Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה שלי באמת מדובר ברכבים משנות ה- 90.

אני מאמין שבשנים הנ"ל ובניגוד להיום שהגבולות מטושטשים יותר רכב קטן היה בדר"כ פחות מאובזר/מפנק..

 

כנס לג'אסטי 94 , צא ממנה וכנס לאימפרזה "משפחתית" מאותה השנה

אותו הדבר ב : שרייד/אפלאוז , 106/306 , פונטו/בראבה , 121/323 וכו' וכו'..

זה בדיוק העניין, באותו תקציב אתה יכול לקנות קטנה עם רמת אבזור גבוהה יותר או שנתון מתקדם יותר, בהשואה למשפחתית (או לחילופין להשקיע את ההפרש באקסטרות).

אני יכול להעיד מנסיון אישי - אני עברתי מפונטו 1.2 16V (שהספיקה לי עד הילד הראשון) למגאן 1.6 ידנית. ודאי שיש הבדל מבחינת המרווח, במיוחד לנוסעים מאחור, מבחינת הבגאז' (עגלה+ציוד), אבזור וכו', אבל הפונטו היתה יותר זריזה על הכביש, היו פחות שטחים מתים והיה יותר קל למצוא חניה...

מצד שני, אם דווקא עיצוב 4 דלתות עושה לך את זה - לך על זה.

×
×
  • תוכן חדש...