Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר בתא המטען.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפעמים, עקב שינויים אלו ואחרים בתא המנוע, המצבר נאלץ לעבור דירה.

האם חוקי להחזיק מצבר בתא המטען (כמו במו/מרצדס מסויימות).

מה הסכנות? איך אפשר להתגונן מפניהן?

תודה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
שלום,

לפעמים, עקב שינויים אלו ואחרים בתא המנוע, המצבר נאלץ לעבור דירה.

האם חוקי להחזיק מצבר בתא המטען (כמו במו/מרצדס מסויימות).

מה הסכנות? איך אפשר להתגונן מפניהן?

תודה.

דנו על זה בעבר(מישו מה אני לא מצליח למצוא את האשכול)

הסכנות זה פשוט כי זה בתא מטען... אתה שם שם דברים שהלולים לגעת בו ולעשות קצרים וכד'

הוא יכול לפלות כל מיני גזים/חומרים מסוכנים שעם הזמן מצטברים...

 

לא כזה רצוי אם אין לך בידוד מיוחד לדבר כזה..

פורסם

אפשר להגן על המצבר ממכות ונגיעות.

עשיתי חיפוש לפני כתיבת ההודעה ולא מצאתי. (מצבר תא מטען)

עד כמה שזכור לי, קראתי על זה שמצברים חדשים לא פולטים גזים למינהם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בגדול המצברים החדשים יותר הם "סגורים" מה זאת אומרת....בפקקים של המים יש קומבינה שמחזירה את האדים לתוך המצבר....

 

 

צריך לדאוג שההשחלה של החוטים תהיה מבודדת בצורה מצויינת...ממש מבודדת !! אפילו לקחת את הכבל הכי מבודד שאתה מוצא ולחמם עליו שרינק (בידוד מתכווץ) נוסף...

פורסם

אצלי באודי הוא נמצא מתחת לספסל האחורי . (ככה זה בא מהחברה)

עוד משהו שאתה צריך לדאוג לו זה נקודת פלוס זמינה באיזור תא המנוע , *מינוס אתה יכול לקחת מכל מקום בשלדה .

 

עריכה: שטנגה תודה על התיקון :-) .

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
אצלי באודי הוא נמצא מתחת לספסל האחורי . (ככה זה בא מהחברה)

עוד משהו שאתה צריך לדאוג לו זה נקודת פלוס זמינה באיזור תא המנוע , פלוס אתה יכול לקחת מכל מקום בשלדה .

התכוונת מינוס....

פורסם

תודה מוטי,

לא מבין איך לא ראיתי את זה. :(

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אין פה עניין של שטויות. לפעמים צריך מקום בתא המנוע ל"אביזרים נוספים".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כן אבל שהטורבו רוצה להיות במקומו למרות שלדוגמא - פיג'ו לא חושבים ששם המקום שלו אז המצבר צריך לפנות מקום :D

 

אתה מבין יש לך סלסלה עם 4 תפוחים - אתה חושב שמקומו של התפוח האדום עם כל החבר'ה אפילו שכולם ירוקים....אבל אין מקום - אז מה עושים ? מעבירים תפוח ירוק אחד לסלסלה אחרת אין מה לעשות משלמים בפשרות מינימליות עבור יתרונות מקסימליות

פורסם
אין צורך לעשות שטויות המצבר צריך להיות במקומו בלבד. אני מקווה שלא את הדיסטרובוטור בקרוסלה.
תשתדל להבא לא להקפיץ הודעות מלפני חודש, בעיקר לא כדי לרשום הערות מטופשות כמו זו שרשמת.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...