מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
למכירה הסט מורל דוטק אוביישן מידה 6.5 סט מאוד מומלץ בפורום! במצב כמו חדש... הסט כולל: 2 מיד באסים 2 טוויטרים 2 קרוסים 2 גרילים בקיצור סט שלם כולל הכל במצב חדש! מחיר:650 גמיש במעט. אני מאיזור קריות זמין בפלאפון ובפרטי! 0522243537
הודעה אחרונה מאת duduc, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם לאחר השבתת רכב אני מוכר את הציוד הבא: 1. רדיו דיסק Pioneer DEH-P5150UB למכשיר יש כניסת USB, תמיכה באייפון, 6 יציאות RCA. מצב מצויין, יש שלט וחוברת הוראות. מחיר 700 שקל. 2. מגבר Sony XM-405EQX. מדובר במגבר 5 ערוצים, מוציא 200 וואט לסאב ו80 וואט לכל רמקול. יש אקוולייזר וחותך תדרים מובנה במגבר לכל ערוץ, ודבר הכי חשוב - מגבר מיוצר ביפן. מחיר 800 שקל. 3. סאב Kenwood 10 inch. לא יודע את הדגם שלו, מוציא 150-200 וואט. מחיר 200 שקל. 4. דיבורית בלוטוז של BURY. מחיר 100 שקל ניתן להתקשר 054-5435272, אם אני לא עונה תשאירו הודע או תשלחו סמס. שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת Nightm@re, -
- 0 תגובות
- 598 צפיות
שלום, חבר שלי מוכר את הHU בגלל מעבר לדאבל דין. מצבו כמו חדש,ומחירו 700 שקל (גמיש). דן 0522220301.
הודעה אחרונה מאת JAYZ, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בניות לקיק-פאנלים לסיטרואן C-4 נבנו אצל יוסי(ECA), מצופים בבד שחור לבקשתי בכדי שייטמעו בסביבת הרכב ולא יבלטו יתר על המידה, נמכרים עם הגרילים. הותאמו למידים של סיז ויוכלו להתאים בקלות לכל רמקול בקוטר ~4" מאסיבי. מחיר: 400 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Itsik, -
-
- 0 תגובות
- 878 צפיות
הזוג העסיסי מוצע למכירה או החלפה בסאב 12 אינץ מבית טוב וברמה גבוהה. הסאבים בתיבה איכותית שבנה יוסי אלפיין. במצב כמו חדשים , התנגדות סופית של 2 אוהם.
הודעה אחרונה מאת sagiarye, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה אקליפס CD7200MKII. אין צורך להציג את המכשיר.... מגיע עם כל האביזרים, חוברות והשלט (שמעולם לא היה בשימוש). 2,300 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת טל172, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק מדגם פיוניר DEH525SD, המכשיר חדש בקושי נעשה בו שימוש טיפה מידע למי שלא מכיר את המכשיר, נלקח מאתר אינטרנט הרדיו דיסק לא שלי והוא נמכר בשביל חבר אז לא לפנות בפרטי, נמצא באיזור עמק יזרעאל, מחיר 500 ש"ח טלפון: 054-694-4565
הודעה אחרונה מאת y.bar, -
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
טוב, בעקבות ניקוי ציוד שיושב לי בבית מתוך הבנה שלא אהיה בעל רכב בתקופה הקרובה, הוחלט להזדכות על הרכיבים השווים ר"ד ALPINE 9835 המוכר והטוב אין צורך להרחיב אודותיו, הגיע לידי ברכב שקניתי ופרקתי... 849 שח והוא שלכם ר"ד JVC KD-R921BT, המכשיר הובא ע"י מחו"ל לפני מספר חודשים, היה מורכב כחודש ברכב שלי שנמכר ושוכב מאז בארון, מדובר במכשיר מאוד מתקדם, מפרט: http://www.jvc.fr/files/instruction_manual/kdr921bte_get0720-003a_fr.pdf 899 שח והוא שלכם אני נמצא באיזור רשלצ, ומומלצ ביותר לצור קשר לנייד היות ואיני מרבה להכנס לפורום 0508785552, תתחדשו
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה תיבה מקורית של audiobhan הגרמנית, התיבה מתאימה לסאב 10" - אין לי שמץ של מושג לגביי הנפח שלה, התיבה אטומה. בתוך התיבה יש צמר סלעים (או צמר גפן או מה שזה לא יהיה - אין לי מושג למה, זה הגיע אליי ככה) +++! מתנה! סאב 10" של audiobhan, יכולת ספיגה של 300rms, מסדרת הnatural sound פרטים על הסאב http://audiobahn.com/index.php/products/woofers/natural-sound כפי שניתן לראות בתמונות הסאב הנ"ל עבר התעללות לא קלה (כמעט 75% מהאלמנט נקרע איכשהו והודבק כמו שאני מבין עם סיליקון השתמשו בו גם בתור אלמנט לבית משום מה) הסאב הנ"ל הגיע אליי כך לפני פחות משנה, הוגבר ע"י jbl gto 75.4 שיש לי גם כיום, הסאב עובד! ויחסית למצבו הוא עובד לא רע בכלל! הייתי בעבר אצל רפי ה…
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כרגע הסאב דורש ריקון (עלות של בערך 700 ש״ח) ולכן המחיר שאני רוצה עליו הוא נמוך מאוד. חברים יש לכם הזדמנות לקנות סאב מעולה במחיר אפסי ולאחר השקעה לא גדולה לקבל סאב חדש ששווה כפול מהמחיר לאחר ההשקעה הדרושה. 054-600-400-7
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
דיבורית על גבי מסך הרכב כולל לחצני חיוג מהיר וספר טלפונים. ניתן לשליטה מההגה (ברכבים בם קיים הגה מתאים) רשימת רכבים ועוד פרטים על המוצר בקישור מטה יצירת קשר : [email protected] http://www.kufatec.de/shop/en/product?info=4238
הודעה אחרונה מאת OLTURBO, -
- 0 תגובות
- 773 צפיות
אזעקת ביפר עם מצלמה שתצלם עבורכם את הפורץ . http://www.ebay.com/itm/Vision-Alert-3000-LCD-Camera-Car-Alarm-w-Remote-Start-/160712884838?pt=US_Car_Alarms_Security_Systems&hash=item256b3c0266 בדיוק אותו הדבר רק עם שם שונה skytech 3000 אבל הכל אחד לאחד כמו בתמונות !!! לא ניפתחה ולא נעשה בה שימוש ! כל מי שרוצה לישון יותר טוב בלילה ,זה המוצר בשבלכם . 1000 ש"ח .
הודעה אחרונה מאת bubens, -
- 0 תגובות
- 574 צפיות
Philips CEM-250 מצב חדש, שמור ובקושי היה בשימוש. מעולם לא חובר למגבר, נקי ותקין. בעל בלוטוט', כניסת USB, כניסת AUX, פאנל נשלף, יציאה למגבר ולסאב. המון הגדרות לכיוונים (כולל על הסאב), תאורה בשלל צבעים. עם קופסא, שלט, וספר הוראות. 600 שח מחיר אחרון. מתחייב על תקינות המכשיר ושלל תכונותיו. אזור ירושלים. 054-7876064 אלכס.
הודעה אחרונה מאת Berserker, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במצב טוב מאוד, מגיע עם כל האביזרים הנלווים. פרטים - 60RMS x 4 ב 4 אוהם 90RMS x 4 ב 2 אוהם בגישור - 175RMS x 2 למרות שאני בטוח שהוא מוציא יותר מהמוצר (אנדרייטד). 054-600-400-7
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
600RMS ב 1 אוהם, 400RMS ב 2 אוהם. מצב קוסמטי לא משהו אבל עובד בצורה מעולה. 350 ש״ח 054-600-400-7
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- 0 תגובות
- 666 צפיות
למכירה מספר פריטים במצב מצויין 1. מגבר איכותי rockford fosgate t400-4 ארבע ערוצים, היה מותקן שלוש שנים אצלי ברכב-800 ש"ח 2. רמקולים morel tempo 6X9 במצב מצויין-300 ש"ח 3. רדיו דיסק Pioneer 5900ib במצב חדש בעל 3 יציאות למגבר-500 ש"ח 4. מערכת מולטמדיה roadrover premium סקודה יטי תואם מקורי במצב חדש-2000 ש"ח אני מבאר-שבע 0545522056
הודעה אחרונה מאת maxim_ginz, -
- 19 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מגבר מונו בלוק של אלפיין, V-Power Series Class D Monoblock Car Amplifier RMS Power Rating: 4 ohms: 300 watts x 1 chan. 2 ohms: 500 watts x 1 chan. Max power output: 1000 watts x 1 chan. approx. Pulse width modulated (PWM) MOSFET Power supply Blue LED power indicators Tuned Bass EQ (0-12 dB bass boost at 50 Hz) STAR Board circuitry (minimizes internal noise and prevents ground interference) Continuously adjustable gain control Speaker level inputs and flush mount controls make installation a breeze Dual sided glass epoxy PC Board Thermal management control Heat sinks along with the thermal processor monitor the amplifiers temperatu…
הודעה אחרונה מאת Avilun, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה: רדיו דיסק דבל דין של pioneer avh3300bt סרטון ביוטיוב: מפרט: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=794790 כולל הקבל שמחבר בין המערכת לאייפון המאפשר צפייה בווידיו. המערכת במצב כמעט חדש, היה בשימוש פחות משנה. פרטים בטלפון
הודעה אחרונה מאת Peyura, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בעקבות מעבר לרכב חדש שכולל מערכת מובנית, אני נפרד לשלום מהמגבר המצויין הזה שהיה ברשותי. כיוון שאין לי שום שימוש בו מוכן למכור ב350 שח למעוניינים. אזור צפון תל אביב. אייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת eyalron, -
- 1 תגובות
- 738 צפיות
של חברת ג'נסן בא בתיבה כפולה 4כוסות אופציה לתאורת לדים מסביב דורש 400 תמונות בפרטי אזור המרכז
הודעה אחרונה מאת עוזי תפוזי, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
1)Dc audio- סאב Sql אמיתי, אני אציין שהסאב בקושי עבד. נמכר ללא תיבה. הסאב מגיע עם שני סלילים של 2 אום כלומר 1 או 4 סופי, קיים גם סראונד משודרג. הסאב 12 אינץ http://dcsoundlab.com/level4.html 2)קלריון cz500 במצב טוב מגיע עם האריזה המקורית, שלט וכל הציוד הנלווה 3) אקליפס 7200MkII שכולל בתוכו הכל בלות'ות,USB,שלוש יציאות למגברים,8 וולט PREOUT,אקולייזר פרמטרי,AUX, ו4 WAY+סאב. מגיע עם השלט והאריזה. פרטים בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 0 תגובות
- 596 צפיות
לאור השבתת הרכב שלי אני נאלץ למכור חלק מהציוד הציוד במצב חדש עם אחריות מימני . מחירים למגבר 1600 ש'ח לבוא לקחת . סאב 2800 עם תיבה . טלפון 053-426-2305 נדב אני מבת ים
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 574 צפיות
למכירה סאב של רוקפורד כולל תיבה במצב חדש לא עבד. ובנוסף רדיו דיסק של JVC הקורא DVD עם יציאות למסכים. (הרדיו דיסק שרוף לו 2 יציאות ולכן ניתן להנות מימנו רק עם מגבר.) על שניהם ביחד אני רוצה 400, מאיזור ראשון-0523070993 רז. עלות תיקון המערכת כ 180 שח -חבל ההשקעה למי שיש מגבר לחבר.
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים של jbl, לא חושב שיש צורך להכביר עליו במילים. למקרה שאתם לא מכירים, יש על המגבר הנ"ל המון מידע בפורום והקלדת הכותרת בשורת החיפוש תסביר לכם טוב ממני על איזה מגבר מדובר. המגבר במצב חדש, היה בשימוש שלושה חודשים בלבד. המחיר שאני מבקש עבורו הוא 750 ש"ח. איזור הצפון, צפת ליתר דיוק. טלפון 0549428687 או בה"פ. מארק מקובצקי.
הודעה אחרונה מאת markmakov, -
- 18 תגובות
- 5 אלף צפיות
תיבה פתוחה לסאבוופר 10 אינץ' כחדשה, מידות: 45 ס"מ רוחב, 35 ס"מ אורך, 30 ס"מ עומק = 60 ש"ח כבלי RCA של MONSTER בודדים, היו מחוברים למגברי מונובלוק = כל כבל 20 ש"ח (יש 2 = 40 ש"ח) מפצל Y של MONSTER נקבה לשני זכרים = 40 ש"ח זוג מפצלי Y של PREMIUM, זכר ושתי נקבות = 40 ש"ח זוג מפצלי Y של AUDIO LINE, נקבה לשני זכרים = 40 ש"ח יותר מ20 מטר כבל רמקול 1.5 מ"מ + כבל REMOTE ארוך = 40 ש"ח כבל רמקול של MONSTER סדרה גבוהה, קצת יותר מ6 מטר = 40 ש"ח כבל RCA STEREO כולל את כבל REMOTE באורך 3 מטר = 40 ש"ח כבל RCA STEREO באורך 5 מטר = 40 ש"ח כל מני רמקולים לרכב (4 אינץ', 6.5 אינץ' ואובליים) = מתנה למי שרוכש את כל הפריטים (או לפחות את הרוב) מחיר למי שלוקח את הכל = 350 ש…
הודעה אחרונה מאת jexy, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מצב טוב מאוד, מורכב ברכב כרגע, מגביר סט פוקאל, ניתן לבוא לשמוע. מוצהר 100 RMS לערוץ ב4 אום. 600 ש''ח מאיר 0504442123 באר שבע
הודעה אחרונה מאת Sanction, -
- 0 תגובות
- 677 צפיות
למכירה alpine 123e בן שנה מחיר 800 גמיש 0507119111
הודעה אחרונה מאת izik147, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 773 צפיות
למכירה מגבר של הרץ מדגם ep4 מגבר 4 ערוצים 60*4 מגבר איכותי מאוד + סאב של הרץ דגם es 300+תיבה לסאב היו אצלי שנתיים וסיפקו אותי בצורה נהדרת יש אפשרות לרכישה בנפרד עדיפות יחדיו סה"כ דורש על שתיהם :1500 גמיש לפרטים נוספים :ליאון 054-5355553
הודעה אחרונה מאת dj_leonardo, -
מערכת 3 חלקים
מאת BigMan- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צהורים טובים, לאחר החלפה המערכת נשארו לי חלקים למכירה. HU- DEH-7350BT בן חודשיים (היה מורכב ברכב כשבועיים) באמת HU מעולה כולל הרבה אפשריות BT מובנה, קורא MP3 כמובן,USB קידמי, AUX מובנה, 2 יציאות RCA, שליטה מלאה על I-POD-I-PHONE באמת כל טוב (הוחלף לדגם אחד למעלה שכולל אותו דבר רק עם 3 יציאות RCA) לצערי את הקופסא אין לי. מחיר 1100, באחריות ל3 שנים של עוזי רדיו (זה אומר 3 שנים פחות חודש +-). קומפוננט - "6 300 וואט דגם VTREK - VTS-601 סט 300W חביב, היה לי ברכב גם חודש +- מחיר מצחיק של 150 זוג אחורי - Philips דגם CSQ605 170W סט 170W חביב, היה לי ברכב גם חודש +- מחיר מצחיק של 100 *חשוב לציין שאין קופסא לרמקולים רק למערכת יש…
הודעה אחרונה מאת BigMan, -
- 15 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום מציע למכירה : מערכת - Pioneer DEH P580MP סט קומפוננט - Morel ulse 6.5 - 120W סט אחוריים - Morel Milenium 6X9 - 120W מגבר - BOSS Audio BA2900 מגבר - JBL Grand Touring GTO 75.4 המערכת תמחר כולה כיחידה אחת במצב מעולה אינה מותקנת לפניות 0528358504 אילן
הודעה אחרונה מאת sahbak,
-
מי מחובר 16 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 489 אורחים (הצג רשימה מלאה)
