Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת אזהרה חוסר במים במתיז שמשות


דודו337
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Roycohen1979,

פוסטים מומלצים

שלום רב,

בבעלותי קיה סיד, נדלקה נורה שחסר מים במתיז מים לשמשות, מילאתי מים אך הנורה לא נכבית.

רציתי לשאול:

1. האם ניתן לעבור טסט עם נורה כזאת?

2. האם שוטר יכול להוריד את הרכב מהכביש על השטות הזאת?

3. איזה חלק צריך להחליף לדעתכם ברכב בשביל לפתור את הבעיה, החלפתי את מיכל המים וזה לא הסתדר.

תודה רבה לעונים ויום נעים לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, דודו337 כתב:

איזה חלק צריך להחליף לדעתכם ברכב בשביל לפתור את הבעיה, החלפתי את מיכל המים וזה לא הסתדר.

 

המיכל מגיע עם חיישן מפלס?

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Buki כתב:

המיכל מגיע עם חיישן מפלס?

 

כן

לפני 19 שעות, IsraCar כתב:

דגם מדוייק נפח מנוע , בנזין/דיזל שנת ייצור.

אתה בטוח שזה נורה של נוזל שמשות?

קבל שרטוט

https://www.kia.parts/oem-parts/kia-washer-fluid-level-sensor-98521d9000

 

20250519_151205.jpg

לפני 19 שעות, IsraCar כתב:

דגם מדוייק נפח מנוע , בנזין/דיזל שנת ייצור.

אתה בטוח שזה נורה של נוזל שמשות?

קבל שרטוט

https://www.kia.parts/oem-parts/kia-washer-fluid-level-sensor-98521d9000

רכב קיה סיד 2017 1.6 בנזין 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

סביר להניח שמדובר בנתק של אחד החוטים או בתקלה של החיישן.

בדרך כלל החיישן הוא 2 אלקטרודות מתכת שנכנסות למיכל ונוגדעות במים, המים מוליכים חשמל ויוצרים "קצר" בין 2 האלקטורודות וכך נסגר מעגל.

כשמפלס המים נמוך ואין מגע בין 2 הקטבים של האלקטרודות אז המעגל נפתח והמנורה נדלקת.

יכול להיות שהחיישן דפוק, יכול להיות שהצטברות אבן מסביב לאלקטרודות מונעות מגע של האלקטרודה על המים (במידה והשתמשת במי ברז רגילים לתקופה ממושכת), יכול להיות נתק פשוט באחד החוטים או בצמת החוטים עצמה.

אם יש גישה אתה יכול לנסות לשלוף את החיישון ולבדוק אותו ויזואלית, אם ויזואלית הוא תקין תיקח חוט חשמל ותגשר בין 2 האלקטרודות, המידה והמנורה על לוח השעונית כבתה מצויין, לא כבתה כנראה שמדובר בנתק באחד החוטים בדרך או בחיישן עצמו. 

אפשר להחליף חיישן, אפשר לוותר על העניין, תדאג שתמיד יהיו מים במיכל ותתרגל לאור הכתוב בלוח השעונים, נזק לא יקרה מזה, אי אפשר להוריד אותך מהכביש, אי אפשר לתת לך דוח ואין סיבה שלא יעבור טסט.

לפעמים עדיף פשוט לא לגעת והחיים פחות מסובכים.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים שלא כדאי לתקן.

נכון, לכאורה עניין שולי ואפילו לא בכל רכב יש חיישן גובה מפלס נוזל סבון.

אבל התיקון ככל הנראה פשוט, ניקוי/החלפת חיישן זול או תיקון חיווט.

 

הבעיה שבשיטת ההתעלמות, שמתרגלים לנסוע עם נורה אדומה דולקת או צליל אזהרה וכבר לא קשובים לזה. ואז כשיום אחר תידלק מנורת שמן/חום מנוע/בלמים הנהג כבר יהיה אדיש לזה.

 

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...