Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות סט קומפונט 6.5 מורל פולס ורמקולים אחורים 6X9 מורל פולס

ולא יהיה לי בעיה לחבר את זה לצ'נגר?(דגם SONY XA-10B)

ככה נראה הצ'נגר:

http://image.furima.rakuten.co.jp/image/item/77/75/23917775-2 .jpg

 

והפאנל הוא מסוג

SonyCDXC610Auto CD Deck199615w x4, CD changer control, detatch face, custom file, optional remote, station naming, 3 second ESP, program play, dual illumination

 

 

האם אני ישמע טוב עם הדברים שאני רוצה לקנות?

פורסם

אני מאמין שאתה תתקל בבעיה גדולה לחבר את זה לצ'נג'ר שתגלה שאין לו בכלל הגברה.

אני לא מאמין שיהיה לך בעיה לחבר את זה לHU ("פאנל").

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

הצ'נג'ר שנתת לינק אליו הוא צ'נגר מהדורות הישנים של סוני והוא בעל חיבור שונה לרדיו מהחיבור הקיים במכשירים ב-8 השנים האחרונות.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
אני מאמין שאתה תתקל בבעיה גדולה לחבר את זה לצ'נג'ר שתגלה שאין לו בכלל הגברה.

אני לא מאמין שיהיה לך בעיה לחבר את זה לHU ("פאנל").

אני יודע שאין מגבר?

אבל השאלה אם ישמעו טוב?

אולי בעתיד אני יקנה מגבר

פורסם

אם אני יצליח לקבל מזומנים על איזה מגבר הייתם הולכים מבין ה3?

SONY XM-SD46X

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=2136&CategoryID=123&Page=1

 

JBL GTO-75.4

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1078&CategoryID=123&Page=1

 

PIONEER GM-6100

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=409&CategoryID=123&Page=1

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...