Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הצמיגים המקוריים ברכב הם

 ContiPremiumContact 5, 205/55 R17 91V. יש לי 2 שאלות:

1. האם כדאי להחליף לאותו המותג בדיוק כי "היצרן התאים את הצמיג בדיוק לרכב" או שזה לא באמת משנה?

2. אם לא קונטיננטל, איזה צמיג אתם ממליצים לרכב שעושה נסיעות מנהליות רגועות? רוצה איכות דומה או משהו קרוב מספיק. צמיג מופחת רעש יהיה בונוס אבל לא ממש קריטי. גרים באזור חיפה.

 

המלצות *ספציפיות* בבקשה, לא משהו כללי. תודה

פורסם

יש לי בדיוק את אותו הצמיג על הסטוניק (2019 פרימיום)
הקדמיים החזיקו בקושי שלוש שנים ו 35 אלף ק"מ בנסיעה מאוד רגועה... פשוט התפוררו
הקונטיננטל יקר בלי סיבה - לדעתי
החלפתי לפני שנה את הקדמיים בגודייר (מיוצרים בטורקיה) ~ 1000 ש"ח לזוג
לא מרגיש בשינוי לרעה או טובה מהצמיג הקודם

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 2 דקות, סולל הדרך כתב:


החלפתי לפני שנה את הקדמיים בגודייר (מיוצרים בטורקיה) ~ 1000 ש"ח לזוג
 

איזה גודייר בדיוק? יש כל כך הרבה תתי דגמים.

פורסם

אני לא זוכר... תבדוק מה יש במידה הזאת
אאל"ט eagle sport

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא יודע
יכול לומר לך שברכב אחר שלי יש פלקן 310 שהם גם יותר זולים וגם מצויינים
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 12 דקות, סולל הדרך כתב:

eagle sport

דווקא בגדול זה לא דגם מומלץ בפורום (למרות שעוד לא זכור לי ששמענו איך הגרסה השניה שלו מתנהגת). האפישנטגריפ פרפומנס עדיף עליו, וחושב גם שלא יהיה מייצור טורקי.

באתר היבואן נראה שאולי אפילו יותר זול מהאיגל בכמה מקומות.

 

מישלין פרימסי 4/4+ גם אמורים להציע נוחות ופחות רעש בהכללה. אבל הם נוטים להתייבש קצת יותר מהר בשמש הישראלית.

 

לפני 9 דקות, ManInShadows כתב:

אני רואה שהנקוק יחסית זולים ומדורגים גבוה

אתה מבקש מאיתנו המלצות ספציפיות, אבל לא מציין בעצמך באיזה דגם מדובר ;) 

יש להם דגמים טובים וטובים פחות גם. לא בטוח מה יש במלאי, כי ממה שראיתי אצל היבואן אין לא הנקוק ולא פאלקן (שה-ZE310 אכן מומלץ).

 

לגבי קונטיננטל, הקונטיננטל פרימיום קונטקט 6 אמור להיות הרבה יותר טוב מה-5, וה-7 בכלל אמור להיות מצוין. השאלה מה זמין ובאיזה מחיר.

יש דגם חדש יחסית בשוק, אולטרה קונטקט שלא יודע להגיד איך הוא.

 

בכל מקרה, שים לב גם לקוד העומס. אם הדגש הוא על נוחות, הקפדה על קוד 91 ולא לבחור בצמיג עם קוד 95 עדיפה.

 

--------

ישנן מספר צמיגיות שהומלצו בפורום בעבר באזור חיפה. תבדוק מולן מה יש זמין וטרי (בסדר רנדומלי):

צמיגי תמר במפרץ, צמיגי יוניברס בנשר, אריק צמיגים בקניון,  צמיגי דניאל בחוף שמן, צמיגי פרויד.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, Tom_22 כתב:

דווקא בגדול זה לא דגם מומלץ בפורום


אז אני חושב ההפך, לא מוצא בו שום פגם או הבדל בנהיגה מנהלתית מול זה שכפול ממנו במחיר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, ManInShadows כתב:

שלום, הצמיגים המקוריים ברכב הם

 ContiPremiumContact 5, 205/55 R17 91V.

 

 רוצה איכות דומה או משהו קרוב מספיק.

 

 

איכות דומה זה ContiPremiumContact 7 או מישלין פרימסי או גודייר אסימטריק 6 (הם גם שקטים).

דוד שלי שם לפני שבועיים את הקונטי פרמיום בהמלצתי ומרוצה עד הגג. אני עם קונטי ספורט 7.

שילם 550 ש"ח (במרכז הארץ) לצמיג למידה 17 אבל לא זהה לגמרי לשלך.

  • אהבתי 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

איך אפשר להיות מרוצה אחרי שבועיים ? צריך לראות כמה זמן יחזיק מעמד.

לקרובת משפחה שלי היו קונטי 6 שהקדמיים התפוררו לאחר 3 שנים ו48000 ק"מ והאחוריים סחבו עוד שנה.

לבת שלי היו קונטי 5 שהקדמיים סחבו כ 55000 והאחוריים כ 90000 עד שהוחלפו.

פורסם
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

אחלה. מקווה שאכן כך הדבר. אבל אתה יודע, בנסיעה מנהלתית גם צמיג לינג-לונג עשוי להרגיש ככה.

זה האיגל ספורט '1' או '2'?

אני לא חושב שצמיג רע מרגיש אותו הדבר
אני חושב שבמנהלה צמיג נמדד ב
אורך חיים
אחיזה בכביש רטוב
רעש
נוחות
דלק

לגבי הראשון, קונטינטל שהלך אחרי 35 אלף ק"מ זה לא קביל, לא יודע כמה ישרדו הגודייר, אבל הם כבר עשו 10K ללא ממצאים חריגים
לגבי רעש, אחיזה, נוחות, אני לא מרגיש שהגודייר נחות מהקונטינטל
לגבי דלק, לדעתי קשה עד בלתי אפשרי למדוד

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

צמיג רע בהחלט יכול להרגיש כזה גם במנהלה. ועדין הרבה אנשים לא ישימו לב להבדלים משמעותיים כשהצמיג הוא בינוני לכל היותר. סייגתי מראש שזו רק אפשרות.

גם על הדנלופ FM800 למשל (שמקביל מבחינתי קטגורית לספורט איגל) יש דעות חלוקות, שעשויות להיות גם כפועל יוצא של מפעל הייצור.

וכמובן יש גם את ענין הגודייר אפישנטגריפ בייצור טורקי לעומת אירופאי ממש.

 

בכל אופן, במצבי הקצה שכולנו מאחלים לא להגיע אליהם במנהלתי, שם בדר"כ מורגשים ההבדלים המהותיים יותר. וככל שתנאי הכביש קשים יותר (למשל כשרטוב) או שהדרישה מהצמיג עולה (ניהוג חריף), כך זה בולט יותר.

 

כל זה כמובן לא נאמר כדי לשלול את הנסיון וההתנסות שלך עם הגודייר המדוברים (או כל צמיג אחר), ומאחל נסיעה רק בדרכים טובות.

אגב, זה מכבר שאני שומע/קורא שצמיגים שהגיעו מקוריים עם רכבים שונים מחזיקים משמעותית פחות זמן.

×
×
  • תוכן חדש...