Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, amosbmw כתב:

ל.כ. ברמלה לא רעה.

אכן חנות מעולה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 8.9.2024 בשעה 22:06, sperial כתב:

כמה שלבים:

1. קובעים תקציב.

2. בודקים הנחות במועדוני לקוחות שבהם אתה חבר או שאליהם אתה יכול להצטרף.

3. מחפשים קרוב משפחה בקבע שיוכל לסדר הנחת חבר.

4 . בוחרים אחה״צ או שישי בבוקר פנוי ויוצאים לסבב חנויות חשמל. בדומה לסוכנויות רכב, בדרך כלל יש בעיר ריכוז של חנויות כאלה. עושים סבב בחנויות, בוחרים מה שמוצא חן ומנהלים מו״מ על המחיר.

5. לוקחים יום חופש וממתינים לאספקה, ועוד יום חופש שבו ממתינים לטכנאי ההתקנה.

6. מריצים את שמות מותגים בגוגל. כך מזהים מותגי מדבקה (הם יופיעו רק. באתרים ישראליים) וגם איזה מותגים הם תאומים. כבר נתקלתי במוצרים זהים עם מדבקותֶ.שונות, הפרש המחיר בחנויות שכנות 50%, ובמוצרים זהים עם תנאי אחריות שונים. ולא שוכחים להתאמן במיקוח.

7. אין מה להזמין מזאפ. אלה מוצרים שצריך להתרשם מהם אישית. אבל זאפ מהווה אמצעי במיקוח.

אופס… כמעט שכחתי. מריצים בפורום את מילות המפתח ״כיריים״, ״מדיח כלים״, ״מקרר״, ״מכונת כביסה״ ומאבדים אתֶהחשק למהצטייד.

 

לא מתכוון להעליב, אבל מה שהצעת גוזל זמן רב,

לא מתאים לאופי החיים היום אלא אם כן מדובר בפנסיונרים או אנשים עם הרבה זמן פנוי.

 

כל המידע הטכני על מקררים, מדיחים, כיריים, מכונות כביסה וכו', קיים באינטרנט.

אפשר לעשות השוואות מהירות,

ואין טעם לכתת רגליים בין חנויות,

פשוט חבל על הזמן.

 

תקרא את התגובה הזו:

בתאריך 9.9.2024 בשעה 13:04, קורן בן אשר כתב:

אני לא מבין מה הקטע להתחיל לטייל בין חנויות, כאילו אנחנו ב-1986. מה כבר צריך לראות בעיניים במכונת כביסה שאין אפשרות להבין משיטוט באינטרנט? יש לזה הצדקה אולי במקרה חריג שצריך לבדוק מידה מסויימת על המילימטר, או במוצר כמו מקרר שרוצים לראות בעיניים חלוקה פנימית מסויימת, אם זה ממש ממש חשוב.

 

התחום היחידי שמצדיק הסתובבות בין חנויות, הוא  קניית קרמיקה/שיש/ כלים סניטריים לבית.

 

נ.ב.

אם החנות מפרסמת בזאפ, נמצאת במקומות הראשונים,

אבל אין להם במלאי?

זו אינדיקציה לא טובה.

אני אישית מתרחק. אין לי זמן וסבלנות לנציגי מכירות שמסבירים לי כמה גרוע המוצר שבחרתי, והוא כמובן "אזל מהמלאי",

אבל "במקרה" יש להם במלאי דגם אחר, יותר יקר.

  • רעיון טוב! 1

-

פורסם

יש הרבה מידע חסר במפרט הטכני. נניח, טיב וסידור מדפים במקרר או איכות הרכבה של מכשירים. להקדיש שעה או שעה וחצי לבחירת מכשיר שעולה אלפי שקלים ואמור לשרת אותך כמה שנים זו השקעה קטנה.

אגב, הבעיה עוד יותר גדולה במכשירים גנריים, כי הפירוט באתרים הישראליים מביש, וכמובן שאין עליהם מידע באתרים זרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

טיב וסידור מדפים במקרר

 

סידור מדפי מקרר? סריאסלי?

זה אחד הדברים הכי וורסטילים בבית,

אני לא רואה בעיה בלהרים או להוריד מדף במקרר בהתאם לצרכים

 

 

 

לפני 11 דקות, sperial כתב:

איכות הרכבה של מכשירים

 

אין לי מושג איך אתה בודק איכות הרכבה של מכשירים,

אבל מבטיח לך שאם תישאר בחברות "הנורמליות" גם תקבל מוצר שעבר בקרת איכות.

 

 

לפני 11 דקות, sperial כתב:

הבעיה עוד יותר גדולה במכשירים גנריים, כי הפירוט באתרים הישראליים מביש

 

אם אתה על הסקאלה הנמוכה של המחירים,

ומחליט לקנות מוצר גנרי, אז אין מה לצפות למידע טכני מפורט.

למעשה, אתה יכול לקבל שני מוצרים שונים תחת אותו דגם גנרי (לדוגמה תנור אפיה עם אותו דגם, אבל אחד מיוצר בטורקיה והשני באירופה)

מוצר גנרי יכול להיות מוחלף באמצע החיים שלו, ואף אחד לא יידע מזה.

מה שאמור להיות חשוב, זה טיב האחריות של היבואן.

 

 

 

  • אהבתי 1

-

פורסם
לפני שעה, BEEKER כתב:

מה שאמור להיות חשוב, זה טיב האחריות של היבואן.

היבואנים,למעט ברימאג, לא מתעסקים באחריות. כמעט כולם העבירו לקבוצת פל (מרום\פלרום\רטפון\CSB) או אלקטרוניקס פרו במיני\סםליין.

פורסם
לפני שעתיים, o_prime כתב:

היי, גם תנור בישול צריך לבדוק בעיניים. צריך לבדוק בעיקר איך מנקים אותו ואיך מחליפים מנורה שרופה. 

אוהד

 

לא חושב שיש שם טכנולגיית על,

המנורה יושבת מתחת למכסה זכוכית עבה שמתפרק בחצי סיבוב

 

ד"א גיליתי שכדאי לקנות נורות מראש מאליאקספרס, אחרי ששילמתי בטמבוריה מחיר מופקע לנורת להט G9 בודדת (מבין שצריכים להתפרנס אבל הפער היה הזוי)

 

 

לפני 42 דקות, shake כתב:

היבואנים,למעט ברימאג, לא מתעסקים באחריות. כמעט כולם העבירו לקבוצת פל (מרום\פלרום\רטפון\CSB) או אלקטרוניקס פרו במיני\סםליין.

 

אמלק: שרק לא תזדקקו לאחריות

  • רעיון טוב! 1

-

פורסם
לפני 3 שעות, BEEKER כתב:

מדפי מקרר?

את ההבדל בין מדף פלסטיק (עובי ואיכות)לזכוכית, מידת החופש בסידור עם או בלי פיצול מדפים. 

עד שלא תראה בעיניים ותיגע במוצר לא תוכל להבין איך התמונות והמפרטים מטעים.

 

מה שמראה יפה באתר מתברר כזבל בחנות, כשאין מקום לבקבוק משפחתי בעמידה חוץ מתא בודד בדלת? או כשהקיוסק מיים קרים ומכונת הקרח תופסים שטח איכסון משמעותי ואין מקום בדלת.

עד שלא תראה כמה מקררים שעומדים זה לצד זה בשורה בחנות לא תוכל להבדיל בקלות. 

מקררים שרשום שהם 650-800 ליטר שבחנות אתה מגלה שזה אולי נפח ברוטו אבל יש בהם מעט מאד מקום בגלל סידור פנים דפוק. 

לפני כשעה, BEEKER כתב:

לא חושב שיש שם טכנולגיית על,

המנורה יושבת מתחת למכסה זכוכית עבה שמתפרק בחצי סיבוב

 

אתה מוזמן להחליף מנורה אצלי בתנור מילה בסיסי. 
מנורה יחודית, ומכסה שנעול ככל הנראה בבורג על מנת שלא יפתח בחצי סיבוב 🤨

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, zaf כתב:

 

אתה מוזמן להחליף מנורה אצלי בתנור מילה בסיסי. 
מנורה יחודית, ומכסה שנעול ככל הנראה בבורג על מנת שלא יפתח בחצי סיבוב 🤨

 

יש לי מילה, החלפתי נורה לפני כחודש.

G9 

 

 

 

נ.ב

אם סיבובים ורונדלים בחנויות חשמל מרגישים לך הגיוני,

אז בכיף,

אבל אפשר לייעל, אנחנו לא בשנות ה-80 

ובטח ובטח לא צריך לבזבז אחה"צ/שישי + שני ימי חופש

כמו שהציעו כאן: 

 

בתאריך 8.9.2024 בשעה 22:06, sperial כתב:

. בוחרים אחה״צ או שישי בבוקר פנוי ויוצאים לסבב חנויות חשמל. בדומה לסוכנויות רכב, בדרך כלל יש בעיר ריכוז של חנויות כאלה. עושים סבב בחנויות, בוחרים מה שמוצא חן ומנהלים מו״מ על המחיר.

5. לוקחים יום חופש וממתינים לאספקה, ועוד יום חופש שבו ממתינים לטכנאי ההתקנה.

 

אם מתמקחים לפני התשלום, אז המוכרים בחנות מתאמצים לתאם הובלה והתקנה בזמנים נוחים (מתקין מגיע אחרי ההובלה).

אם משלמים ואז נזכרים לבדוק, זה די אבוד (שירות ישראלי ממוצע)

 

.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

פורסם

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

image.thumb.png.52dc53113c6d5e2fcb943e688702d197.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 6 שעות, BEEKER כתב:

אם מתמקחים לפני התשלום, אז המוכרים בחנות מתאמצים לתאם הובלה והתקנה בזמנים נוחים (מתקין מגיע אחרי ההובלה).

 

אתה יודע, יש אנשים שחיים מחוץ לגוש דן.

המכשירים מגיעים ממחסני היבואן שנמצאים במרכז הארץ, אז אפילו לעיירה כמו חיפה יש הובלה פעם או פעמיים בשבוע, ואם המוביל מודיע שיגיע בשעה 11 בבוקר הלך יום עבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, zaf כתב:

 

אתה עובד בשירות חלפים של מילה?

ואתה גם יודע בבטחון איזו מנורה יש בתנור שלי?

מדהים.

 

נ.ב

יש לי G9

הזמנתי עוד עשר כאלו מחו"ל

אתה מוזמן לבוא ולראות את התנור, המנורה וגם את ההחלפה שלה, שלוקחת חמש דקות גג כולל אספרסו 

 

 

 

  • אהבתי 1

-

פורסם
לפני 11 שעות, BEEKER כתב:

לא חושב שיש שם טכנולגיית על,

המנורה יושבת מתחת למכסה זכוכית עבה שמתפרק בחצי סיבוב

בתנור דלונגי זה עובד בדיוק ככה. מנורה של 15W שגם לא עולה הרבה כאן בארץ. 

ולכן מפתיע לראות שהמנורה של מילה עולה הרבה. 

  • רעיון טוב! 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

מנורת G9 ייעודית לטמרטורה של תנור אפיה עולה כ-20-25 שקלים, אפילו בהום סנטר. צריך לשים לב לעמידות בטמפרטורה 300 מעלות. הבעיה בתנור שלי (אלקטרולוקס) היא גישה לא נוחה ובעיקר עיוורת, צריך לעבוד לפי מישוש עם מראה (או מצלמה של טלפון) כמו רופא שיניים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...