Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל אישה מבוגרת.

היא מצאה סיאט ארונה 2018 (סטייל) מטופלת במוסך מתמחה VAG בשוטף עם כ-100 אלף ק"מ על השעון.

המוכרים רוצים 60 אלף ש"ח.

 

הרכב נחשב לאמין?

שווה את המחיר?

יש דברים ספציפיים לבדוק לפני הקניה?

פורסם (נערך)

יש לי במשפחה הקרובה צעירה בת 91 שנוהגת על ארונה FR 2019.

הרכב מטופל במוסך היבואן. ק"מ פחות מ-30K. בכללי מרגיש כמו חדש.

תקלה אחת הייתה לא מזמן, דווקא כשאני נהגתי.

נדלקה נורת תקלה (שכחתי איזו) והמנוע עבר למצב "אפשר לנסוע אבל ישר למוסך"

כלומר הגביל סל"ד ומהירות לכ-90, וקצת ג'יעג'ע בזינוק מעמידה.

במוסך אמרו שזה אופייני לרכב שנוסע לאט ובעיקר בעיר, וכנראה מפייח את הפלאגים.

הוחלפו 3 פלאגים ואיזה עדכון תוכנה, והרכב חזר לנסוע כמו חדש.

 

ליויתי אותה בבחירת הרכב (נרכש חדש ב-2019),

והפרמטר העיקרי שהשפיע על הבחירה היה הנוחות במושב הנהג, ובנוסף העיצוב והתחושה ברכב.

 

בכללי הרכב נחשב אמין, כשכמו שאר רכבי הקונצרן עם גיר DSG, 

מגלה רגישות לזחילה בפקקי תנועה, ובשלב מסוים יזדקק להחלפת מצמדים ולפעמים גם מכטרוניק ("מוח גיר")

בעלות משוערת של בין 4-8K₪. מנוע ה-1.0 נחשב אמין ומוצלח, ה-1.5 גם מצוין אבל יכול לסבול מאכילת שמן.

 

לבדוק לפני קנייה - בעיקר היסטוריה של טיפולים סדירים, ואם הוחלפו מצמדים במוסך מורשה, מה טוב.

בנסיעת מבחן לבדוק שאין רעידות בזינוק ואין דפיקות בהחלפת הילוכים.

 

לגבי המחיר אין לי מידע. תבדקו במחירון לוי יצחק, וכמה מבקשים על רכבים דומים ביד2.

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • רעיון טוב! 2
פורסם

לאישתי ארונה סטייל 2020. סה״כ היא, וגם הבן הצעיר, אוהבים את. הרכב - זריז ודי מרווח. בקנה מידה שלמסופרמני.

 

דווקא מבחינת אמינות אני לא מרוצה - אחרי 6 שנים ו-45000 ק״מ שתי תקלות ארבע ספרתיות - אחרי 4 שנים צורך להחליף תפוחי הגה ואחרי 6 שנים צורל בהחלפת ״צינור קניסטר״. חוץ מזה המצבר החזיק מעמד יפה 6 שנים, אבל שבק בעמידה ברמזור, היה עניין די מסוכן, איכשהו הצליחה להדרדר לחשמלאי רכב שנמצא בסמוך.

 

וכמובן מבחינתך הבעיה המוכרת - תיבת ההילוכים. צריך לברר האם הוחלפו מצמדים ומיכאטרוניק ואם כן - מתי, אחרת זה עלול לקרות במשמרת שלך.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנתי, תודה לשניכם על המידע.

היא מאוד אהבה את הרכב בנסיעה.

 

אז לסיכום ביניים - אני אבדוק אם הוחלפו מצמדים ומיכאטרוניק, ואם לא, מניח שלקזז כמה אלפים מהמחיר במיקוח יכול לסגור את הפינה הזאת כדי לחלק את הסיכון בין הקונה למוכר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מצמדים ומכטרוניק יכולים להגיע לאזור ה 9-10 אלף ביחד. 

לא חושב שיורידו לך כול הרבה אבל אכן תבדוק.

לפני הבדיקה תבקש דוח סליקה, יכול לחסוך לך זמן וכסף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...