Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אימפרזה 2002.

קנינו את האוטו יד שנייה ויש באוטו כמה מקומות בהם יש מעיכות כאלה ממש קנות של הפח, ויש שריטות.

רציתי לדעת אם יש מקום שעושה תיקונים קטנים בצבע, אבל ברמה טובה ?

כי בדקתי בכמה מקומות שעושים פחחות והם אמרו שצריך לצבוע את כל הפח, ואי אפשר לעשות תיקון או שטח יותר קטן.

האם זה נכון?

פורסם

אתה שואל אותנו אם זה נכון בלי להראות את העניין , וגם אם תראה בתמונות לא בטוח שזה יעזור

שאלה אחרת יש לי אליך

 

למה קניתם אוטו עם מעיכות ושריטות ? הייתי אומר שזה מראה משהו על איך שטיפלו באוטו , אבל זה משהו אחר

פורסם

אכן צריך תמונות, אבל שאר מה שאמרת זה חרטה - כל נהג (מי אמר נהגת?) מצוי שורט, דופק בקטנה את הרכב, מה לעשות - תמיד יש את זה שחונה ולא איכפת לו, או את המדרכה הגבוהה מדי וכו'...

בקיצר, אין מה לשפוט לפי שריטות קטנות שכאלו...

...Carpe Diem

פורסם

הקטע הוא שזה זעיה מוכרת בסובארו אימפרזה - שהפח נורא דק ובכל אוטו כז היש את המעיכות שלו וכל זה..

 

שמעתי על מקום בהרצליה שעוסק בטיפולים קטנים לאוטו...

משהו מהסוג שחיפשתי..

מישהו מכיר?

×
×
  • תוכן חדש...