Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת 3 חלקים


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהורים טובים,

לאחר החלפה המערכת נשארו לי חלקים למכירה.

 

HU- DEH-7350BT

בן חודשיים (היה מורכב ברכב כשבועיים) באמת HU מעולה כולל הרבה אפשריות

BT מובנה, קורא MP3 כמובן,USB קידמי, AUX מובנה, 2 יציאות RCA, שליטה מלאה על I-POD-I-PHONE

באמת כל טוב (הוחלף לדגם אחד למעלה שכולל אותו דבר רק עם 3 יציאות RCA)

3acc5b8521d0455f823f6940aead41c905.jpg

11ef552fcea04e76b6d5a33ab69161ad05.jpg

לצערי את הקופסא אין לי.

מחיר 1100, באחריות ל3 שנים של עוזי רדיו (זה אומר 3 שנים פחות חודש +-).

 

קומפוננט - "6 300 וואט דגם VTREK - VTS-601

f2344c9140db45b998da67844f0c651b05.jpg

סט 300W חביב, היה לי ברכב גם חודש +-

מחיר מצחיק של 150

 

זוג אחורי - Philips דגם CSQ605 170W

cab438aa68b54e22bbea7ce6c3ff481905.jpg

סט 170W חביב, היה לי ברכב גם חודש +-

מחיר מצחיק של 100

 

*חשוב לציין שאין קופסא לרמקולים רק למערכת יש ושהציוד מפורק מהרכב (מורכב כבר החדש) בנוסף היד שמחזיקה לא כוללה במחיר ! :lol:

 

*המחירים גמישים אבל באמת אנשים לא מסטיק גם כך מדובר על ציוד חדש ובמחירי בדיחה...

 

אני יושב בחולון רוב הזמן או בפ"ת במשך השבוע ליצור קשר לפני או בהודעה פרטית

או בנייד 0507612847

המשך יום נעים!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

*עידכון

 

HU- DEH-7350BT

בן חודשיים (היה מורכב ברכב כשבועיים) באמת HU מעולה כולל הרבה אפשריות

BT מובנה, קורא MP3 כמובן,USB קידמי, AUX מובנה, 2 יציאות RCA, שליטה מלאה על I-POD-I-PHONE

באמת כל טוב (הוחלף לדגם אחד למעלה שכולל אותו דבר רק עם 3 יציאות RCA)

3acc5b8521d0455f823f6940aead41c905.jpg

11ef552fcea04e76b6d5a33ab69161ad05.jpg

לצערי את הקופסא אין לי.

מחיר 1000, באחריות ל3 שנים של עוזי רדיו (זה אומר 3 שנים פחות חודש +-).

 

זוג אחורי - Philips דגם CSQ605 170W

cab438aa68b54e22bbea7ce6c3ff481905.jpg

סט 170W חביב, היה לי ברכב גם חודש +-

מחיר מצחיק של 100

 

*חשוב לציין שאין קופסא לרמקולים רק למערכת יש ושהציוד מפורק מהרכב (מורכב כבר החדש) בנוסף היד שמחזיקה לא כוללה במחיר ! :lol:

 

*המחירים גמישים אבל באמת אנשים לא מסטיק גם כך מדובר על ציוד חדש ובמחירי בדיחה...

 

אני יושב בחולון רוב הזמן או בפ"ת במשך השבוע ליצור קשר לפני או בהודעה פרטית

או בנייד 0507612847

המשך יום נעים!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...