Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נדרש כדי להיות מורה נהיגה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנושא קצת שונה אבל עדיין מתאים לכאן , מה הפרוצודורה בשביל להיות נהג מונית?

רישיון כמה שנים?

מה בעניין עבירות והרשעות יש איזה שפוסלות אותך על הסף?

כמה הנחה מהמיסים וכו' יש בקניית מונית (כמה עולה בערך סיקלאס או איזה אוקטביה?)

אפשר להתפרנס מזה איכשהו בכבוד או במקביל ללימודים להכניס קצת כסף?

 

אני מתעניין בנושא ברצינות אשמח אם מישהו יוכל להסביר קצת העניין

תודה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בנושא קצת שונה אבל עדיין מתאים לכאן , מה הפרוצודורה בשביל להיות נהג מונית?

רישיון כמה שנים?

מה בעניין עבירות והרשעות יש איזה שפוסלות אותך על הסף?

כמה הנחה מהמיסים וכו' יש בקניית מונית (כמה עולה בערך סיקלאס או איזה אוקטביה?)

אפשר להתפרנס מזה איכשהו בכבוד או במקביל ללימודים להכניס קצת כסף? אם לדון ע"פ מספר מוניות המרצדס שיורד משנה לשנה , והעובדה שהיום גם האוקטביה יורדת ממעמדה לרכבים יותר זולים , לא נראה לי שזה שווה את זה

 

אני מתעניין בנושא ברצינות אשמח אם מישהו יוכל להסביר קצת העניין

תודה

נהג מונית מקבל הנחה של כמעט כל המיסים , מרצדס E270 עולה לו בערך 150K (ממה ששמעתי מנהגי מוניות) האוקטביה עם כל התוספות עולה לו בערך 75-90 .

לפני כמה שנים הייתי שם מכונות שתיה בתחנות מוניות והרבה רכבים היו מרצדסים, כי אל תשכח שאלו אנשים שנוסעים הרבה שעות ביום , ואם הם רוצים לחזור בצורה נורמלית הם צריכים אוטו טוב, אז הרבה קנו מרצדס . היום למרות שהם יודעים יש הרבה שמחליפים מרצדס באוקטביה או בסיטרואן .

וברור לי שלנהג מונית עם הקילומטרג' שלו עלות התיקונים בסיטרואן לא תיפול מזו שבמרצדס , כי המרצדס עולה יקר אבל עמידה הרבה יותר בתנאים קשים מאשר סיטרואן שזקוקה לטיפול אוהב שאותו לא יתנו לה . אז למה ?

כי המצב היום על הפנים ופשוט אין להם כסף לחסוך לכלי עבודה שלהם אז הם קונים זבל זול .

בהצלחה יהודה

בברכה יהודה

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אם ישנם חברים שבזמן הקרוב הולכים להבחן נשמח מאוד לשמוע על התרשמותכם מהמבחן ואיך הלך לכם שם ואולי תוכלו לשים לאנשים שבעתיד הולכים להבחן על מה לשים דגשים מה צריך לדעת יותר או בכלל להאיר את ענינו

 

תודה על תשומת הלב.

פורסם
המורה הכי צעירה בארץ !!! (מנתוני משרד הרישוי)

הוציאה את רישיון ההוראה שלה לפני כשנה.

החלה את המיבדקים בגיל 21 ,השלימה את הקורס העיוני והמתודיקה המעשית .

הוציאה רישיון הוראה בגיל 26!!!

 

5 שנים זה זמן מרגע הבקשה עד ל רישיון!!!

לגבי מיבדקי הדסה- החל מה 1 לינואר ישנו רק שלב אחד למיבדקי הקבלה .

 

ירון מאיר

 

 

 

מהו השלב שאתה מדבר עליו ומה היה לפני זה?

פורסם
כן, משלמים. כשלמדתי נהיגה בגולף דיזל שנת 2002 עם 300 אלף קילומטרים המורה דיבר על זה שלנהגי מוניות יש הנחה ולמורי נהיגה לא, בסוף הוא קנה את הגולף החדשה דיזל במחיר מלא

 

 

 

אתה הולך ללמוד הוראת נהיגה? ואם כן איפה ומתי ?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני ההיתי בקורס כשנה ופרשתי מרצוני-----אם אתה קצת מבין ואוהב נהיגה אתה צריך יותר מכל סבלנות והרבה הרבה כח סבל.

אין שום קשר בין מה שמלמדים -למציאות-שהחמור בזה שאת-זה אתה צריך ללמד{אחרי שואלים איך נוהגים פה ככה}תתלמידים שלך-למה שנכון או אפילו מקובל בעולם המודרני .

כל מקרה אופייני אמיתי שאינו מופיע בספרי התאוריה נענה בתשובה-"אתה תהיה בסדר -כולם יהיו בסדר "וכו

כך לדוגמא- השאלה-אני נוסע באיילון בחמש לפנות בוקר בנתיב הימני ב90 קמש-במסלול השמאלי המרוחק {אילון יש עד 5 נתיבים}נוסע רכב ב70 קמש ושנינו לבד על הכביש.

מכיוון שהחוק מתיר עקיפה מימין רק מכמה סיבות וזו לא אחת מהן מה אתה עושה ?או יותר נכון החניך שלך עכשיו בטסט -מה הוא עושה?

תשובת המורה --מאותת שמאלה-חוצה כמה נתיבים שצריך -מגיע מאחורי אותה "עגלה" ומחכה שהוא יפנה לך את הדרך ותוכל לעקוף כחוק -דהיינו משמאל.

רוצה עוד-

אתה משתלב לכביש מהיר- התנועה בפועל נוסעת 110 קמש-מה תעשה?

1-תאיץ למהירות התנועה ותשתלב?

2- תיסע כחוק-90 קמש ותחכה שיתנו לך להכנס?

תשובה---ראה -1

 

אני פשוט לא מוכן להיות שותף למחדל הזה שנקרא-"הוראת נהיגה" וללמד ילדים בני 18 איך לא נוהגים נכון, ורק איך עוברים טסט.

אלה רק שתי דוגמאות -יש רבות נוספות-מאיך מסובבים את ההגה{בהצלבה}ועד איך מסימים פניית פרסה{עושים 180 לאן שיוצא ומשחררים את ההגה}אם מישהו אחר מוכן שיבושם לו--ודרך אגב כמעט כל מי שהיה בקורס איתי לפחות- התעניין בכסף "הגדול" שעושים ולא בחינוך וכל הזמן רצו חישובים כמה שעורים אפשר לעשות ביום.

 

גועל נפש

ולסיום משפט הכותרת של המורה לנהיגה נכונה--:2gunfire:

"הכבישים בארץ בדיוק כמו בארופה":screwy:

פורסם
אני ההיתי בקורס כשנה ופרשתי מרצוני-----אם אתה קצת מבין ואוהב נהיגה אתה צריך יותר מכל סבלנות והרבה הרבה כח סבל.

אין שום קשר בין מה שמלמדים -למציאות-שהחמור בזה שאת-זה אתה צריך ללמד{אחרי שואלים איך נוהגים פה ככה}תתלמידים שלך-למה שנכון או אפילו מקובל בעולם המודרני .

כל מקרה אופייני אמיתי שאינו מופיע בספרי התאוריה נענה בתשובה-"אתה תהיה בסדר -כולם יהיו בסדר "וכו

כך לדוגמא- השאלה-אני נוסע באיילון בחמש לפנות בוקר בנתיב הימני ב90 קמש-במסלול השמאלי המרוחק {אילון יש עד 5 נתיבים}נוסע רכב ב70 קמש ושנינו לבד על הכביש.

מכיוון שהחוק מתיר עקיפה מימין רק מכמה סיבות וזו לא אחת מהן מה אתה עושה ?או יותר נכון החניך שלך עכשיו בטסט -מה הוא עושה?

תשובת המורה --מאותת שמאלה-חוצה כמה נתיבים שצריך -מגיע מאחורי אותה "עגלה" ומחכה שהוא יפנה לך את הדרך ותוכל לעקוף כחוק -דהיינו משמאל.

רוצה עוד-

אתה משתלב לכביש מהיר- התנועה בפועל נוסעת 110 קמש-מה תעשה?

1-תאיץ למהירות התנועה ותשתלב?

2- תיסע כחוק-90 קמש ותחכה שיתנו לך להכנס?

תשובה---ראה -1

 

אני פשוט לא מוכן להיות שותף למחדל הזה שנקרא-"הוראת נהיגה" וללמד ילדים בני 18 איך לא נוהגים נכון, ורק איך עוברים טסט.

אלה רק שתי דוגמאות -יש רבות נוספות-מאיך מסובבים את ההגה{בהצלבה}ועד איך מסימים פניית פרסה{עושים 180 לאן שיוצא ומשחררים את ההגה}אם מישהו אחר מוכן שיבושם לו--ודרך אגב כמעט כל מי שהיה בקורס איתי לפחות- התעניין בכסף "הגדול" שעושים ולא בחינוך וכל הזמן רצו חישובים כמה שעורים אפשר לעשות ביום.

 

גועל נפש

ולסיום משפט הכותרת של המורה לנהיגה נכונה--:2gunfire:

"הכבישים בארץ בדיוק כמו בארופה":screwy:

 

 

 

אז אתה לא רוצה להיות שותף אלא רק לבקר ולבקר.

 

גם אני ,כמו רבים אחרים וטובים כאן, חובב רכב ונהיגה ומתפרנס ,שומו שמיים , גם מהוראת נהיגה "סטנדרטית" (לצד הדרכות מתקדמות יותר).

גם אני רואה ,פה ושם, קיבעונות מחשבתיים בצורת לימוד הנהיגה המקובלת ואצל עמיתי למקצוע אני נתקל לעיתים בדברים מחפירים.

אני ,למשל, לא מצייד את מכוניתי במראה פאנורמית . (וראיתי מורים יחידים נוספים שמאמצים את הדרך הנכונה הזו).

ובכלל ,בענף הזה נתקלתי במורים מעולים, מבינים, ובעלי רצון עז להנחיל מקסימום לנהג העתידי , לצד "חאפרים" שלכנותם "נהג" יהיה יומרני מדי.

המקצוע הזה הוא קודם כל פרנסה ועסק ואינני מבין מדוע אתה מתקומם על כך שהמורים בקורס מתענינים גם בצדהפיננסי (שהוא על הפנים).

ומה רע לתפעל את ההגה בשיטת יד רודפת יד? האם יש שיטה אחת לסובב את ההגה? אני מכיר נהגים מעולים שלא עשו שום קורס נהיגה מתקדמת ונוהגים שנים רבות ע"פ מה שלמדו בשעורי הנהיגה ( "לעבור טסט בלבד " כטענתך) ומאידך נהגים שלמדו את כל ה"שיטות המתקדמות" והם סכנה מתגלגלת בכביש.

נהיגה נכונה היא קודם כל גישה המבוססת על חינוך והבנת המושג תנועה.

נהיגה היא כמובן גם טכניקה ובהוראת הנהיגה אמור המורה להטמיע בתלמיד הרגלים נכונים. לא כולם עושים זאת אך ישנם לא מעטים שעושים מלאכתם נאמנה.

לבקר ולהכפיש תמיד יותר קל.

פורסם

נו ,

אז עכשיו אתם מבינים מדוע בביה"ס לנהיגה של אגד מלמדים כל כך הרבה שיעורי נהיגה?

 

כי באגד מלמדים ולא נותנים לתלמיד "לקנות" את הרישיון!!!

 

ירון מאיר

פורסם
נו ,

אז עכשיו אתם מבינים מדוע בביה"ס לנהיגה של אגד מלמדים כל כך הרבה שיעורי נהיגה?

 

כי באגד מלמדים ולא נותנים לתלמיד "לקנות" את הרישיון!!!

 

ירון מאיר

 

 

חבל שלא רואים את התוצאות בשטח...

פורסם

אני לא צריך לבקר ולהכפיש --את התוצאות רואים על הכביש כל יום --דווקא ה"מבינים" טוענים שמה שצריך זה חינוך,והאחרים אומרים שצריך אכיפה,מכיוון שהחלק השני כבר נעשה ולפעמים יותר מדי נשאר כנראה החלק של החינוך ,ואם המורה של המורים מלמד לא נכון- אז מה אתה מצפה מהמורים שרובם{תמיד יש יוצא מן הכלל}לא ממש "חובבי הגה" ילמדו?

 

ותסלח לי---כל עוד אני רואה מורה נהיגה עוצר על אדום לבן כדי להוריד/לאסוף תלמיד אני לא מתפלא שהמצב כזה.

פורסם

אם אתה רואה כל כך הרבה מורים שאינם ראויים (ואני מסכים איתך שיש רבים מדי) אז קדימה, סיים את הלימודים ותוכיח שניתן לעשות גם אחרת.

אם אתה לא חושב שניתן לעשות זאת אחרת ,על מה הביקורת ?

מסכים איתך שלימוד הנהיגה ,כמו גם אכיפה וחינוך, טעוני שיפור הם. אני מנסה, בממלכה הקטנה שלי לעשות זאת טוב יותר.

בהחלט אפשרי שכשתעבור לידי ותראה את תלמיד הנהיגה שלי מבצע פעולה שלא תמצא חן בעיניך, תחבר זאת לביקורת הגורפת שלך על רמת מורי הנהיגה , רק חשוב שתזכור שדברים שרואים מכאן, לא תמיד רואים משם.

( ואולי גם קצת קשור לאוירה הזו- קולגה שלי זכה לפני מספר ימים להתאשפז יחד עם תלמידו לאחר שחמום מוח החליט שרכב הלימוד ,שכבה בזינוק באור ירוק, עיכב אותו יתר על המידה. -כולנו היינו עם "ל" פעם- אנשים שוכחים מהר).


×
×
  • תוכן חדש...