Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אונו והמקום של הרמקולים הוא בתוך הדשבורד אני רוצה לשים 2 רמקולים בדלתות הקדמיות אבל החכמים בפיאט לא חשבו על מקום בכלל מה עושים?

פורסם

לא קומבינה ולא נעליים

עושים בנייה בדלתות ..

זה שטויות ..

או בניית עץ .. או בנייה מפלסטיק ..

כל מתקין יכול לעשות לך את זה ..

פורסם

אם אין מקום, יוצרים מקום.

 

תיצור קשר עם SHIBBY מהפורום, יש לו אונו חביבה עם בנייה מקדימה לקומפוננט 6.5 אינטש.

הוא גם פרסם תמונות בזמנו,תראה את ההתקנה ותקבל השראה.:)

 

בכל מקרה אתה מוזמן לבוא למפגש הקרוב ולראות התקנות ואז להבין יותר על מה מדובר.

גם לTISAN יש אונו ואם אני לא טועה גם אצלו יש 6.5.

under construction..

פורסם

רק שהיצרן בניות שלי סגר את הבאסטה :)

אני יכול להמליץ על מישהו אחר לעומת זאת, אקא מערכות בפ"ת.

ובשום אופן לא סאונד בלסטר :) (!)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אתה יכול לעשות בניה בעצמך זה לא בעיתי במיוחד

יש הרבה מדריכים ברשת גם בעיברית ואם תמונות כך ששווה

לנסות........

פורסם

אפשרי בהחלט...

אבל בניה יפה וטובה עולה רק 300 ש"ח בערך. זה פאנל שלם לכל אורך הדלת עם 3 הגבהות.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אפשר לעשות פאנל לאורך כל הדלת ,מעץ או מפיבר,או לעשות תיבה דמויית טיפה,ולהשתמש בחלל הדלת לצורך תיבת תהודה.

כאשר הטיפה היא רק לצורך ההגבהה של הרמקול,על מנת ליצור התאמה ל6.5.

ואת הטוויטר ניתן לשים בתוך המקום בד של ה4 אינטש,פשוט לבנות לטוויטר בסיס מעץ בקוטר 4 אינטש ולהניח את הטוויטר בפנים בזווית המתאימה.

under construction..

פורסם

למה שלא תלך על קומפוננט 4" מקדימה ובכסף של בניות וכו.. תוסיף סאב 8" או 10" ומגבר קטנן בשבילו ואולי אפילו בשביל הרמקולים , תשים אותו בקופסא קטנה כדי שלא יתפוס מקום , והנה בלי בניות ובלי בעיות תקבל מערכת עם הכל.

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

×
×
  • תוכן חדש...