Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר הרציף לא נותן את תחושת הדחיפה בגב של שינוי המומנט שמרגישים הגירים האחרים כשמחליפים הילוך.

ואז כרוצים לקבל יותר כוח נניח בעליה, ולוחצים על דוושת הגז יש הרגשה שהרכב לא מגיב עד שפתאום המנוע צורח ואתה מוצא את עצמך במהירות לא חוקית.

לרוב האנשים זה לא מפריע, או מקסימום דורש הסתגלות קצרה, אבל יש מיעוט שלא סובל את ההתנהגות הזו.

סובארו שינו קצת את ההתנהגות בדורות האחרונים, אבל הם כנראה מחוץ לתקצב.

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

הגימני יהיה לה לא נוח כשהרוב זה נסיעות בינעירונית. חלש ורועש בכביש, ובנוסף לא קל למצוא בתקציב הזה , לטוב ולרע שמירת הערך מצוינת. אגב גם הביטוח שלו לא זול כי גניב. 

דסטר באמת אחלה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

הייתי מתעמק באופי השבילים כדי להבין אם יש צורך ב-4X4, או בכלל ברכב גבוה

מהתיאור נשמע שאין בכלל צורך ב-4X4

ולגבי השבילים נשאלת שאלה. אני למשל מטייל המון ועד לא מזמן הרבה בדרום, ונסעתי הרבה על שבילים שמובילים לאתרי קמפינג או מסלולים, שאלו לא שבילי קק"ל עם חצץ. כלומר יש מדי פעם אבנים גדולות, או "שקעים כאלה". אז קניתי רכב גבוה (קרוסאובר. במקרה שלי סיאט ארונה). מדובר על שבילים לכל רכב, אז כל פריווט יכול לעבור, אבל רכב גבוה נותן קודם כל תחושת בטחון (רלבנטי רק למי שחשוב לו לשמור על הרכב), וגם מהירות יותר גבוהה. אולי ההבדל בין לסוע 5 ל- 10 קמ"ש בקטעים המאתגרים לא נשמע הבדל גבוה, אבל הוא גדול (כשמדובר על שביל ארוך יותר מכמה דקות).

אבל אם מדובר בשבילי קק"ל עם חצץ בלי הפתעות, למשל ביערות במרכז הארץ, אז לא צריך שום דבר מיוחד. בטח לא 4X4 (כמו XV)

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 שעות, Michazzz כתב:

לרכב יש מנוע בעייתי מאוד עם המון תלונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 19.1.2025 בשעה 17:03, borsood כתב:

ככל שביררתי למנוע הזה יש שרשרת.

אם היא מחפשת אוטומטית תוודאו שהיא מסתדרת עם הגיר הרציף.

אפשרות נוספת זו הדאצ'יה דאסטר אבל אז תצטרך להסביר לה שרומניה זזה לא באירופה 😉

נסעתי לא מעט על רציף, של סובארו ושל טויוטה,
אין שום צורך להתרגל, גם בהאצה היא פשוט תשמע יותר רעש,
גם לדעתי האיגניס תפורה בול, גם במידות (חניה בעיר), היא גבוהה, אמינה וסה"כ ליחיד\זוג מספקת גם מרחב מחיה סביר ביותר.

פורסם
בתאריך 19.1.2025 בשעה 17:03, borsood כתב:

אפשרות נוספת זו הדאצ'יה דאסטר אבל אז תצטרך להסביר לה שרומניה זזה לא באירופה 😉

שלחה לי מודעה מיד2. לא מודעת לעולם הרכב. הורדתי אותה מזה, מה גם שהיא לא נוהגת על ידני.

 

פורסם (נערך)

הונדה hrv עם מעט מתיחה של התקציב יכולה להתאים. 

לא מכיר את הדגם לעומק אבל לא שמעתי על בעיות אמינות וכדו'

עם הרבה מזל תוכל למצוא מאזדה cx3 שנת 2017

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

אם נטיות שטח אכן משמעותיות , אז סובארוXV שנכנסת בתקציב בהחלט באה בחשבון.

יש המון מהם ביד2 בטווחי מחיר רחבים ושלושה דורות נפרדים. (משווק הרבה שנים).

לכן אפשר להיות בררן ולבחור אחת שמורה. 

זה לא רכב עם מרווח גחון גבוה במיוחד, לכן צריך להיות זהיר במעבר "שקעים", בדיוק כמו ברכב רגיל .

(יש מתקינים של מיגונים והגבהות גם ברכב הזה).

 

מנוע 1600 מספיק בהחלט לא צריך  2 ליטר.

אם הק"מ השנתי לא גבוה, אז צריכת הדלק לא צריכה להטריד.

תא מטען מספיק מרווח ושימושי גם לחובבי טיול ושטח.

4 מבוגרים נוסעים בו בנוחות. (מספיק מרווח).

גיר רציף מתאים לאופי הרכב. (קצת שטח קל,  הרבה כביש עירוני/בינעירוני).

הוצ' אחזקה לא יהיו גבוהות משמעותית  בגלל AWD או שרשרת / רצועה טימינג, האמינות בסיסית טובה.

פורסם
בתאריך 15.1.2025 בשעה 12:20, הרקוליטו כתב:

סוזוקי איגניס?

 

רעיון לא רע. 

 

בהחלט גבוהה משפחתית ממוצעת מתאים לדרישות שהוצגו.

 

מצד שני נכתב שרוב הנסיעה תהיה במתווה בינעירוני. זה לא המרחב האופטימלי של הרכב הזה אבל בודאי עדיף מג'ימני שנראה לי אובר קיל רציני בעניין. בנוסף נראה שלא מדובר ברכב שייסע הרבה באופן כללי אז לנסיעות מזדמנות הוא ממש סבבה גם בבינעירוני.

 

אמנם נמכרים מעל המחירון אבל זה בסיסי רכב זול. ומאוד אמין ועמיד.

 

יהיה לאורך זמן זול משמעותית מכל החלופות שהוצעו כאן. וזול יותר לרכישה או חדש יותר באותו המחיר.

 

אני מבין שהיא לא מחפשת רכב לעיר אבל לאיגניס התאמה מעולה לעיר אם וכאשר צריך. בודאי אם יש מצוקת חניה. מעולה לעניין הזה.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 15.1.2025 בשעה 12:11, הרקוליטו כתב:

סובארו xv

 

 

בתאריך 24.1.2025 בשעה 20:44, IsraCar כתב:

אז סובארוXV שנכנסת בתקציב בהחלט באה בחשבון.

תודה על ההמלצות.

ישבתי חודשיים בסבלנות על הלוחות, וביום שישי נסגרה עסקה.

סובארו xv,שנת 2016, נפח 2.0, רמת גימור פרימיום. יד ראשונה עם הסטורית טיפולים מלאה, וחריגה מתבקשת מהתקציב.

 

20250324_091934.thumb.jpg.fd209e606718e2fff86e9439dea3442b.jpg

 

 

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 7

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...