Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם,

כבר תקופה מחפש באתרים חלקים באינטרנט על חלקים לקיה פיקאנטו 1.2 שנת 2018
החלקים הם תושבת מנוע ותושבת גיר,
הרבה חלקים ועוד דברים מוצאתי בקלות אבל רק את החלקים האלו לא מצילח למוצא 

יש למשהו אתר אמין וזול יחסית להזמין דרכו ?

למי ששואל, חפשתי כבר בחניות בארץ לרוב לא היה להם או אם כן היה להם היה מדובר תג מחיר הזויי לחלק בשביל קיה (700-800 ש"ח מנימום)

 

תודה רבה לעוזרים. 

פורסם
לפני כשעה, itzik123 כתב:

חפש כאן את החלק:

https://partsouq.com/

 

תעתיק את המק"ט לגוגל ותחפש.

לדוגמה כאן:

https://cars245.com/en/

אתה יכול לחפש באתר הזה גם בלי מק"ט ולוודא איתם שזה מתאים לרכב שלך.

שני האתרים האלו היו הראשונים שחפשתי בהם, 

הראשון פארטסוק יש להם אבל מחיר המשלוח כמעט יקר יותר ממחיר החלק, (לקחתי מהם מספר/קוד החלקים. 

השני קארס245 אני תמיד מזמין מהם, חפשתי באתר וגם שלחתי להם מייל לבדוק אם יש את החלקים, אין להם. 

פורסם

אני לא יודע אילו מק"טים אתה צריך ספציפית לרכבך, אבל 2 כאלו, 21810G6100AS ו-21830G6120AS עולים (וזמינים לכאורה) בחברה 711 ו-396 ש"ח בהתאמה, לא כולל מע"מ. וזה אמור להיות מקורי. 

 

אני לא בטוח שרכישה מחו"ל, של חלקים יחסית כבדים, כולל עלות משלוח ומיסים/עמלות ככל שיהיו, יהיה זול משמעותית. 

 

ניסית לבדוק אצל קוריאה פאלקון? אומנם המק"טים הנ"ל לא מופיעים במלאי, אך אם באפשרותם להשיג, אולי יהיה זול מספיק עבורך. 

פורסם
לפני 32 דקות, Tom_22 כתב:

אני לא יודע אילו מק"טים אתה צריך ספציפית לרכבך, אבל 2 כאלו, 21810G6100AS ו-21830G6120AS עולים (וזמינים לכאורה) בחברה 711 ו-396 ש"ח בהתאמה, לא כולל מע"מ. וזה אמור להיות מקורי. 

 

אני לא בטוח שרכישה מחו"ל, של חלקים יחסית כבדים, כולל עלות משלוח ומיסים/עמלות ככל שיהיו, יהיה זול משמעותית. 

 

ניסית לבדוק אצל קוריאה פאלקון? אומנם המק"טים הנ"ל לא מופיעים במלאי, אך אם באפשרותם להשיג, אולי יהיה זול מספיק עבורך. 

לגבי המקטים, ה AS בסוף זה גרסה/ יצור חדש יותר(אותו חלק), וגם המחירים זוהים.

וכן אני מחפש מקורי, אני יודע שזה עסק לא זול אבל מנה את מזלי, בנתיים בדקתי עוד הפעם בפארטסוק יצא לי כמעט אלף שיקל לשני החלקים כולל משלוח שזה סביר, לא יודע כמה יעלה המכס וכו. (אם לא מוצא במקום אחר נראה לי שמזמין מהם).

עכשיו שלחתי הודעה ל קוריאה פאלקון, מחכה לתשובה מהם. 

פורסם
לפני 14 דקות, WA_SA123 כתב:

כמעט אלף שיקל לשני החלקים כולל משלוח שזה סביר, לא יודע כמה יעלה המכס וכו.

אז המחיר בארץ לא מאוד רחוק מזה.

מכס סטנדרטי לחלקי רכב עומד על כ-40% עבור מוצרים מעל 75$.

כתלות בצורת השילוח, אתה עשוי להיתקל גם בעמלות שקר של DHL/UPS/חברת בלדרות זו או אחרת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...