Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט פונטו 75SX שנת 98 . מנורת אזהרה של תקלה בהזרקת הדלק נדלקת ונכבת כמה פעמים בנסיעה . מהי התקלה ? ולמי כדאי לפנות ?

פורסם

לי היתה את אותה תקלה בפיאט טיפו 94..שמתי תוסף שמנקה את מערכת הדלק(לא זוכר איזה) והפסקתי לנסוע על מיכל כמעט ריק(מעביר את הדלק המוכלך דרך המזרקים...)...והתופעה נעלמה...

אם הסתימה יותר רצינית זה בטח לא יעזור...אבל התוסף ממש זול וכדאי לנסות...:lol:

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

ישנם מספר הודעות בפורום של פונטו - ים עם תקלות בהזרקה.

אני נוטה לחשוש שהדלק בתחנות באיכות ירודה - אולי מפאת העלאת המחירים שגורמת לבעלי תחנות מפוקפקים למהול מעט את הדלק.

היה פה איזה ת'רד על תחנות דלק שכאלה, שווה בדיקה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

כדי לדעת מה התקלה יש להתחבר עם מחשב/סורק אבחון אל מחשב נהול המנוע ולקרוא את התקלה/ות הרשומים בו.

ניתן לבצע במוסך מורשה של היבואן או במוסכי דיאגנוזה.

מאיזה אזור אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
יש לי פיאט פונטו 75SX שנת 98 . מנורת אזהרה של תקלה בהזרקת הדלק נדלקת ונכבת כמה פעמים בנסיעה . מהי התקלה ? ולמי כדאי לפנות ?

בדגמים הללו קיימת מחלה של חיישני למדה שנסתמים בפיח ו/או ניקוי אינג'קטורים.

 

גש למוסך לצורך איבחון התקלה.

 

האם הרכב צורך יותר דלק לאחרונה ? האם הרכב נוסע בסדר כמו מקודם ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרכב נוסע טוב מאוד. לעיתים בעת עמידה ברמזור אני שם לב שהתורים עולים עד 2000 סלד

פורסם

האם כדאי לנסות להוסיף תוסף לדלק ולארות אם יעזור ? או שאני חייב ללכת מיידית למוסך ? אני מדגיש שהמנורה לא דולקת קבוע . נדלקת לכמה שניות ואז נכבת .

×
×
  • תוכן חדש...