Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורות אזהרה ברכב CX-5 2018 MAZDA


N1R

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אשמח לעזרתכם נדלק לי נורות אזהרה ברכב, מה שמוזר כל פעם הם היו נדלקות וחלק היה יורד לפעמים ואז חוזר ככה מדי פעם, אבל עכשיו שיש את זה כל פעם שאני מתניע את הרכב.

חשבתי שזה מצבר החלפתי למצבר חדש אבל עדיין יש נורות דולקות.

אשמח לעזתכם מה נכון לעשות ? image.thumb.jpeg.d6369244d42b619cefa157cfb69c8918.jpeg

עריכה אחרונה על ידי N1R
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לנקות חיישנים ומצלמות בחזית הרכב.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי נקיון לחיישן שעל השמשה וגם את הסמל של mazda איזה מצלמות וחיישנים יש נוספים ? 

איך אני בודק אם הם כבויות ? איפה אני לא רואה מוצא כפתור ששייך אליהם 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

רוב הסיכויים שמדובר במצבר. תוודא שהותקן מצבר מסוג EFB או AGM שמיועד למנועי Start Stop. אם מותקן מצבר "רגיל" - זה יכול להסביר התופעה. במידה והמצבר AGM או EFB כאמור, נסה "לאפס" את המערכת - ע"י ניתוק המצבר למשך כ 10 דקות, לחיצה על דוושת הבלם לריקון קבלים, וחיבור מחדש. הנע וסע רגיל. ה ECU (המחשב העיקרי)  ילמד את הפרמטרים השונים ברכב. חלק מהנוריות, במיוחד ה iStop ידלקו צהוב בקילומטרים הראשונים, וצפויים להיכבות, וה iStop צפוי לעבור לירוק. אם כל זה לא עזר, אין מנוס אלא לחבר מחשב דיאגנוסטיקה ייעודי של מזדה לאיתור התקלה (אתה יכול גם לחבר בעצמך תוכנת Torque ומחבר OBD-II לשקע מחשב - לא יתן את כל הקודים של מזדה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך סורק תקלות בשלוף, תנסה לנתק את האפס מהמצבר ל 2 דקות ואז להחזיר. בזמן שהאפס מנותק תנסה למדוד עם מד מתח את המתח על המצבר ולראות מה הוא נותן לך. מתחת ל12 זה קצת חלש.

ניתוק המצבר יעשה סוג של איפוס לכל המערכות ברכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי מצבר חדש, עדיין נשאר האורות, אחרי הלכתי למוסך ובדק עם מחשב אמר שזה כתוב שזה מופיע בזיכרון אז הוא עשה מיחקה במחשב אבל אצלי ברכב זה לא מחק, לאחר כמה ימים נסעתי וזה ירד לכמה דקות ואז חזר. 

 

אבל מה הכוונה לנתק את המצבר לעשות איפוס אולי הם לא עשו את זה שקניתי מצבר. ואיך לעשות שלא יהרוס את המערכות ברכב תודה על העזרה ♥

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...