Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג על סיאט לאון 1.8 טורבו

180 כ"ס

אדומה :)

 

השאלה שלי היא בקשר לי "ציפ"

 

הבנתי שיש צ'יפ למנועים של סיאט

(פולקסוואגן)

להעלאת כ"ס כמובן...

אני מעוניין בעוד פרטים כמו

מחיר, כמה אחוז זה מעלה , מגרעות וכו'...

תודה :)

s80 T6 . C5 . leon Turbo

פורסם
בשביל אוטו מטורבת כמו שלך זה מעלה עד 20% יותר כוח סוס.

בגלל שזה אדום אולי 25%

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

צ'יפ של אפסולוט יכול לתת לך תוספת מכובדת מאוד,הרבה בעלי ואגים מאוד מרוצים מהצי'פים האלה.

גם סופרצ'יפס זה צי'פים מצוינים וגם מהם הרבה בעלי ואג מרוצים.

 

צור קשר עם E&A או עם גיא פרילינג.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

רציתי לשאול האם התוספת המכובדת הזאת שמתוארת פה היא רק למנועים עם טורבו או שזה ישפיע ככה גם על מנועים אטמוספריים גדולים הנחשבים חזקים ?

פורסם

במנוע אטמוספרי רגיל כמו 1.4 או 1.6 ההבדל לא ממש מורגש, אולי במנועי V למיניהם הוא מורגש יותר.

 

נ.ב. בימקומך לא הייתי מוסיף צ'יפ, האוטו שלך מספיק חזק !

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אולי במנוע של M5 זה יתן תוספת מכובדת.

במנועים של V5 למשל,זה יתן תוספת לא כ"כ מכובדת. :? (סכום סוסים חד ספרתי.)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

סביבות מחיר?

זה יקצר את חיי המנוע?

יותר דלק?

תנו לי בראש

 

 

 

 

אם אנחנו כבר בנושא אני מעוניין לשאול עוד משהו

התקנתי לפני משהו כמו 3-4 חודשים אגזוזט של

Sebring

 

יש לו דוד והכל והרעש נחמד לא רעשני מדי רק בטורים גבוהים מאוד נחמד...

רציתי לשאול אם יש לו באמת השפעה על הכ"ס ואם זה משמעותי..

:>

s80 T6 . C5 . leon Turbo

פורסם
סביבות מחיר?

זה יקצר את חיי המנוע?

יותר דלק?

תנו לי בראש

 

 

 

 

אם אנחנו כבר בנושא אני מעוניין לשאול עוד משהו

התקנתי לפני משהו כמו 3-4 חודשים אגזוזט של

Sebring

 

יש לו דוד והכל והרעש נחמד לא רעשני מדי רק בטורים גבוהים מאוד נחמד...

רציתי לשאול אם יש לו באמת השפעה על הכ"ס ואם זה משמעותי..

:>

סביבות מחיר 1800-3500 שקלים, תלוי בסוג הצ'יפ יש כמה וכמה חברות...

יקצר את חיי המנוע, לא באופן משמעותי

יותר דלק? מן הסתם...

לתת לך בראש? בוא אני אתן לך בראש

 

האגזוז הנ"ל יוסיף כח סוס רק בתוספת צנרת נחמדה , בהצלחה!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

ענו לך על כל השאלות אבל אני ממליץ לך לא להרכיב אצל אי אנד איי...

חאפרים אמיתיים

פעם רציתי להרכיב צ'יפ והחכמים האלה הוציאו את המחשב לבדוק איזה צ'יפ יש לי ואז החזירו את המחשב ומשום מה שיצאתי מאצלהם האוטו נתקע וחזרתי אלייהם וכמובן שיומיים ההיתי ללא אוטו. לא ממליץ לך להרכיב אלהם א שיתעקו לך באוטו בכלליות.

 

אבל איך שאתה רוצה.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

כמו שכבר כתבו כאן צ'יפ יתן לך תוספת משמעותית לרכב

מבלי לתת חוות דעת (לטובה ולרעה ) על אף אחד מהמשפרים

 

עצה קטנה : פרילינג עושה "צ'יפים" לרכבים מהדגם שלך ע"י עידכון תוכנה

מבלי לגעת במחשב כלל (עדיף בהרבה על צריבת צ'יפ חדש - אין סכנות לאיטום לא טוב וכאלה )

הבעיה היא שפרילינג עושה צ'יפים של סופרצ'יפ והם נותנים פחות מהצ'יפים של אפסולוט

לדעתי אחרי עידכון תוכנה הרכב יעמוד על הספק משוער של כ220 כ"ס

 

 

מעבר לכך אתה מוזמן להיכנס לאתר הבית של מועדון vag israel

www.vag-club.com

בהצלחה

 

רן

פורסם
כמו שכבר כתבו כאן צ'יפ יתן לך תוספת משמעותית לרכב

מבלי לתת חוות דעת (לטובה ולרעה ) על אף אחד מהמשפרים

 

עצה קטנה : פרילינג עושה "צ'יפים" לרכבים מהדגם שלך ע"י עידכון תוכנה

מבלי לגעת במחשב כלל (עדיף בהרבה על צריבת צ'יפ חדש - אין סכנות לאיטום לא טוב וכאלה )

הבעיה היא שפרילינג עושה צ'יפים של סופרצ'יפ והם נותנים פחות מהצ'יפים של אפסולוט

לדעתי אחרי עידכון תוכנה הרכב יעמוד על הספק משוער של כ220 כ"ס

 

 

מעבר לכך אתה מוזמן להיכנס לאתר הבית של מועדון vag israel

www.vag-club.com

בהצלחה

 

רן

מה שמצחיק, שגם גיא נכלל בעסק המשותף, והוא בעצמו מוכר וקונה "צ'יפים"...

בכל מקרה הגדישה של האפסולוט היא 1.2 במקסימוםםםם של המקסימום מגיע לפיק של 1.3 לשנייה וחצי ונופל...

 

לא הייתי מסתמך על 40 כח סוס .. אלא על לכיוון ה -30 +-

 

ואם אתה הולך לעשות צ'יפ של אפסולוט שלא יעבדו עליך שיש שני סוגים אחד של 30 ואחד של 40

כי זה בולשיט , וזה מה שניסו לעשות לחבר שלי באלמנט החמישי...

יש סוג אחד שלהם , וזה מה שנמכר ב 1500-1700 שקל, אז אל תצא פראייר!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אני מסכים איתך לחלוטין

אבל מה לעשות לדעתי הטיונר הכי טוב בארץ היום

הוא גיא ...

היתרון/חסרון שלו על רוב משווקי הצ'יפים הוא היכולת לכוון

את הרכב online בניגוד לאחרים שלהם יש מפות קבועות

(לפעמים גם יכול לבוא לרעתך כי יש יותר מקום לטעויות )

 

בכל מקרה עצם העובדה שלא פותחים את המחשב כבר נותנת יתרון

לצערי נתקלתי ביותר מדי אנשים שעשו צ'יפים ולא אטמו להם את המחשב

כמו שצריך ובשטיפה הראשונה הלך המחשב (נחש מה המשווקים לא נותנים אחריות מלאה :? )

פורסם

מדינה של חאפרים ... אחד אחד פשוט חאפרים .

אבל אתה צודק לגבי גיא...

 

ומה אני אגיד לך.. עצוב שזה המצב של תחום השיפורים בארצינו :roll:

 

רוצה לשמוע קטע? הלכנו אני וחבר שלי להתקין באלמנט החמישי צ'יפ...

עזוב את הקטע שניסו לשחק איתנו שיש לאפסולוט שני צ'יפים אחד של 30 כח ואחד של 40-45 כח

אחד עולה 1800 אחד עולה 2400 ...

 

מי בא להתקין את הצ'יפ???

הבחור מ E&A עם ההונדה.. ואנחנו הכרנו אותו!

 

ואחרי זה שאלתי את הבחור מהאלמנט החמישי, "אז מה כולם יד אחת בעסק הזה?"

אז הוא משפיל מבט ואומר לי.. אם היית בעסק הזה היית מבין :|

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...