח היה בשימוש שבועיים בלבד עם שעות עבודה נמוך (הרכב לא משמש אותי ליומיום) נמכר ב750 ש"ח סאב וואפר של מורל אולטימו 10" הסאב הכי מדוייק ששמעתי מאוד איכותי ידוע בארץ ובעולם מגיע עם תיבה אטומה קטנה ואיכותית לא תופסת הרבה מקום עם דפנות עבות ..9…
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 0 תגובות
- 573 צפיות
sierra f250.4 טלפון -0547931391 מאור
הודעה אחרונה מאת מאור דוידי BORA, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הטוויטרים של VIFA , מסדרת RING RADIATOR המפורסמת. הטוויטרים כרגע מורכבים וניתן לשמוע אותם. טוויטר רך ומפורט ממשי , מבחינת סאונד - שילוב מוצלח ביותר בין טוויטר משי ברכות ובין טוויטר טיטאניום בחדות (היחסית). הטוויטר בהתנגדות 4OHM ומוצהר 90RMS, בפועל אצלי מקבל 60 RMS ונשמע נהדר. הרשת מלאה בביקורות נפלאות על הדגם הנ"ל , חיפוש קצר ידוג המון שבחים. אפקטיבי החל מ-2.5K ועד 12.5 - מושלם לסט 2 חלקים! מחיר לזוג - 550 ש"ח. יניב - 0544-939-930 נא לא להתקשר אחרי שעה 22:00
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המכשיר מגיע אם הקופסה והאביזרים הנלווים במצב טוב. מוכר עקב שדרוג המכשיר תומך אקטיבי 3 way. 1000 שח אני מאזור השרון כל יום בתל אביב. 0543388949 מייקל
הודעה אחרונה מאת mikemsg, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מכשיר כחדש דגם avh-p4250 , דאבל דין, קורא כל פורמט אפשרי, היה מורכב מספר חודשים ויושב בקופסא כבר קרוב לחצי שנה. יש הכל, המכשיר בקופסא ונרכש בארץ. הכי זול שראיתי בזאפ 3,250 ₪ שולם בזמנו 4,300 ₪ מבקש 2,350. http://www.pioneer.com.sg/data/sg/product/AVH-P4250DVD.jpg כל הכיוונים האפשריים, חיבור לאייפוד וכו׳. 0547-719718, אודי.
הודעה אחרונה מאת co_udi, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מידים של CDT AUDIO בגודל 4 אינץ' במצב מצויין מסדרת הזהב ES הגבוהה ES-04.אפשרי החלפות מעניינות או מכירה ב 650שח.גמיש לרציניים . הלינק הראשון לנתונים טכניים . http://www.cdtaudio.com/pdf/ES-04_07.pdf http://www.ebay.com/itm/4-CDT-Audio-...item19c830c0ca ______________ הנה כמה תמונות של המידים. ___תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 1024x768. תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 1024x768. תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות…
הודעה אחרונה מאת floyd88, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מערכת.מולטימדיה מדהימה הכוללת ניווט אייגו מקורי נקנה קומפלט מעוזי רדיו ונשארו מספר חודשי אחריות. הדגם הוא avh-p4200dvd המערכת במצב חדש כמו ביום קנייתה ומגיעה עם הקופסא המקורית וכל.מה שהגיע איתה קומפלט. 2000 שח מחיר בדיחה זה המחיר של המודול ניווט בלבד אפשרות להחלפה באייפון ליאור 0544952254
הודעה אחרונה מאת lior-cti, -
- 0 תגובות
- 829 צפיות
וופרים עבדו אם סלסטרה קיבלו 90 וואט והקרוסים חדשים. מחיר לשניהם-800 ש"ח אני מאיזור השרון כל יום בתל אביב. 0543388949 מייקל
הודעה אחרונה מאת mikemsg, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום . למכירה וופרים של חברת פוקל , מסדרה הכי גבוהה אוטופיה . היו בשימוש +/- 3 שמים , מצב מצויין . יש ניירות . מחיר : 1.500 ש"ח . טלפון : 052-6030397 . רומן .
הודעה אחרונה מאת Roma, -
מגבר אודיסון VRX 6.420 1 2 3
מאת george- 36 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
במצב מצוין לא עבר תיקון בכלל כולל מאווררים 5500 ש"ח
הודעה אחרונה מאת george, -
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב, למכירה: סאב: Rockford Fosgate HX2 15 1000W RMS כולל תבה פתוחה, סאב במצב מצויין! מגבר: STEG AQ-220.2x 220W ב-4 אום מגבר במצב מעולה, עבד על סט רמקולים ביתיים דרך שנאי בבית. הצעות החלפה (אייפון או SIII) או מכירה 054-761-4487
הודעה אחרונה מאת Manowar, -
למכירה רמקולים של פיוניר 6 על 9 300 W מצב חדש לגמרי, לא עברו התעללות היו מורכבים על האוטו הקודם שלי (פונטו ספייס), נמכרים עקב חוסר התאמה בגודל לאוטו החדש שלי (אימפרזה 2006). מוכן להחלפה על קומפוננטים במצב טוב במידה שמתאימה לרכב שלי.
הודעה אחרונה מאת B-FAST, -
- 0 תגובות
- 675 צפיות
מכשיר תקין ובמצב טוב. הוחלף עקב רכישת מכשיר חדש. מחיר: 300 ש"ח
הודעה אחרונה מאת yogev20, -
- 0 תגובות
- 632 צפיות
מיד ריינג של DYNAUDIO כזה 3" כיפתי רך דגם MD140/2 Frequency response: 500Hz - 6kHz; 90 dB sens. 100 watts continuous. נקנה חדש ב250$ ליחידה לא כולל משלוח ומאז לא היה בשימוש מוכר את שניהם יחד ב1500 מחיר אחרון בגלל שצריך כסף דחוף נא לא להתקשר סתם רק אתם מבינים על מה מדובר. ,תמונה1 תמונה2 תמונה3 תמונה4 אזור המרכז - ראשל"צ טלפון:אפס חמש שמונה-6888868 אלכס
הודעה אחרונה מאת Rentalcar, -
- 2 תגובות
- 964 צפיות
שלום! למכירה סאב חדש אצלי שבועיים סאב טוב חזק ומדוייק אם תיבה אטומה 35-40 ליטר בערך! מוכר בגלל שסאב לא מספק אותי אני אוהב SPL והסאב הזה לפנצ'ים אז הסאב לא עומד בדרישות שלי! מפרט: אום-4 300W-150RMS 12" הסאב נימכר כלל תיבה אטומה כל הקודם זוכה! 500 ש"ח קשר: 0526664090 שי כל מי שחברת אורנג' לא יוכל להתקשר אלי יש בעיה בחברה
הודעה אחרונה מאת שי ברזילי, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
למכירה קלריון 776 לאחר קצר,תיקון של כ250 ש"ח אצל היבואן. למכירה קומלפט או לחלקים פאנל צמת RCA וכו' בפרטי
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
ALPINE 9855
מאת roy4545- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אין צורך להרחיב על המכשיר. מצב מעולה הכל תקין מגיע עם שלט. מי שמכיר אותי יודע שכל הרכיבים אצלי שמורים ולא עוברים התעללות כלשהי. מותקן עדיין ברכב ניתן לבוא לשמוע ולהתרשם. אני מאיזור השרון (רעננה) מחיר- 1000 ש"ח רועי 052-5112267
הודעה אחרונה מאת roy4545, -
- 12 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
עקב מעבר לסאב "קצת" יותר מסיבי אני מוכר אותו לצערי. שדרוגים של psi: -סליל flat wound 83 מילימטר. -שלוש ספיידרים קשיחים. -חוטים מובילים כפולים. -heavy duty cone and surround. -חיזוק לדאסט קאפ. הסאב בנוי לספיגה של עד 2500 וואט רמס. כמובן מגיע אם תיבה מותאמת לסאב 5 cf. היה בשימוש בלחץ 7 חודש. 2800 שח ויש לכם מפלצת ברכב. גמיש במאט.. 0543388949 אני מאזור המרכז
הודעה אחרונה מאת mikemsg, -
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, מוכר חלק מהרכיבים שלי, אין לי מצלמה ולכן מוסיף תמונות להמחשה: - Alpine 9855 מחיר: 750 ש"ח. - וופרים וקרוס של Hertz hsk 165 הסדרה הקודמת, היותר מוצלחת מהנוכחית, בהרבה! וופרים בשרניים, נהנתי מהם מאוד. מחיר: 550 ש"ח. - מגבר מדהים Audison vrx 4.300 עם מודול המאווררים שלו, אין צורך לייחצן אותו, היי אנד אמיתי. מחיר: 2900 ש"ח. טלפון: 0502119670.
הודעה אחרונה מאת Music_fanat, -
- 0 תגובות
- 576 צפיות
למכירה HU קלריון 776USB מכשיר עם קרוס 3WAY וTA,פריאווט 6 וולט,USB וAUX. מכשיר ברמת היי אנד,נמכר עקב שדרוג. מכשיר במצב מעולה מלבד backlight שפועל רק בצבעים מסויימים(כחול ירוק אדום) ולא בשאר הצבעים שהמכשיר תומך. עקב הבעיה הנ"ל (שהיא זניחה כי רוב הצבעים העיקריים פועלים) המכשיר ימכר במחיר נמוך יחסית למכשיר ברמה הזו. בהודעות פרטיות.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
איכותי מאוד 100 שקל רכשתי אותו ב400 לפני כשבועיים
הודעה אחרונה מאת ג'וני43, -
פרוססור+סאב+וופרים 1 2
מאת ymalool- 15 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אז החלטתי שאני מפנק את עצמי בשנה החדשה ומשתדרג ... כל המוצרים במצב חדש\כמעט חדש, כולם תקינים וכולם (כרגע לפחות) עדיין מותקנים ברכב ככה שאפשר לשמוע ולבדוק. ההחלפה היחידה שכרגע מעניינת אותי היא פרוססור עבור CD7200II או סאב עבור סאב SQ קומפאקטי יותר. 1. פרוססור + יחידת שליטה מקורית של אלפיין דגם PXA H700 - נחשב לפרוססור אגדי תומך ב-4WAY אקטיבי ועוד מיליון ואחד כיוונים. מחיר - 1700 ש"ח לפרוססור כולל יחידת השליטה וכבל מאריך של 5 מטרים. 2. סאב AUDIO SYSTEM 12 - סאב SQL מדהים בתיבת פורטד מקורית של הייצרן, אחד מהסאבים הכי מדוייקים \ עוצמתיים שיצא לי לשמוע בחיי! לצערי ברכב הנוכחי אין לי אפשרות לאכלס את הבגאז' איתו ולכן נמכר. מחיר - 690 ש"ח. 3. וופרים + קרוסים …
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה מגבר SOUNDSTREAM EGA 740 5 ערוצים, 700 וואט RMS נקי. דורש 500 שח. מגבר חזק ואיכותי ברמה אחרת. לא לילדים. למבינים בלבד. http://imageshack.us/photo/my-images/541/73911778.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/525/92475295.jpg/ סאב 12" Image dynamics, 300 וואט RMS נקי . מגיע עם תיבה מקצועית, וברזלים הגנה על הסאב. דורש 300 שח. http://imageshack.us/photo/my-images/254/17405272.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/26/77482266.jpg/ מחירים מטורפים לציוד ברמה גבוהה ! חייב להמכר ! עקב טיסה לחו"ל. הציוד נמצא ביקנעם עלית. גיא 0545858615
הודעה אחרונה מאת guy858,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 250 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- TLE60
- farkash7
- itzik123
- ברווז
- viper83
- SlowRide
- Ragnar
- Avia
- Aviady001
- arice
- Yuvalino
- ArikB
- דוב המערות
- mcaspi
- תומר ב
- גולדן191
- דאבל קלאצ
- fatboy1340
- Chmimo
- chesh
- Shay Shd Dave
- gpro
- amosbmw
- ays
- פולו,גולף
- אהרן ג
- llaavvii
- om2
- Camaro 92
- laviil
- Tom78
- יגאל פישלר
- blackpolo
- quzzaa
- מחכה
- beresford
- itsik170
- point of view
- yossiaviel
- Tal7
- DC10
- TheArcane
- danbr
- Stav132
- yuvk
- יבגניפ
- אברהם א
- BoazB11
- daniel.asu
- בודק עובדות
- פיזיקאי שימושי
- David32
- Supertigre
- davemustaine87
- Alloytoy
- david3692
- Rongaflugen
- McV
- pooh-bear
- אבי ים
- ברונקו
- falou
- shlomiko
- nglancer
