Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איך אתה אוהב את הקפה שלך?  

61 הצבעות

  1. 1. איך אתה אוהב את הקפה שלך?

    • בוציאטו מילואים.
      14
    • נס קפה, זה שהיה במבצע בסופר.
      7
    • נס קפה מגורען מיובש בהקפאה מסוג ספציפציף.
      7
    • אספרסו ממקינטה\מכונה ביתית.
      1
    • אספרסו + חלב\שמנת מוקצפים.
      4
    • אספרסו ממכונה מקצועית (עם שעון גדישה\סל"ד) + מטחנת פולים.
      9
    • מגדל את הפולים שלי בעצמי, ונהנה לספר על זה לחברי המתמעטים.
      3
    • כוס שוקו חמה מול קלטת של המומינים.
      16


פוסטים מומלצים

פורסם

אז איך אתם שותים את מנת הרעל היומית שלכם חברים , מתוך המון אפשרויות שפרוסים לפנינו

בוציאטו / פילטר / נמס (נס) -מיובש בהקפאה או רגיל / מוקה / במקינטה (אספרסו)

נתחיל ממני:

אני משקיע 10 דקות בבוקר ע"מ להכין את הקפה באספרסו , עם תערובת של לווצה מזן ארביקה

וחלב 5 אחוז מוקצף , זה פשוט עושה לי את היום

לפעמים אני מוסיף קצת קלוהה , או פרנג'ליקו ,זה מעשיר את הטעם פלאים .

 

מה אתם אוהבים לשתות על הבוקר?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מתכוון איך אתה שותה את הבוץ שלך.

 

אני לא נוגע בכל סוג של קפה, או תה (עם חלב) או שוקו וזהו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני מתדלק בבוקר עם קפה ממכונת אספרסו כאשר אני טוחן את הפולים במכונה לפני ההכנה. משהו אובססיבי קומפלסיבי מצידי.

 

אבל אני אוהב לגוון בסוג הקפה. יש בירושלים חנות קפה בשם "טחנת הקפה" - יש להם איזה 50 סוגים של פולי קפה. פעם/פעמיים בחודש אני קופץ לשם ומגוון.

 

הכי חשוב זה לטחון את הפולים הכי קרוב למועד הכנת הקפה כדי להשאיר את הארומה.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

איזה קרח...

 

 

מים מורתחים מהקומקום...

 

 

קרח זה כאשר שותים קפוצ'ינו... היה פעם נס קפה קפוצ'ינו או משהו, לוקחים איזה 2 כפיות של זה, שמים בכוס כזאת עם מכסה, מוסיפים סוכר לפי הטעם וחלב קר ומערבבים את הכל טוב טוב... לאחר שסיימנו אפשר להוסיף קרח ולהנות... זה טוב בעיקר לבקרים של חודשי הקיץ החמים...

 

דרך אגב טוב שהזכרתם, מזמן כבר לא שתיתי את הקפוצ'ינו הזה ועכשיו קיץ... השבוע נפתור את הבעיה...

פורסם

לגימות קטנות תוך מצמוצי שפתיים רבי משמעות והשמעת "מממ" בהפסקות של מספר שניות. לעיתים אני גם משאיר בכוונה מעט קצף חלב על השפה העליונה ועושה פרצופים דביליים לעבר העוברים ושבים.

 

ברכותיי, הסקר ההזוי של החודש :-P

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לגימות קטנות תוך מצמוצי שפתיים רבי משמעות והשמעת "מממ" בהפסקות של מספר שניות. לעיתים אני גם משאיר בכוונה מעט קצף חלב על השפה העליונה ועושה פרצופים דביליים לעבר העוברים ושבים.

 

ברכותיי, הסקר ההזוי של החודש :-P

 

רוני

ROFL.

 

אין כמו להרגיש את כל החיידקים של הלילה מתמוססים לך בפה.... (קולה)

קו---------------------------------------

פורסם

אני לא רואה טעם להשקיע "לאפר ולהלביש" את הקפה שלי.

קצר ולעניין-כפית קפה טורקי לא גדושה לכוס .

מים חמים

סוכרזית. מערבב מחכה דקה ושותה .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...