Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האוטו השני שלנו הוא גולף משנת 2009. אתמול התחילה להבהב מנורת בלם היד, במוסך חיברו למחשב ואמרו שיש בעיה במודולטור של ה-abs. עלות ההחלפה היא בערך 5000 ש"ח לא כולל מע"מ (בטח יצא יותר עם עבודה וכו). השיווי של הרכב לפי מחירון יד 2 בתסריט הכי הכי אופטימי הוא 15-16 (קלומטרז נמוך ויד ראשונה). האם כדאי לתקן בכלל במחיר כזה? במידה ולא מתקנים מה אפשר לעשות עם הרכב? אפשר למכור אותו ככה?

פורסם (נערך)

אפשר גם לשפץ בעלות של כ 1500 שקלים. בדוק עם ה"מדייק" :

http://www.hamedayek.com/Default.asp?sType=0&PageId=111329


( אגב נשמע מוזר האבחון-  כי בד"כ בעיית ABS תדליק נורה בהתאם, ולא נורה של בלם יד שמהבהבת )
 

יש אפשרות לקבל את תוצאות האבחון המפורטות של המוסך?

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם

תודה רבה על העזרה.

מצרף 2 תמונות - צילום של תוצאות הבדיקה שצילמתי מהמוסכניק וצילום של לוח השעונים לגבי הנורות. הנורה האדומה של הבלם יד מהבהבת ולא דלוקה רצוף.

הצעת מחיר שקיבלתי היא 4500 ש"ח לפני מע"מ. 

האם אפשר לקבל הצעה זולה? האם שווה בכלל לתקן על רכב בשיווי 15K?

 

 

WhatsApp Image 2025-05-29 at 10.49.0.jpeg

WhatsApp Image 2025-05-29 at 10.49.02.jpeg

פורסם

אולי אתה חושב שזה תקין, אבל יש עוד שתי נורות שדולקות ולא ציינת את זה.

אני מניח שזה היה חוסך תגובות לא רלוונטיות (רלוונטיות מאוד לפי המידע שנתת).

 

לגופו של עניין, כנראה שאפשר לעשות את זה במחיר יותר נמוך.
אתה יכול לקרוא מה שכתבתי על מה שהיה לי ב-ABS, ואם אתה לא רוצה לקרוא הכל תראה רק את זה לגבי השיפוץ וקישור למעבדה שמתעסקת בזה:

בתאריך 5.9.2024 בשעה 17:44, itzik123 כתב:

 

3. שיפוץ.

בדקתי בשלוש מעבדות, בשתיים המחיר היה בסביבות 1800 ש"ח, בשלישית כ-1400 ש"ח. אגב באותה מעבדה אמרו לי שאם התקלה היא במשאבה המחיר יותר זול, יותר קרוב ל-550 ש"ח המופיע באתרם.

וכן מה שקישר gauss. זכור לי עוד אחת, 'המכוון'.

כדאי לך ליצור קשר עם אותן מעבדות ולבדוק אפשרויות ומחירים.
 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, Amitz כתב:

הצעת מחיר שקיבלתי היא 4500 ש"ח לפני מע"מ. 

האם אפשר לקבל הצעה זולה? האם שווה בכלל לתקן על רכב בשיווי 15K

כמו שכבתו תבדוק אפשרויות שיפוץ המודל או קניה של מודל משומש. 

 

אבל גם אם לא תמצא והמחיר הוא 5000 , לדעתי ששוה לתקן במחיר הזה רכב יד ראשונה עם ק"מ נמוך שחוץ מבעיה הזו (אני מניח) תקין ובמצב מצויין. 

 

אם לא תתקן, תפסיד יותר מ 5000 במכירה שלו עם התקלה. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Buki כתב:

כמו שכבתו תבדוק אפשרויות שיפוץ המודל או קניה שם מודל משומש. 

 

אבל גם אם לא תמצא והמחיר הוא 5000 , לדעתי ששוה לתקן במחיר הזה רכב יד ראשונה עם ק"מ נמוך שחוץ מבעיה הזו (אני מניח) תקין ובמצב מצויין. 

 

אם לא תתקן, תפסיד יותר מ 5000 במכירה שלו עם התקלה. 

מוסיף נקודה לגבי קנייה של מודל משומש-

זה פחות מומלץ כי זה חתול בשק שבכל רגע גם יכול לשבוק.
בנוסף
יש ענייני מקטים, דגמים והתאמות ואפילו אם ירד מרכב זהה , יש סיכוי שלא יעבוד על הרכב שלך.
לכן השיפוץ עדיף - כמו כן יש עליו גם אחריות.

עריכה אחרונה על ידי Gauss

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...