Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיקום מס׳ שלדה ברכבי טסלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק הרכבים הללו ״שכחו״ להטביע להם מס׳ שלדה.

רכב אשר אין בו מס׳ שלדה טבוע, לא יוכל להתקבל למבחן התקופתי (טסט) וישלח אל היבואן לשם ביצוע ההטבעה.

Locating chassis(vin) number.pdf

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מעניין ממתי המסמך ומדוע אין אליו זיהוי של האורך שלו, האם כרגיל הכל נעשה בחאפריות ולא ע"י משרד התחבורה ולפני שהרכבים יגיעו לטסט פעם ראשונה.

בנוסף העם יש כבר תדריך לביצוע הטסט עצמו לרכבים חשמלים?

פורסם

להזכיר לך שישראל מחלוצות הרכב החשמלי, בערך 10 שנים לפני שטסלה הגיעה.

 

חפש בהיסטוריה Better Place ו-Renault Fluence ZE.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עכשיו ממש הצחקת אותי. ישראל? חלוצה? 

היה פה שרלטן אחד שהצליח לשכנע את רנו ואת הנהגת המדינה שהעתיד נמצא בפלואנס עם סוללות מתחלפות, כשמה שהוא שכח לספר שהוא רוצה למכור ללקוחות את החשמל בעצמו במחיר של בנזין.

טסלה מכרה בעולם מכוניות מ2008, ובקנה מידה משמעותי החל מ2012 עם המודל S.

ישראל היא אחת המקומות האחרונים אליה הגיעה החברה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 17 דקות, amosbmw כתב:

כשמה שהוא שכח לספר שהוא רוצה למכור ללקוחות את החשמל בעצמו במחיר של בנזין.

שכח לספר?

התגאה בזה!

הייתי בהרצאה שלו לפני 14 שנה בטכניון, הוא ממש הציג את מודל חברות הסלולר כמודל שהוא רוצה ליישם עבור הרכבים שלו. 

להזכירכם שילמנו אז 150-200 שקלים כל חודש!

פורסם
לפני 36 דקות, amosbmw כתב:

עכשיו ממש הצחקת אותי. ישראל? חלוצה? 

היה פה שרלטן אחד שהצליח לשכנע את רנו ואת הנהגת המדינה שהעתיד נמצא בפלואנס עם סוללות מתחלפות, כשמה שהוא שכח לספר שהוא רוצה למכור ללקוחות את החשמל בעצמו במחיר של בנזין.

טסלה מכרה בעולם מכוניות מ2008, ובקנה מידה משמעותי החל מ2012 עם המודל S.

ישראל היא אחת המקומות האחרונים אליה הגיעה החברה.

אם מבחינתך רכב חשמלי = טסלה אתה צודק. אבל הניסוי של בטר פלייס יצא לציבור הרחב בסביבות 2012 עם טכנולוגיה חלוצית. זה שהמודל הכלכלי כשל זה סיפור נפרד.

 

לגבי מחיר החשמל - ככל שהרכב החשמלי יתפוס נתח יותר גדול מענף הרכב הוא יצטרך להתקרב או להשתוות למחיר הבנזין - אם במודל של טעינה מנוהלת (שיהיה מחוייב המציאות בגלל מגבלות רשת החשמל), ואם במודל כזה או אחר של מס נסועה. המודל הקיים אינו בר קיימא לטווח הארוך, אלא אם כל מערכת המיסוי הישראלית תעבור טלטלה עזה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 13.5.2024 בשעה 13:45, kompy כתב:

חלק הרכבים הללו ״שכחו״ להטביע להם מס׳ שלדה.

רכב אשר אין בו מס׳ שלדה טבוע, לא יוכל להתקבל למבחן התקופתי (טסט) וישלח אל היבואן לשם ביצוע ההטבעה

 

לא לגמרי הבנתי את ענין ה"הטבעה" והשיכחה. להבנתי, בארה"ב VIN נמצא בדכ על לוחית קטנה מצד הנהג שאפשר לראות דרך השמשה. לא "מוטבע" בחומצה בגוף השלדה ממש. 

לא יכול לצאת רכב מהמפעל בלי VIN, צריך רק למצוא אותו. נכון שבטסלה הצליחו להסתיר אותו יפה משום מה מתחת לפאנל ריפוד הצדדי. 🙄

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 10 שעות, viper83 כתב:

מעניין ממתי המסמך ומדוע אין אליו זיהוי של האורך שלו, האם כרגיל הכל נעשה בחאפריות ולא ע"י משרד התחבורה ולפני שהרכבים יגיעו לטסט פעם ראשונה.

בנוסף העם יש כבר תדריך לביצוע הטסט עצמו לרכבים חשמלים?

זהו לא מסמך רשמי אלא ריכוז שנעשה כדי להקל על הבוחנים במיקום מס׳ השלדה הטבוע.

איזה תדריך צריך בשביל לבצע מבחן לרכב חשמלי?!

הבוחנים עברו קורס (לדיקו) שלב 1 על רכב חשמלי. מעבר לזאת, המבחן הוא אותו מבחן למעט בד׳ זיהום אויר שאינה מתבצעת.

לפני 7 שעות, Jack457 כתב:

 

לא לגמרי הבנתי את ענין ה"הטבעה" והשיכחה. להבנתי, בארה"ב VIN נמצא בדכ על לוחית קטנה מצד הנהג שאפשר לראות דרך השמשה. לא "מוטבע" בחומצה בגוף השלדה ממש. 

לא יכול לצאת רכב מהמפעל בלי VIN, צריך רק למצוא אותו. נכון שבטסלה הצליחו להסתיר אותו יפה משום מה מתחת לפאנל ריפוד הצדדי. 🙄

מס׳ שלדה טבוע אינו דרישה שקיימת בכל העולם, לכן יתכן שרכבים שיועדו למדינה אחרת הסתננו אל ארה״ק ללא הטבעה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 10 שעות, kompy כתב:

המבחן הוא אותו מבחן למעט בד׳ זיהום אויר שאינה מתבצעת.

אני רוצה לראות את הבוחן המתחיל הראשון שלא יבין שזה רכב חשמלי ויחפש אגזוז... 😄

 

פורסם
בתאריך 13.5.2024 בשעה 13:45, kompy כתב:

 

רכב אשר אין בו מס׳ שלדה טבוע, לא יוכל להתקבל למבחן התקופתי (טסט) וישלח אל היבואן לשם ביצוע ההטבעה.

Locating chassis(vin) number.pdf 148.83 \u05e7\"\u05d1 · 29 downloads

 

מוכן להתערב שרכבים כאלו עברו טסט. בלי קומבינות.

פורסם

ברור שיש. תמיד יש בוחן עצלן שלא יחפש את מיקומו של מס׳ השלדה, כמו גם מס׳ מנוע שמיקום הטבעתו מקשה עד מאד לבוחן לזהותו.

לדוגמה, בדגם האחרון של ״קראפטר״, קיימת הנחיה לשלוח את הרכב למוסך מורשה יבואן לשם זיהוי מס׳ מנוע מאחר שיש לפרק חלקים מסויימים (במיוחד את המתנע) ע״מ לראותו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני 15 שנה עושה טסט לרכבים בבית 

בדרך כלל 2-3 רכבים (של אישתי ושל חמותי)

פעמיים בחיים בדקו מספר שלדה

אף פעם לא בדקו מספר מנוע

.

פורסם
לפני 20 שעות, kompy כתב:

ברור שיש. תמיד יש בוחן עצלן שלא יחפש את מיקומו של מס׳ השלדה, כמו גם מס׳ מנוע שמיקום הטבעתו מקשה עד מאד לבוחן לזהותו.

לדוגמה, בדגם האחרון של ״קראפטר״, קיימת הנחיה לשלוח את הרכב למוסך מורשה יבואן לשם זיהוי מס׳ מנוע מאחר שיש לפרק חלקים מסויימים (במיוחד את המתנע) ע״מ לראותו.

 

מה המוסך אמור לספק כנגד הזיהוי ? מוסך מורשה משרד התחבורה לא מורשה לזהות?

×
×
  • תוכן חדש...