Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה celestra fa275


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מגבר סלסטרה FA275X

מפרט טכני:

  • 2x 75Watt/4ohm at 12Vbatt - 2x 90Watt/4ohm at 14Vbatt
  • 2x 150Wrms (into 2 ohm)
  • 2x 175Wrms (into 1 ohm) - 1x 350Wrms into 2 ohm bridge
  • Tri-mode operation (mono + stereo without any switch or adapter)
  • By passable low-pass and high-pass internal cross-over fully independent in tuning (50-5K) Hz
  • 550W DC (at 12V) unregulated switching power supply
  • 2 pairs TO3P complementary 20 MHz SANKEN transistors (each channel) on audio output stage
  • Intelligent electronic protect design capable to put out high impulsive currents
  • Massive battery and speakers connectors
  • Heavy duty heatsink design, high cooling thermal capability at full power running
    [*=right]Fine light gray polished finish
    [*=right]היה אצלי בשימוש שנה הגביר סט קומפוננט..
    תציאו מחירים בפרטי !!!
    [*=right]

hu: alpine 117, component: hertz hi energy hsk165, amp: celestra fa275x, monoblock: dc-audio 1.2k, sub: hertz energy es300 x2

×
×
  • תוכן חדש...