Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

השבוע רכשתי טויטה לנד קרוזר חדשה (דגם פרמיום אם המידע יכול לסייע)

הייתי כבר בכמה חנויות סאונד לרכב, ושמעתי כל מיני תשובות לגבי הצורה בה אפשר לשדרג את המערכת ברכב.

אשמח לדעת, האם קל לחבר מגבר במקום המגבר שמגיע עם הרכב? האם אפשר פשוט לשרשר אותם? האם יש פתרון אחר לשדרוג

בכל מקרה מוקצב לי לנושא הסאונד ברכב כמה אלפי שקלים ובנוסף ציוד נוסף (מגבר, סאב, 4 קומפוננטים) שמגיעים איתי מהרכב הקודם.

 

אשמח לשמוע אם מישהו כבר התנסה בהתקנת מערכת ברכב זה, ובהצעות אחרות לשדרוג הסאונד.

 

תודה

פורסם

איזה ציוד נותר לך מהרכב הקודם? 4, קומפוננטים?!?.(למה אתה צריך כל כך הרבה?).

(או שזה שני קומפוננטים??).

 

אם נדע איזה ציוד נותר לך זה יעזור מאוד.

* בנתיים אחפש לך מידע על מערכות באוטו המדובר.

פורסם
איזה ציוד נותר לך מהרכב הקודם? 4, קומפוננטים?!?.(למה אתה צריך כל כך הרבה?).

(או שזה שני קומפוננטים??).

 

אם נדע איזה ציוד נותר לך זה יעזור מאוד.

* בנתיים אחפש לך מידע על מערכות באוטו המדובר.

האמת, לא זכרתי בדיוק.. אז פשוט הוצאתי את ההודעות שלי כאן מלפני שנתיים:

 

טכנאי לקח את הHU המקורי והוציא ממנו RCA - יציאות למגבר

 

בלדתות הקדמיות הורכב זוג קומפוננט DLS

http://www.dls.se/english/speakers/up6.htm

 

באחוריים הותקנו שני מידים של DLS - אני לא זוכר את הדגם

 

מגבר של XETEC

6 ערוצים

http://www.xetec.de/main/index.php?cms_menu_id=255&language=en

 

סאב - DLS - 12"

פורסם

שידרוגים רציניים לא הייתי ממליץ.

אם היית מרוצה מהרמה של הרדיו דיסק שבא עם הרכב

(לאבא שלי דווקא היו איתו בעיות [עם הציינג'ר] אז הוא החליף לרדיו דיסק JVC פשוט..)

אז לא נראה שבמערכת הקיימת יש מה לשדרג.

הסטים של DLS טובים, המגבר סביר ביותר.

הייתי משקיע באיטום לדלתות ובבנייה של קורות לטוויטרים, שום דבר יותר מזה...

 

ד"א, התקנה חמודה על פראדו:

http://solo-baric.narod.ru/

Race Smart

פורסם

קודם כל תודה

השאלה שנשארה פתוחה היא איך פיזית לבצע את ההתקנה?

האם למישהו יש נסיון עם התקנות בלנד קרוזר?

פעם קודמת נכוויתי קצת עד שהצליחו למצוא פתרון נאות להוצאות אות נקי למגבר

(ניסו מנחתים שהשאירו היס, ורק אחרי כמה נסיונות, טכנאי הצליח להוציא יציאות למגבר מHU המקורי.

פורסם

קודם כל תתחדש. קנית אחלה רכב (אני רואה ששמעת בעצתי...:wink: )

אין שום בעיה מיוחדת להתקין מערכת בלנד קרוזר. הבעיה היחידה שיכולה לצוץ היא מיקום המגבר.

צריך לבדוק שהוא נכנס מתחת למושב הקדמי, אחרת יכולה להיות בעיה למקם אותו (אני מדבר על הדגם הקצר. את הארוך אני לא כל כך מכיר).

לא כל כך הבנתי ממה שכתבת אם בקרוזר יש לך גם רדיו דיסק מקורי. אם כן, אז אפשר לשדרג לרדיו DVD עם מסך שיתפוס את מקומו של המקורי.

ואם כבר בשידרוגים עסקינן, אז אם קנית את הגירסה הארוכה, אתה יכול להתקין סט קומפוננט 3 חלקים מקדימה. בלי בניות ובלי בלאגן...

פורסם

בקרוזר יש צ'יינגר מקורי שמגיע כחלק מהHU. בנוסף יש מגבר מקורי שמותקן מתחת לכסא הנהג. שמעתי שיש לעיתים בעיה וצריכים להחליף את הכניסות למגבר המקורי ולהוציא על ידי טכנאי יציאות RCA מהHU. לכן בעצם שאלתי את השאלה. אני אוהב להיות מוכן מראש ולא להגיע למתקינים שמתחילים להמציא לי סיפורים על שיטות משונות להתקנות.

×
×
  • תוכן חדש...