Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחצי שנה החלפתי צמיגים לאוטו שלי, ואמרו לי שלקראת החורף מומלך להלחליף בין הקדמיים לאחוריים. האם זה כדאי??



ומבידה וכן האם אני צריך לעשות כיוון פרונט???

Polo 2012

פורסם

אין שום צורך להצליב צמיגים או כל טיפול שהוא .

בדוק לחצי אויר ברמה שבועית, ואת מצב הצמיג החיצוני לוודא תקינות וסע בשלום.

 

הצלבות צמיגים היו נהוגות בעבר, עקב התקדמות הטכנולוגיה של יצרני הצמיגים לא נדרשת פעולה זו .

אלא אם כן אתה רוצה לתרום למתקן המקומי...

פורסם

מי שאמר לי את התכוון שאחרי שהשתמשתי בהם במשך הזמן האחרון (חצי שנה) אז הקדמיים הם בעלי יותר בלאי, לכן כדאי להחליף בין הקדמיים והאחוריים לקראת החורף שהאחוריים עם פחות שחיקה וגם על מנת לנצל את הצמיגים כראוי.

 

הנכון הדבר???

והאם צריך כיוון פרונט חדש לאחר מכן???

Polo 2012

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

זה דבר נכון, הכל תלוי בהתאם לקילומטראז' שהצמיגים עברו ביחס לאורך החיים שלהם.

אני קניתי צמיגים שאמורים להחזיק 85-80 אלף ק"מ, עכשיו עברתי 44 אלף ק"מ ועשיתי איזון בניהם, החלפת הסט הקדמי באחורי, במקום שאני מטפל אמרו לי שבאתי בדיוק בזמן.

 

מומלץ שתלך לאיש מקצוע בצמיגים שיודע להבחין בדרגת השחיקה שהצמיג עבר והוא יגיד לך אם צריך או לא צריך, וזה לא קשור ביכלל לחורף עושים את זה כל תקופה על מנת לנצל את הצמיגים כראוי וכמובן שיפור בטיחות ואחיזה בכביש שאולי כאן קישרו את זה לחורף.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם
אין שום צורך להצליב צמיגים או כל טיפול שהוא .

בדוק לחצי אויר ברמה שבועית, ואת מצב הצמיג החיצוני לוודא תקינות וסע בשלום.

 

הצלבות צמיגים היו נהוגות בעבר, עקב התקדמות הטכנולוגיה של יצרני הצמיגים לא נדרשת פעולה זו .

אלא אם כן אתה רוצה לתרום למתקן המקומי...

 

אתה כותב משהו שפשוט לא נכון.

הצלבת צמיגים נהוג בעבר ועד היום!

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הצלבה אולי לא, אך החלפת מיקום הצמיגים : קדמיים לאחוריים, בהחלט זו פעולה תקופתית מומלצת.

אין צורך לבצע זאת לפני החורף או הקיץ אלא במסגרת הטיפול השגרתי לרכב.

פורסם

תסלחו לי שאני מתערב ,אבל לי היה ידוע שצמיג טוב/חדש ,מורכב מאחור ואילו צמיג פחות טוב/משופשף, מורכב מקדימה וכל זאת בגלל שמקדימה יש לנהג אפשרות היגוי,מה שאין מאחור ולכן עדיף שהצמיג הטוב/חדש יהייה מאחור.

תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם
תסלחו לי שאני מתערב ,אבל לי היה ידוע שצמיג טוב/חדש ,מורכב מאחור ואילו צמיג פחות טוב/משופשף, מורכב מקדימה וכל זאת בגלל שמקדימה יש לנהג אפשרות היגוי,מה שאין מאחור ולכן עדיף שהצמיג הטוב/חדש יהייה מאחור.

תקנו אותי אם אני טועה.

צמיג משופשף ושחוק לזרוק לפח, אך אם הוא עדין תקין את הסט צמיגים היותר טרי עדיף תמיד מאחור.

פורסם
צמיג משופשף ושחוק לזרוק לפח, אך אם הוא עדין תקין את הסט צמיגים היותר טרי עדיף תמיד מאחור.

 

למה? נראה לי דווקה הפוך... גלגלים מניעים שוחקים צמיגים מהר יותר בגלל החיכוך המוגבר, וגם בפניות מי שסופג את שינוי הכיוון של טונות של כוח, זה הקדמיים ולא אחוריים... בנוסף לזה שמשקל מקדימה הרבה יותר גבוה בגלל המנוע.

פורסם
למה? נראה לי דווקה הפוך... גלגלים מניעים שוחקים צמיגים מהר יותר בגלל החיכוך המוגבר, וגם בפניות מי שסופג את שינוי הכיוון של טונות של כוח, זה הקדמיים ולא אחוריים... בנוסף לזה שמשקל מקדימה הרבה יותר גבוה בגלל המנוע.

 

ראה כאן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...