Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרן קשיח / עצמות עצה כפולות או סרן חי


ortes

פוסטים מומלצים

שלום לחכמי הפורום,

 

רציתי להבין.

אני מסתכל על הברונקו 2 דלתות גרסת הביג בנד ( גרסת הכניסה )

 

שומו ושמים, אני רואה שהמתלים הם סרן קשיח ועצמות עצה כפולות. תמיד ידעתי או היה לי בתת מודע שלגיפ " אמיתי " יש סרן חי.

יש אמת במחשבותי ?

 

ניסיתי קצת לקרוא ברחבי הרשת, לא הצלחתי להבין בסופו של דבר ,  איזה סוג מתלים עדיף יותר לשטח, מבחינת עבירות ? נסיעת " ראלי " בשטח ?

בנוסף גם בחיי היום יום, על הכבישים אני מניח שסרן קשיח יותר נוח ?

 

דבר נוסף, להבנתי לברונקו אין שלדת סולם, זה עוד קונספצייה שהייתה לי בראש שרכב שטח אמיתי צריך ?

 

בסופו של דבר , האם ברונקו בגרסה שכתבתי הינו רכב אמיתי לשטח ?

 

מבחינת יכולות שטח / כביש איך ביחס למתחרה הותיק הרנגלר 2 דלתות, בגרסת ספורט הבסיסית ?

 

מקווה שכתבתי במקום המתאים.

 

תודה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרן חי וסרן קשיח זה אותו דבר. 

 

הכוונה לסרן שמחבר באופן קשיח את שני הגלגלים. סרן חי - זה סרן קשיח שהוא סרן מניע זאת אומרת  עם דיפרנציאל וציריות שעוברות בתוכו.

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב לשטח - שני סרנים חיים. (דיפנדר מקורי, דיסקברי 1 ו 2, לנדקרוזר סדרה 70 ו 105, ג'יפ רנגלר, סופה ועוד טובים ונחשקים)

 

אבל זה רק חלק קטן מהמשוואה, כי כמו בכל דבר בחיים, יש לזה מחיר, וסרנים חיים נחשבים ל'פחות נוחים' ממתלים נפרדים. 

אבל אם כבר בדקת, היית רואה שלכל הברונקו'ס, כולל הויילדטראק והבדלנדס יש בדיוק אותו הדבר...

 

אז אם נחזור לשאלה - כן, הברונקו ביג בנד הוא רכב שטח אמיתי, עם הילוך כח. 

 

מצד שני הוא (וגם האוטר בנקס) מגיעים ללא נעילות דיפרנציאל מקוריות, וללא ניתוק מוט מייצב קדמי. (וגם ללא מיגוני גחון או מדרגות מקוריות). 

אז אם יש את האפשרות הכלכלית הייתי ממליץ בחום ללכת על הדבר האמיתי, כלומר על הווילדטראק או הבדלנדס. 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יואב, מה היתרון בשטח לשני סרנים חיים על פני מתלים נפרדים עם מהלך ארוך כמו של הגפ"סים של פעם?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובות.

 

אז אני מבין שסרן חי ומתלים נפרדים הם סוג של דרך המלך, בין שטח לנוחות הכביש.

 

לצערי אין באפשרותי להגיע לגרסאות הקצה. 

 

במשפט, איך ביחס לרנגלר הבסיסי ?

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...