Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם העדיף בעקרון של גודייר במידה הזו הוא האפישנטגריפ פרפורמנס מתוצרת אירופאית.

לא בטוח שיש לפאלקן דגם אחר בארץ במידה הזו.

לגבי הנקוק, עדין לא ציינת מה מצאת, אבל אלו במידה הזו הם בסדר בגדול. K125/K135 הם צמיגי נוחות פרימיום, K117/K127 הם בקטגוריה ספורטיבית מעט יותר.

קונטיננטל הזכרנו, וכנ"ל לגבי מישלין.

 

אלו פחות או יותר המומלצים ביותר, אבל יש עוד כל מיני אפשרויות. לכן ההמלצה לבדוק מה מציעים לך בצמיגיות השונות, ואפשר לחזור להתייעצות פה וגם לבדוק חוות דעת למשל כאן (ועדיף אם הצמיג מופיע במבחנים אובייקטיבים).

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, Tom_22 כתב:

 

לגבי הנקוק, עדין לא ציינת מה מצאת, אבל אלו במידה הזו הם בסדר בגדול. K125/K135 הם צמיגי נוחות פרימיום, K117/K127 הם בקטגוריה ספורטיבית מעט יותר.

 

 

 

וואלה. בחיפוש כאן:

https://tires4u.co.il/auto/kia/stonic?type=private&model=7142&year=2021&subModel=31806&modelName=סטוניק

 

זה ההנקוק שעלה: 205/55r17 HNK S1Evo3 95W OE TL.

 

לא מבין מה אומר הסימון 95W במקרה הזה, אבל הוא זול יחסית מחברה מוכרת ומדורג גבוה באתר. לא יודע מה רמת האמינות של זה אז מעדיף להתייעץ כאן.

מישלן אני לא אקנה, נראה לי סתם יקר וקורא שוב ושוב שזה לא מתאים לקיץ הישראלי שנמשך בערך 9 חודשים בשנה.

אני לא צריך צמיגים ספורטיביים, רק שקטים שיחזיקו מעמד ככל האפשר. 

 

עריכה אחרונה על ידי ManInShadows
פורסם (נערך)

הדגם הזה הוא ה-K127. באתר שהזכרתי קודם תוכל למצוא עליו גם מידע.

צמיג טוב, אבל עם נטיה ספורטיבית.

 

הסימון 95W הוא קוד העומס (95) ומהירות (W).

מאחר ואתה צריך לכאורה רק 91V (הבט ברשיון הרכב אם יש דרישה שונה), שימוש בצמיג עם קוד עומס גבוה יותר עשוי לפגוע מעט בנוחות (הוא מחוזק יותר). ההנחיה המקצועית היא גם להתקין 4 צמיגים עם קוד גבוה יותר ולא לערבב זוג כזה עם זוג עם קוד עומס נמוך יותר. לגבי קוד המהירות, קצת יותר זניח, אם כי קוד גבוה יותר עשוי להעיד על תרכובת רכה יותר שיכולה להתמודד עם חום גבוה יותר במהירת גבוהה. במקרה הזה, ההנחיה המקצועית היא להתקין לפחות זוג עם קוד גבוה יותר על סרן אחורי. (חוברת הצמיג והטיפול בו).

tyre-load---speed-ratings---goodyear.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 2
פורסם

זכית כאן להמלצות טובות.

 

אם אין לך דרישות מיוחדות מהצמיג,  פאלקן ZE310 הוא ההמלצה הגורפת לתמורה מעולה למחיר (יש בעיות מלאי כרגע כמו כל הצמיגים מהמזרח) והנקוק Ventus S1 evo 3 הוא צמיג פרימיום מעולה במחיר מעולה. עבורך, הפרשי המחיר לעומת שאר המותגים, כמו מישלין או קונטי, לא ממש משתלמים. 

פורסם

אני מצטרף להמלצה של Falken ze310

מקריאה באתרים בינלאומיים הגעתי למסקנה שהתמורה ביחס למחיר מצויינת.

וזה לא כי זה צמיג זול וסביר.

א. הוא לא זול במיוחד. ב. מהמבחנים שראיתי הוא טוב מאוד.

 

רכשתי לפני 8 חודשים ואז גם היה יתרון בהיבט המלאי והזמינות. לא יודע מה המצב כעת. זה גם תלוי מידה.

 

לפני כן הייתי מתמיד במישלן פרימסי. במידה הנוכחית של הרכב שלי היו יקרים וגם הגעתי למסקנה שאני מזהה אצלי את הנטייה המיוחסת לצמיג זה להתייבשות מהירה יחסית.

 

תמיד שווה לבדוק טלפונית מחיר וזמינות לפני שמגיעים לצמיגייה. ולהגיע לצמיגייה מומלצת.

במרכז ההמלצה שלי זה צמיגי חנניה ברחוב וסרמן ביפו וצמיגי שואף בזבוטינסקי בר"ג

  • אהבתי 1
פורסם

אצלי הקונטי הקדמיים המקוריים באותה מידה בסטוניק גם התפררו אחרי כ40 אלף(נפסלו בטסט). החלפתי להנקוק לא הרגשתי הבדל.

ברור שהקדמיים עובדים יותר קשה אבל ההבדל בבלאי  בין הקדימה לאחורה ממש מהותי. כמה שזכור לי היו חסרים ממש הרבה "קוביות" בסוליה משהו שרואים רק כשמסובבים את ההגה, למרות שבדפנות נראה ממש בסדר. התופעה הזו לא כזו גדולה ברכבים אחרים שיש לי או היו לי בעבר.

פורסם

בסטוניק של אשתי החלפתי לקלבר דיינאקסר HP4, היא מרוצה, ואני מרוצה כשנוהג באוטו שלה. עלו 1596 באוגוסט 22. הצמיגים המקוריים החזיקו 61645 ק"מ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מה שהוא אמר. אחלה VFM, ולרכב שאין לי בשבילו דרישות ספורט או עבירות, זה מספיק טוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...