Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחכמי הפורום,

 

רציתי להבין.

אני מסתכל על הברונקו 2 דלתות גרסת הביג בנד ( גרסת הכניסה )

 

שומו ושמים, אני רואה שהמתלים הם סרן קשיח ועצמות עצה כפולות. תמיד ידעתי או היה לי בתת מודע שלגיפ " אמיתי " יש סרן חי.

יש אמת במחשבותי ?

 

ניסיתי קצת לקרוא ברחבי הרשת, לא הצלחתי להבין בסופו של דבר ,  איזה סוג מתלים עדיף יותר לשטח, מבחינת עבירות ? נסיעת " ראלי " בשטח ?

בנוסף גם בחיי היום יום, על הכבישים אני מניח שסרן קשיח יותר נוח ?

 

דבר נוסף, להבנתי לברונקו אין שלדת סולם, זה עוד קונספצייה שהייתה לי בראש שרכב שטח אמיתי צריך ?

 

בסופו של דבר , האם ברונקו בגרסה שכתבתי הינו רכב אמיתי לשטח ?

 

מבחינת יכולות שטח / כביש איך ביחס למתחרה הותיק הרנגלר 2 דלתות, בגרסת ספורט הבסיסית ?

 

מקווה שכתבתי במקום המתאים.

 

תודה לכולם

פורסם

סרן חי וסרן קשיח זה אותו דבר. 

 

הכוונה לסרן שמחבר באופן קשיח את שני הגלגלים. סרן חי - זה סרן קשיח שהוא סרן מניע זאת אומרת  עם דיפרנציאל וציריות שעוברות בתוכו.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

הכי טוב לשטח - שני סרנים חיים. (דיפנדר מקורי, דיסקברי 1 ו 2, לנדקרוזר סדרה 70 ו 105, ג'יפ רנגלר, סופה ועוד טובים ונחשקים)

 

אבל זה רק חלק קטן מהמשוואה, כי כמו בכל דבר בחיים, יש לזה מחיר, וסרנים חיים נחשבים ל'פחות נוחים' ממתלים נפרדים. 

אבל אם כבר בדקת, היית רואה שלכל הברונקו'ס, כולל הויילדטראק והבדלנדס יש בדיוק אותו הדבר...

 

אז אם נחזור לשאלה - כן, הברונקו ביג בנד הוא רכב שטח אמיתי, עם הילוך כח. 

 

מצד שני הוא (וגם האוטר בנקס) מגיעים ללא נעילות דיפרנציאל מקוריות, וללא ניתוק מוט מייצב קדמי. (וגם ללא מיגוני גחון או מדרגות מקוריות). 

אז אם יש את האפשרות הכלכלית הייתי ממליץ בחום ללכת על הדבר האמיתי, כלומר על הווילדטראק או הבדלנדס. 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יואב, מה היתרון בשטח לשני סרנים חיים על פני מתלים נפרדים עם מהלך ארוך כמו של הגפ"סים של פעם?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה רבה על התשובות.

 

אז אני מבין שסרן חי ומתלים נפרדים הם סוג של דרך המלך, בין שטח לנוחות הכביש.

 

לצערי אין באפשרותי להגיע לגרסאות הקצה. 

 

במשפט, איך ביחס לרנגלר הבסיסי ?

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...