Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סע חופשי, מדובר על 400 קילו עם מנוע 1200 של סובארו, לא יהיה שום נזק, רק בלי שום קשר אל תמשוך את הקלאץ, לא שיש סיבה לעשות את זה עם תומקאר...

פורסם

עוד שאלה קטנה...

מישהו יודע מה הצריכת דלק של המנוע הזה?

[למרות שזה לא יהיה אותו הדבר אצלי... כי שינו את היחסים והכל... אבל רציתי לדעת כיוון...]

 

תודה מראש.

פורסם

אתה לא יכול לבדוק צריכת דלק ברכב שהוא שטח בלבד, הכי הרבה אתה יכול לבדוק כמה שעות עבודה מספיק לך מיכל.

 

וגם זה בערך, תומקאר נועד לשטח, כל שטח משתנה מקצה לקצה.

אם אתה עושה נסיעות מהירות במדבר או שטח טכני, זה שני דברים שונים.

לא מודדים דבר כזה, אם אתה חדש עם הכלי, לאט לאט תכיר אותו ותדע כמה דלק לקחת איתך לכל טיול.

פורסם

הודעה אחרונה שלי לשרשור הזה....:

 

נו מה?? ואני כבר חשבתי שאני מדבר עם מישהו רציני שהולך לעשות טיולים עם תומקאר, (האמת? ידעתי שלא....ככה בלב, אתה יודע...)

אבל לא משנה, בכלל יש לי הסתייגות מכל הצעירים שמשתמשים בתומקאר לנסיעה על הכביש, אבל זה נושא אחר,

לשאלה המזוויעה: מה קשור תומקאר וכביש? לך תקנה טוסטוס, הנחתי שאין לך מושג בכלל מה זה שטח טכני, והתומקאר שלך לעולם לא תגיע אליו, השטח הכי רציני שהיא תגיע אליו זה החניה ליד חוף הים. (אם יהיה שם חצץ, אז אפשר להחשיב את זה לשטח), עזוב אותי משטויות כאלה, וסע לשלום.

פורסם

שמע אין לי כח לכל השטויות שאלתי שאלה אתה רוצה לענות תשובה מקצועית תענה, לא רוצה אל תענה.

אותך זה לא אמור לעניין איפה אני נוסע עם התומקאר שלי, מה לעשות שכל יום אני צריך לסוע לבצפר... שבמקרה הדרך לשם היא על הכביש...

ככה שרוב הנסיעות שלי על הכביש, אבל גם קנינו אותו כי אנחנו עושים הרבה טיולי שטח.

באתי לפה כדי לשאול שאלה ולא כדי שיגידי לי מה אני מבין בשטח ומה לא...

בכל מקרה, השאלה שלי הייתה מה הצריכת דלק של המנוע הזה, לא איזה חצץ יש ליד החניה בחוף הים ולא כמה פעמים אני אכנס איתו לשטח.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...