Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, 

שואל בשביל חבר.....

חנה בחנית נכים שמשולטת על עמוד ליד וכביש והמדרכה לא מסומנים / צבע מחוק / צבע דהוי.

image.png.7c09a759074e905d7d771cd200723c0c.png

image.png.26ab5e755093210abdd71c5f8cbcf4bf.png

image.png.03260a5da58d4879aa322b56e6b82b49.png

האם יש אפשרות לערער או שזה בזבוזשל הזמן שלו?

תודה

עריכה אחרונה על ידי דוב המערות
פורסם

מבחינת החוק אין כל משמעות לסימון כלשהו (רקע כחול עם/בלי ציור של עגלת נכה) על הכביש, התמרור אמור להיות מוצב לבדו. ההדגשה על הכביש אינה רשמית ולכן אינה הכרחית.

חבל (כי אנשים טועים בתום לב), אבל זה המצב. אין טעם להלחם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

האמת? אם אין סימון על הכביש והוא חנה בקצה הוא יכול לטעון שזה מעבר ל4 המקמות ושהעירייה תוכיח. לדעתי בזה דווקא יש קייס.

עריכה אחרונה על ידי taranta
פורסם

חייב להיות סימון התוחם את החנייה: מעטפה, פס מפריד וכד’.

שלח תמונות ברורות יותר של המקום

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני שעתיים, tinoki כתב:

חייב להיות סימון התוחם את החנייה: מעטפה, פס מפריד וכד’.

לא מדוייק.

זו הגדרת תמרור 437:

"חנייה בלעדית לרכב של נכה הנושא תג נכה מקורי תקף, בעת שהרכב משמש את הנכה שלו ניתן התג"

 

אלה הנחיות הצבתו:

יש להגדיר את מספר מקומות החניה שהוקצו, באמצעות תמרור 439 )כנ"ל( וכן באמצעות סימון ,819 בהתאמה. במקום ששתי הגדרות אלה לא קיימות, יחולו הוראות תמרור 437 על מקום חניה יחיד

 

סימון 819 הוא סימון קווים שמגדירים את גודל מקום החניה. הוא קצת דהוי במקרה הזה, אבל הוא לא יעודי לחנית נכה בכל מקרה.

פות"ש חונה הפוך לכיוון התנועה וכנראה לא הלך לבדוק איזה תמרורי חניה מוצבים בכיוונו.

קיומו או העדרו של סימון 819 אינו משנה. הוא חלק מקובץ הנחיות ואינו חלק מהגדרת התמרור, וכאמור, לא מעיד על חנית נכה בהכרח.

 

פעם היו מסמנים תמרור מעטפה (820), אבל זה שימוש לא נכון, כי הוא אוסר חניה.

יש מקומות שאימצו את הסימון הכחול על הכביש, או ציור של עגלת נכה. אבל אלו לא תמרורים רשמיים. וחבל, כי רבים חונים במקומות של נכה בתום לב בהעדר סימון ברור ואחיד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הנחיות להצבת תמרור 437

יש לסמן את גבולות השטח שהוקצה למטרה זו באמצעות סימון 819

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

ובהרבה מקומות לא משתמשים ב-819 אלא בתיבה סגורה, כמו מעטפה בלי ה-X. לא תואם לסימון הרשמי, אבל ברור מאוד כי התיבה שונה מזו של חניה לרכב שאינו נושא תו נכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כעיקרון צריך שיהיה גם סימון מעטפה וסימון "נכה" על הכביש, אבל כפי שרשמו כבר התמרור לבדו תקף בהחלט והדוח תקין, אתה יכול להגיש ערעור או לבקש להשפט ולציין שלא היה סימון או סימון דהוי ולקוות לטוב.

 

אגב, מתי חנו במקום? לפי התמרור חניית הנכים תקפה רק בימים א עד ה משעה 8 ועד לשעה 17, מעבר לשעות והימים הללו החניה חופשית, אם רשמו את הדוח כשהחניה חופשית כמובן שהוא לא תקין וצריך להיות מבוטל.

פורסם

סימון מעטפה (820) על הכביש אוסר חניית כל רכב, כולל של נכה. 

הסימון הכחול וסמל כיסא הגלגלים על הכביש אינם קיימים בלוח התמרורים, רק 437. במקרה המצולם תיבת החניה סגורה (גם סימון לא רשמי, אם כי נפוץ), החבר היה צריך להיות יותר ערני לסימון החריג.

כיוון שהחבר חונה על 2 משבצות העבירה חמורה יותר, גם אם זה לא מתבטא בדו״ ח.

שישלם וילמד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא בעקרון ולא כטפל!

אין חובת סימון ״נכה״ על הכביש, וכמובן שסימון מעטפה (תמרור 820) הנו שגוי מאחר והוא אוסר חניה (ראה תגובת @Be roo ).

  • מעניין 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...