Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לדוגמא אני נוסע וממש ממולי התחלף הרמזור לאדום(נניח שזמני ההתחלפות שלו ארוכים),שווה לי לכבות את המנוע?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא.......בהתנאת הרכב, כפי שאני יודע ישנה צריכת דלק מרובה

לכן לא יהיה שווה לך לכבות את הרכב לזמן הזה......אני חושב שבישביל 6 דקות גג שאתה עומד ברמזור(לא נראה לי שיש רמזורים שזמן ההתחלפות שלהם גדול יותר מ6 דקות) לא יהיה שווה לך לכבות מנוע

פורסם

אז איך תסביר את זה:

 

"חברת אודי ממליצה לכבות את מכוניותיה באם הן נמצאות בעמידה יותר מ-40 שניות. צריכת הדלק והבלאי של המכונית אחרי 40 שניות של עמידה היא גדולה יותר מכיבוי והתנעה."

 

ראיתי את זה בשרשור אחר.

פורסם

אי אפשר להכליל ככה...

חברת אודי, בטח יש מכוניות שבהן זה יותר משתלם וכאלה שפחות...

אני אישית מכיר רמזור שהוא בערך 10 דקות (אף פעם לא ייצא לי למדוד בדיוק מהרגע שהוא מתחלף) ושם רוב הפעמים אני מכבה את הרכב אם אני עם הריינג'ר וזה בטוח כדאי

פורסם

לדעתי אין בעיה ממשית של צריכה בגלל שהמנוע כבר חם ונשאר חם יחסית כאשר מכבים אותו לזמן קצר אז זה בסדר.....אבל אודי התכוונו לחיסכון בבלאי ולא בדלק.....

 

גם פורד הוציאו פיאסטה אם אני לא טועה שמכבה את עצמה לאחר עצירה של ככה וככה שניות כדי לחסוך בדלק בעיר....( אני לא סגור על זה שזה היה על פיאסטה )

פורסם
יש גם הבט בטיחותי שיש לקחת בחשבון...התחמקות ממשאית שטסה לכיוון שלך מאחורה...ודברים בסיגנון
נו באמת...

עד שתתחיל לנסוע היא ממילא תכנס בך.

גם המשאית תקלוט שאתה עומד ברמזור-אם היא תנסה להתחמק ממך ותתחמקו לאותו כיוון?

עדיף לא לזוז.

פורסם
לדעתי אין בעיה ממשית של צריכה בגלל שהמנוע כבר חם ונשאר חם יחסית כאשר מכבים אותו לזמן קצר אז זה בסדר.....אבל אודי התכוונו לחיסכון בבלאי ולא בדלק.....

 

גם פורד הוציאו פיאסטה אם אני לא טועה שמכבה את עצמה לאחר עצירה של ככה וככה שניות כדי לחסוך בדלק בעיר....( אני לא סגור על זה שזה היה על פיאסטה )

אז מה, רק לרכבים של אודי יהיה חסכון בבלאי?
פורסם

ההתנעה לוקחת הרבה יותר דלק מאשר עמידה ברמזור

 

הייתה לי פעם אסטרה גי אס איי ועם המחשב בדקתי הנושא!!

במחשב היתה אופציה של כמה קילומטר נשאר על המיכל עמדתי 40 דקות עם הרכב מונע וירד רק קילומטר בודד

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אם לדוגמא אני נוסע וממש ממולי התחלף הרמזור לאדום(נניח שזמני ההתחלפות שלו ארוכים),שווה לי לכבות את המנוע?

סאגו, אתה קולט שכשאתה מכבה רכב בזמן נסיעה אתה גורם לחלק מהמערכות להפסיק לעבוד נכון?

(משאבת הגה כח (ההגה בכלל יכול להינעל!!), ברקסים, אורות בחלק מהמקרים.... ועוד).

פורסם

קשה להגיד אם כדאי או לא, אכן הופיע דבר חברת אודי בשרשור אחר, אבל לך תדע מה האינטרס שלהם... השאלה היא מהי החיסכון בבלאי מול דלק, והיא שאלה שלא נראה לי שיש לה תשובה אחת...

...Carpe Diem

פורסם

לא מי אמר שרק לרכבים של אודי???

 

הקטע של אאודי אומר שכשאתה מכבה ואז מניע לאחר זמן קצר המנוע והשמן חמים והבלאי יורד בהרבה....

פורסם

איפה ראית את זה? מה הקשר? עדיין הבלאי של ההתנעה נמצא (בלי קשר להתנעה קרה, שזהו עוד יותר בלאי) וכן ישנה צריכת דלק מוגברת בעת ההנעה.

...Carpe Diem


×
×
  • תוכן חדש...