Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי רעש אלטרנטור לפני חודש בערך, אבל המתקינים של המערכת סידרו לי את זה על ידי חיבור במגברים. הם היציאו איזה חוט קטן משמה ובקיצור פתרו את הבעיה.

אבל השבוע חזר לי רעש קטן אבל עדיין מציק.

אבל יכול להיות שהבעיה לא מהמערכת? כי הרעש נשמע גם כשהמערכת כבויה!

מישהו שמע על זה? מוזר לא? יש למישהו פיתרון?

פורסם

שמע - אצל אבא שלי יש מערכת מקורית בטויוטה שמחוברת למגברים בעזרת מנחתים (מתאמי יציאית ליין אין) - היתה לו בעיה נוראית של רעש אלטרנטור - הבעיה היתה שלמערכת המקורית אין רימוט ולכן חיברו לו את החוט רימוט דרך הסוויץ' - כלומר כשאתה מתניע - המגבר עובד! ואז גם כאשר המערכת המקורית כבויה עדיין נכנס רעש אלטרנטור - את הבעיה אצלו כבר פטרתי מזמן

 

אבל האם יתכן שחיברו לך את הרימוט לא דרך מערכת הראש או שכבל הרימוט שלך מחובר איפשהו דרך ממסר שכנראה יש בו זליגה או קצר והוא מעביר קבוע?

 

זה פחות או יותר הדבר היחיד שעולה לי בראש - במידה והמערכת אכן כבויה - אם הסוויץ' כבוי - זה ממש לא טוב כי זה אומר שבצורה זו או אחרת המגבר של כל הזמן עובד (היה צריך להגמר לך המצבר מזמן...) וזה לא נשמע לי הגיוני

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סליחה שאני מתפרץ אבל גם לי יש תבעיה הזו אבל בטוויטר זה קורה כשאני מתניע בלי קשר עם המערכת דלוקה או סגורה וגם עם הפאנל היה בחוץ המערכת היא אלפיין 9833 מותקן במיצובישי 92 לנסר

פורסם
סליחה שאני מתפרץ אבל גם לי יש תבעיה הזו אבל בטוויטר זה קורה כשאני מתניע בלי קשר עם המערכת דלוקה או סגורה וגם עם הפאנל היה בחוץ המערכת היא אלפיין 9833 מותקן במיצובישי 92 לנסר
היתה לי בעיה כזאת כפי שתארת כאן. הבעיה נשמעת מוזרה והזויה מכיוון שכאשר ה - HU במצב כבוי הרעש עדיין נשאר. התחלתי לבדוק את הבעיה וגיליתי שגם כאשר הטוויטר היה מנותק לגמרי מהחוטים, הוא עדיין היה מרעיש. יש לציין שהטוויטר היה מורכב אצלי בצידיי הדשבורד הקידמי של הרכב. הרעש ניפתר כאשר הירחקתי את הטוויטר מהדשבורד. כניראה שהטוויטר קיבל השראה מסויימת מהמנוע. יש לציין שהטוויטר היה מאיכות זולה מאוד והתקלה הופיע רק לאחר כמה חודשים שהטוויטר היה מורכב ברכב. מיותר לציין כי הטוויטרים הוחלפו בטוויטרים חדשים ואיכותיים יותר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

נשמע כאילו שהרכב שלך מונע ע" מ"ק צבאי או כור גרעיני קטן שמייצר הרבה קרינה... מעניין איזה יחידה במיצובישי שלך מייצרת כזה שדה אלקטרומגנטי שזה נקלט בסליל של הטוויטרים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הטויטרים איכותיים מאוד הם של קיקר סדרה K סט איכותי ולא כל כך פשוט ....

יש סיכוי שזה קשור אולי לכבל שעובר לידו של האנטנה של הדיבורית?

פורסם
נשמע משהו מצחיק חבל"ז
נישמע מצחיק והזויי, כתבתי את זה גם בהודעה כשפירסמתי את זה אבל - עם עובדות קשה לי להיתווכח.

 

lanosforce כתב:

נשמע כאילו שהרכב שלך מונע ע" מ"ק צבאי או כור גרעיני קטן שמייצר הרבה קרינה... מעניין איזה יחידה במיצובישי זו יונדאי סונטה ולא מיצובישי שלך מייצרת כזה שדה אלקטרומגנטי שזה נקלט בסליל של הטוויטרים...
אולי לקוראנים תהיה תשובה לך תדע?

אם אני צריך ולנסות למצוא את ההיגיון שבדבר, אז כפי שכתבתי זה היה טוויטר זול מאוד. לדעתי זה היה טוויטר "קריסטלי" ללא סליל ומגנט! שכניראה עם הזמן והוויברציות שקיימות ברכב הטוויטר התפררק ביפנים וזה מה שגרם לרעש.

 

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תאמת עכשיו כשאני חושב על זה...זה התחיל כנראה מאז שהתקינו לי באוטו דיבורית בלוטות'...

יש לי טוויטרים של מורל שקיבלתי יחד עם הקומפוננט, יש למישהו רעיון איך לבדוק את זה?

פורסם

שאלה. המכשיר שלך הוא מרשת אורנג'?

כי למכשירים של אורנג. יש השפעה על רכיבים חשמליים.

מסכי מחשב. מערכות למניהן. ציוד חשמלי (כמו DVD. ווידאו)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...