Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

 

יש לי שאלה אם אני רוצה לחבר שתי מגברים של שני ערוצים כל אחד

 

דוגמא:

 

http://www.home-car.co.il/Product.asp?Pid=RedAttack2400&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=64

 

והשני:

 

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=4560&CatCode=199

 

לאחד יחובר רק סאב בגישור ולשני 6/9 וקומפוננט....

 

אז אני יצטרך פה קבל?

 

איך אני יכול לדעת אם כן?

 

תודה

פורסם

לא צריך קבל

 

ובמידה ויהיו לך נפילו מתח ( אורות מהבהבים וכו' ) תצתרך אחד ( קבל )

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=57624

 

פותח התרד אני ממליץ לך לקרוא בשביל להבין מתי אתה צריך קבל.

סאונד בראש אני ממליץ גם לך לקרוא, אתה לא צודק. (לפחות זה לא נישמע כך מהניסוח שלך)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עזוב , ניסוח לא מובן אולי

 

בכל אופן לא תצתרך עם 2 המגברים כאלו

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
עזוב , ניסוח לא מובן אולי

 

בכל אופן לא תצתרך עם 2 המגברים כאלו

ההודעה הקודמת שלי היא בטעות , אם אפשר למחוק אותה .

 

בכל מקרה , איך הגעת למסקנה שהוא לא צריך קבל על "מגברים כאלו".

יש לך איזה רב מודד בשלט רחוק שבדק את כל הרכב מבחינת אספקת חשמל?

גם ברכב לא מונע?

אולי יש לו ברכב ירידה מתחת ל12V?,על סמך מה אתה קובע איזה מגבר צריך מה?

אתה יודע שזה תלוי באספקת החשמל ברכב ?

השאלה שהוא שאל היא קצת יותר מורכבת מ"אבחנת בזק ".

וצריך לבחון אתה העניין לא רק מ"הבהובי אורות".

וגם עניין הקבל לא פותר כל בעיה ולפעמים יוצר בעיה חדשה.

 

לפותח הת'רד, צריך לבדוק אספקת חשמל וצריכה על מנת לקבוע אם צריך קבל או לא,

under construction..

פורסם

פותח הת'רד זה אביאל קודם כל נעים מאוד

 

 

דבר שני אתה אומר שאני צריך לבדוק אצל חשמלאי רכב קודם כל את הספק המצבר משהו כזה?! (תקן אותי אם אני טועה)

פורסם

אתה לא צריך חשמלאי, ולא צריך אף אחד מה"מומחים" שיש כאן...

אתה צריך מולטימטר (עולה כ 30 ש"ח בחנות כמו הום סנטר, ויהיה לך מאוד יעיל בחיים בכלל)

איתו אתה בודק את אספקת החשמל שלך:

מצבר (שצריך להיות על 12 וולט)

אלטרנטור (על 14.4 ואולי קצת למטה עד 13.8 וולט מינימום)

 

מולטימטר:

http://www.mc3.edu/aa/career/MATHSCI/egrprog/Multimeter.jpg

 

גל

פורסם

איך המגבר הנ''ל דרך אגב?

כרגע שומעים באוטו אצלי ככה:

"I'M the superVbchhhhhhhszxz,fmekfj"

אני מקווה שישמעו יותר טוב אחרי שתעזרו לי :smile:

×
×
  • תוכן חדש...