Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבקש ממי שיודע לבצע בדיקת תקינות למדה באמצעות כלים"ביתיים"

כגון רב מודד חשמלי וכיוצא בזה..

בתודה

יוני

פורסם

תתחבר באמצעות רב מודד לגידים הבאים בחיישן הלמדה שלך:

 

סגול (+)

שחור (-)

 

תוודא שבמכשיר המדידה שלך הרזולציה מתאימה לערכים בין 0.05-1.0 וולט.

 

LEAN RANGE:

(.050 to .249V)

 

STOICHIOMETRIC RANGE:

(.250 to .749V)

 

RICH RANGE:

(.750 to 1.000V)

 

אם תינהג ברכב כשמכשיר המדידה בפנים ותנתח את הנתונים לפי טווחי הערכים שציינתי למעלה, יהיה לך למעשה air/fuel ratio gauge.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
תתחבר באמצעות רב מודד לגידים הבאים בחיישן הלמדה שלך:

 

סגול (+)

שחור (-)

 

תוודא שבמכשיר המדידה שלך הרזולציה מתאימה לערכים בין 0.05-1.0 וולט.

 

LEAN RANGE:

(.050 to .249V)

 

STOICHIOMETRIC RANGE:

(.250 to .749V)

 

RICH RANGE:

(.750 to 1.000V)

 

אם תינהג ברכב כשמכשיר המדידה בפנים ותנתח את הנתונים לפי טווחי הערכים שציינתי למעלה, יהיה לך למעשה air/fuel ratio gauge.

 

תודה רבה,

אני כנראה יעשה כזאת בדיקה אצלי ..

 

מה החוטים בראלי שלי , מה ה - + וה - - ?

 

תודה .

פורסם

החוטים מסומנים במספרים על גבי הקונקטור

חוט #4 הוא ה (+) ביציאה מהחיישן, ו (-) לגוף הרכב

מעבר לטווח מתחים תקין 0.2-0.8 וולט זמן תגובה תקין של החיישן צריך להיות קטן מ-300 milliseconds ואת זה כבר יהיה לך קשה למדוד.

 

כמו ש-DIAGON ציין ואני מסכים איתו בדיקה באמצעות ציוד דיאגנוסטיקה ייעודי תהיה הנכונה והמדויקת ביותר.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

כרגע עלה לי רעיון -

במקום לקנות שעון אויר דלק, או להכין את הקיט שאמיר כתב בזמנו עם לדים.

הרי אם אני מחבר רב מודד או וולטרמטר,הוא נותן לי ערכים.

ישנם וולטרמטרים קטנים (ואף מעוצבים למדי).

אפשר לחבר כזה לאוטו מבפנים במצב קבוע ואסטתי, וכך יש לנו מד אויר/דלק מדוייק יותר מאשר לדים, ויראה לנו ערכים בצג, במספרים משתנים.

יותר מדויק,יותר חמוד , ויותר מעניין... :D

 

נכון?

I30 CW

פורסם
כרגע עלה לי רעיון -

במקום לקנות שעון אויר דלק, או להכין את הקיט שאמיר כתב בזמנו עם לדים.

הרי אם אני מחבר רב מודד או וולטרמטר,הוא נותן לי ערכים.

ישנם וולטרמטרים קטנים (ואף מעוצבים למדי).

אפשר לחבר כזה לאוטו מבפנים במצב קבוע ואסטתי, וכך יש לנו מד אויר/דלק מדוייק יותר מאשר לדים, ויראה לנו ערכים בצג, במספרים משתנים.

יותר מדויק,יותר חמוד , ויותר מעניין... :D

 

נכון?

 

בהחלט נשמע מצויין ..

גם די קל להכנה ..

פורסם

אף אחד לא ציין שבדיקה ע"י מד מתח (וולטמטר) צריכה להתבצע ע"י מד מתח דיגיטלי ולא אנלוגי. אסור לחבר מד אנלוגי למערכות אלקטרוניות ומחשבים ברכב.

בדיקה נכונה, כמו שציינו לפני, הנה עם מחשב דיאגנוזה ספציפי המודד גם המתח המשתנה היוצא מהחיישן, מציג על גרף את שנויי המתח הזה ביחס לזמן, מצייר או מורה את ערך הלמבדא (האידיאלי=1).

בדיקות עצמיות כאלו הנן מסוכנות כי בגלל טעות קטנה בחבור חוטים אתה עלול מייד לשרוף מחשב יקר וכו'.

בברכה - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...