Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוציאו חוק חדש שאוסר לשתות בכלל אלכוהול אפילו לא שליש בירה?

אני טועה?

קורא פשוט דווקא על זה פיספסתי

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

אדם ששתה לא יכול לדעת בוודאות עם הוא כשיר לנהיגה או לא. הוא רק יכול לחשוב שהוא כשיר לנהיגה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מה לא מובן במשפט "אם שותים לא נוהגים"

 

מה זה משנה אם שתית ליטר בירה או 3 ליטר, גם ליטר בירה יוריד לך את זמן התגובה והערנות.

לגבי הזמן, רק אחרי שעתיים שלוש ניתן לנהוג.

 

אבל תמיד תמיד תקבעו מי נוהג, אני לא רוצה להשימע כמו הפרסומות ברדיו, אבל זה מאוד נכון.

שתה קולה, רד בוול, קפה, תאכל בייגלה, אל תנגע באלכוהול.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

וואו, אני לא מאמין שבפורום של אנשים חובבי מוטוריקה יש אנשים שמטומטמים מספיק בשביל לרצות לאבד את השליטה שלהם ברכב!

 

למה ללמוד נהיגה מתקדמת אם אין לך רפלקסים?!

למה לשפר ברקסים,בולמים וכו' אם אתה לא מספיק להשתמש בהם?!

 

זה פשוט מרתיח אותי!

אפילו אם אתם שותים ועולים על הרכב לבד - עדיין יש סיכוי שתגרמו נזק למישהו אחר!

למה לעזאזל להסתכן?!

 

אם שותים לא נוהגים!

וואלק אתתתתה

פורסם

לפי מה שאמרו לי בהרצאה על זה כוס ראשונה מותר כאילו כמו בירה וכאלה וכל כוס מעל אתה אמור לחכות שעה..

כאילו שתית 4 כוסות תחכה 3 שעות ורק אז אתה יכול לנהוג..

פורסם

תקשיבו אני יודע שכולם פה יפלו עליי בגלל זה אבל בואו אני אגיד לכם משהו וזו דעתי האישית בלבד.

אני היחיד בחבורה עם אוטו ואני אולי שחצן אולי לא אבל אני חושב שאפילו כשאני מסטול חברים שלי לא נוהגים יותר טוב וגם כשאני מסטול אני בטוח שאני אגיב יותר מהר מהם, כשאני מרגיש שאני יותר מידי מסטול אני יושב קצת ליד האוטו ומחכה שההשפעה תירד טיפה אבל אני כמעט כל שבועיים נוהג מסטול ותשאלו אפילו את חברים שלי כשאני מסטול אני נוהג יותר לאט, יותר בטוח והכי חשוב מנסה לשים לב יותר לסביבה ופחות להתעסק במה שקורה ברכב.

יש לי כמה ידידות שמעדיפות שאני אנהג מסטול, הם אומרות שאני נוהג יותר טוב.

 

בכל מקרה אני חושב שכל אחד צריך לדעת מה הגבול שלו ואם הוא בטוח שהוא יכול לנהוג מסטול אז אפשרי בלי לגרום ליותר מידי נזק, חלק מזה שאני אוהב מוטוריקה ושליטה ברכב אומר שגם צריכה להיות לי שליטה עצמית ואני רואה את עצמי כאדם שיש לו בגלל זה כשאני מסטול אני נוהג לאט יותר ומנסה לנהוג בטוח יותר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

לכל אחד יש את הגבול שלו , ועל כל אחד לדעת מה הגבול שלו !

אני נותן פה את עצמי לדוגמא , כדי שתראו ותדעו שיש עוד סוגים של אנשים .

אני אישית לאחר חצי ליטר בירה מרגיש טיפה :turn-l: !

 

רק שתראו שיש עוד אנשים , שלא צריכים 3-4 ליטר בירה או כל סוג של שתיה אחרת בכדי לקבל את הסוטול !

 

תאמת, אני די מבסוט מזה ... לא צריך להוציא מינימום 100 שקל כדי לתפוס ראש .

 

בקיצור, לא משנה כמה שותים ... אם שותים(אפילו קצת) לא נוהגים !!!

 

כי תאכלס אף אחד לא יודע איך הוא יגיב בזמן אמת (אפילו מי שחושב שהוא יודע ) !

זה נכון

×
×
  • תוכן חדש...