Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמיר באיזה יחס אתה מערבב,50/50 או 30 מים ו70 אחוז נוזל?

 

ומאיפה משיגים את המים האלו?

 

 

תודה.איציק, אני מוהל 30/70 לטובת המים, כאשר בפועל אני יכול גם למהול 25/75...

מזג-האויר בארץ לא מגיע לנקודות הקיצון במהילות כאלו.

 

מים למהילה כמו אצלי ניתן להשיג ע"י מתקן אוסמוזה הפוכה, או ע"י פילטר מיוחד(לא יודע את שמו) עם מלחים כימים.

אני משיג אותם דרך העבודה של אבא שלי. לא יודע איפה ניתן לרכוש אותם בחוץ.

 

לבל יתבלבלו גולשים אחרים- לא מדובר במים מינרלים או במים מזוקקים, כאשר אילו אסורים לשימוש במערכת!!!

 

אמיר.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם התרכיז של הפרסטון הוא בצבע ירוק אז מין הסתם גם הפרסטון שמגיע מוכן לשימוש הוא ירוק נכון?

ואם כן אז מי מייצר את המים האדומים? מה שיש בגולף החדשות אם איני טועה... והאם מומלץ לשים אותם במכונית שלי שמומלץ לשים בה דלקור (ירוק) והאם האדומים עדיפים על הירוקים

והאם הירוקים מתוצרת פרסטון עדיף על הירוקים של דלקור? אפשר קצת סדר ממישהו שמבין במערכת הקירור?

פורסם

אמרתי לך לפרסטון יש גם מים אדומים ,שלא מחזיקים שנתיים כמו הירוקים אלא 5 שנים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
אמרתי פרסטון כי ראיתי בהום סנטר או חנות כזאתי והיה כתוב 80 שקל והיה שם 4 ליטר או 5 ליטר... לא זוכר...

ד"א פרסטון זה המים ה"אדומים" נכון?

יש הרבה ג'אנק שלא שווה הרבה.

אם אין על זה את התווית של פרסטון, זה לא פרסטון.

 

אני אישית משתמש ב G12plus , אבל המחיר יקר.

משהו כמו 40 או 50 ש"ח לליטר וקצת של תרכיז.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רגע, מה זה מים רכים? הרי לא באמת שמים מים שעברו תהליך כימי בגלון של 35 שקל?

אז אם אני לוקח מים רגילים למערכת קירור בוא נגיד 6 ליטר על ליטר תרכיז סמיך, האם יש הבדל בין זה לבין זה שאני שם מים ירוקים לא סמיכים?

פורסם

מים ירוקים לא שמיכים אלה מים מזוקקים עם תרכיז של נוזל קירור ירוק ואז כביכול אתה יכול לקרוא להם לא סמיכים

בכל מקרה כאשר אתה מערבב אתה לא שם לתרכיז בשום פנים ואופן מים מהברז אלא מים מזוקקים בלבד... ככה אני יודע לפחות... בקשר לניקוי כימי... לא שמעתי על דבר כזה בחיים... ובקשר לשאלתי האם מומלץ לשים נוזל קירור אחר מדלקור שהומלץ בספר רכב ללאנטיס

פורסם

לפרסטון יש 2 סוגים

 

אחד צהוב -הנוזל הירוק מוכן לשימוש - גלון אמריקאי - בערך 3.5 ליטר ומחירו במשחטת דיפו הוא בין 60 ל 70 ש"ח כשבחנויות חלפים כדוגמת הפרסי אפשר להשיג ב 35.

 

השני שחור - הנוזל האדום - ל5 שנים - לא יודע אם מהול או לא - במשחטה ראיתי ב120 שקל

לא יודע מחיר בחוץ.

 

אני משתמש ברגיל שמוכן לשימוש

מדובר בנוזל מעולה

 

רק דוגמא

בחום הגדול השבוע - יום רביעי - רכב מועמס ב 5 נוסעים + ציוד+ מזגן בנסיעה בכביש הבקעה מירושלים לחופי הכינרת.מחוג חום המים לא עבר את ה 70 מעלות (פחות מחצי)

בזחילה בטבריה - הגעתי ל 88 בערך.

פורסם

אייל מאיפה אתה קנית בירשלים?

 

ראיתי במשחטת דיפו :lol: ,את הפרסטון בג'ריקן הכסוף עם הפקק הצהוב ב80 שקלים,וגם היה להם ליקווי מולי זהוב ב100 שקלים,אתה מכיר מקום בירושלים שמוכר את שתי הפריטים האלו המחיר יותר שפוי?

פורסם

יש לי שאלה והייתי רוצה לקבל תשובה חד משמעית ופשוטה:

 

במידה וקניתי נוזל קירור ויש למהול אותו - עם אילו מים אני צריך לעשות זאת.

הבנתי שהיו דיונים על כך - אני מחדד את השאלה ושואל - איזה נוזל/מים שאיתם המהל לרכוש?

רק לרכוש, לא מי מזגן, לא מים ממתקנים שרק למעטים יש גישה אליהם. מה לקנות?

אני הולך לפרסי - מה לבקש ממנו?

 

תודה

פורסם

יש את הפרסי מירוחם יחזקאל - מול משרד הרישוי הישן ומולו את אמי פרטס

אני קניתי ב 40 שקל אחרי התמקחות קלה.(הוא רצה 45..)

פורסם
יש לי שאלה והייתי רוצה לקבל תשובה חד משמעית ופשוטה:

 

במידה וקניתי נוזל קירור ויש למהול אותו - עם אילו מים אני צריך לעשות זאת.

הבנתי שהיו דיונים על כך - אני מחדד את השאלה ושואל - איזה נוזל/מים שאיתם המהל לרכוש?

רק לרכוש, לא מי מזגן, לא מים ממתקנים שרק למעטים יש גישה אליהם. מה לקנות?

אני הולך לפרסי - מה לבקש ממנו?

 

תודה

בקש ממנו נוזל מוכן ירוק של פרסטון ב 35 ,בשביל מה לך להתעסק עם ערבובים ולרדוף אחרי מים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
זה לא אמור לצאת משמעותית יותר זול? סתם לידע כללי, כי אני ממש לא בקי במחירים.

תודה על התגובה.

זה יוצא יותר זול, וגם ע"פ סקר אישי שבדקתי, מהילה נכונה של חומר התרכיז תביא לתרכובת טובה ויעילה יותר מהנוזל ה"מוכן לשימוש".

 

לא יודע איפה אפשר לקנות את המים הרכים (שעוברים ניקוי כימי).... אם אין באפשרותך להשיג אותם, כדאי באמת כבר לרכוש את הנוזל המוכן לשימוש ולהסיר טרחה ודאגה.

 

אתה לא שם לתרכיז בשום פנים ואופן מים מהברז אלא מים מזוקקים בלבד

לא מוהלים במים מזוקקים. נקודה. סוף פסוק.

מים מזוקקים מיועדים למצברים, שם יש דגש למוליכות של חומר האלקטרוליט.

מים מזוקקים עלולים לכרסם ראש מנוע מאלומיניום!

 

 

אמיר.

פורסם

אמיר,אתה לא מדבר בהיגיון,לא יכול להיות שהתרכיזים מיועדים רק לאלו שיש להם גישה למים רכים,זה לא הגיוני,כי אז אף אחד לא היה קונה תרכיזים.

 

אם לא מוהלים במים רגילים ולא במינרלים ולא במזוקקים,אז במה?

 

משהו פה לא מסתדר לי.


×
×
  • תוכן חדש...