Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה כמה פריטים שנשארו לי + כבלים,RCA,ועוד...

 

1. מובולוק היי אנד אמיתי של חברת ZAPCO מתאים לאנשים שמחפשים מונו עוצמתי ב4 או ב2 אום

I-1200.1 - Zapco Monoblock

4ohms: 1 x 980 Watts RMS @ 14.4V

2ohms: 1 x 1200 Watts RMS @ 14.4V

 

2. סאב עוצמתי של חברת DC AUDIO למי שמחפש סאב שיודע לשעות הרבה באלגן באוטו

יש לציין שהסאב במצב חדש ניקנה לפני פחות משנה מהיבואן בארץ

"DC AUDIO LEVEL 4 12

עובד סופי 1 או 4 אום

1400WRMS

 

3. קרוסים של הסט Hertz mlk 165

קורסים מצוינים אם אפשרות לעבודה אקטיבית דרך הקרוס

 

בנוסף נשארו אביזרי התקנה

RCA אחד של אודיסון קוניקשין

כבל מתח כולל בית פיוז 4 GAUGE

כבל מתח כולל בית פיוז 2 GAUGE

טבעות עץ מ5X7 ל- 6.5 מתאים למאזדה ופורד ואולי לעוד כמה רכבים

 

4. סאב של 700RMS HERTZ HX300D "15 בתיבה אטומה

 

5.קומפוננט הייבריד אאודיו-קלארוס במידת 6.5" יש לציין שהקומפוננט חדש לגמריי יכול להיות שאפילו לא ניגן מספיק על מנת להיפתח כמו שצריך.

 

6.מונו בלוק של Sundown SA1000.1 מונו בלוק מעולה, 1000RMS ב 1 אוהם, 600RMS ב 2 אוהם ו 300RMS ב 4 אוהם.

במצב מעולה.

 

6.מגבר 4 ערוצים KICKER KX 650.4

לפרטים נוספים

0508107587

מתי.

 

__________

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...