Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, David32 כתב:

יש כאלה שלא אכפת להם, וישכאלה שחרדים.

ויש חרדים שלא אכפת להם.

לטיול הייתי נסע רק עם כל המשפחה כי לא בא לי להיתקע בחול במלחמה כשהמשפחה שלי בבית אבל אם כולנו נתקענו יחד בחול אז אין בעיה.

  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 13 שעות, ArikB כתב:

מנצל"ש. טסים לספרד לשבוע בפסח. את הכרטיסים הזמנו עוד לפני המלחמה. אני זוכר אחרי תחילת המלחמה שראיתי את ההפגנות הפרו פלסטיניות בברצלונה. האם יש אווירה אנטי ישראלית במדריד?

הייתי במדריד לפני חודש - אפס התעניינות ברחוב במלחמה.

ב5 ימים הייתה הפגנה אחת של איזה 10-15 הזויים באחת הפלאזות שאף אחד לא הסתכל עליהם כמעט, חוץ מזה כלום.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

הייתי בברצלונה במלחמת המפרץ השניה - נתקלתי באיזו הפגנה קטנה נגד ארה"ב, היתה תחושה קצת לא נעימה ותו לא. את האנטיפתיה לעיר הזו (שמבחינת אתרים בהחלט שווה ביקור בן כמה ימים) פיתחתי במועד אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צכיה היא מקום טוב לתקופה הזו, ובכלל זו ממש אחלה מדינה שהרבה מפספסים. בנוסף יש שם מעט מאוד אנטישמיות.

 

אני הייתי טס בתקופה הזו עם חברת תעופה ישראלית (ורק הפעם, בגלל המצב) כי ככה אתה יודע שיש מטוס שיחזיר אותך גם אם המצב פתאום יהיה חרבנה.

בתאריך 3.4.2024 בשעה 07:24, Shmulik_Miata כתב:

אוקיי,

 

מכירים ויכולים להמליץ על מלון במרכז העיר?  

 

תודה

 

 

 

לפני שנתיים היינו עם 3 ילדים במלון דירות ממש על כיכר השעון שכללה מזגן נייד. 

היתה דירה מעולה וענקית ומיקום מדהים - כל העיר ברגל

המלון נקרא:

Old Town Square Residence by Emblem

ויש לו ממש מלון עם ארוחות וכו' במרחק של 300-400 שם גם עושים את הצ'ק אין.

פורסם

המלצה שלי מלון Century Old Town Prague MGallery Hotel Collection

מיקום טוב וקרוב לכל האטרקציות - גשר קארל, מצודת פראג, המוזיאון הלאומי, הבית הרוקד. קניון פלדיום

 

אאל"ט יש בקרבת המלון חנייה של השכרת רכב (הרץ?) אבל ממליץ לבדוק לעומק את העניין ואם זה רלוונטי אם מעוניינים לצאת לקרלווי ויארי והמעיינות החמים.

אם אתם בקטע של בירה, אפשר לנסוע למפעל הבירה של פילזן,  )Pilsner Urquell Brewery(

למרות שאפשר בטח למצוא עוד מקומות בצ'כיה שקרובים לפראג.

מפעל סקודה - מצריך הזמנה מראש לסיור שלהם, ממה שאני זוכר.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

חברים, תודה רבה, הוזמן היום (מזל שהמתנתי כי המחיר של הטיסות נחתך בכמעט 1000 ש"ח, שווה להמתין).

 

הוזמן מלון Century Old Town Prague MGallery Hotel Collection

 

תודה 

  • אהבתי 1

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הסיכון היחיד לטעמי הוא לא ביטול (על הרוב תקבל את הכסף בחזרה), הסיכון הכי גדול הוא שתתבטל הטיסה חזור.

לכן מי שיש לו את הפריבילגיה לעבוד מרחוק אני ממליץ לקחת איתכם לפטופ למקרה ותתקעו בחו״ל.

 

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש לנו נהלים במשרד (ממשלתי) לגבי פתיחת גישה ממדינה זרה, לכן אין טעם לקחת לפטופ.

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש את ה"ביטוח" הזה:

https://www.tripguaranty.co.il/

 

מאפשר ביטול ללא כל נימוק או תנאי ובהתראה של שעות בודדות (ביחס ליציאה מהארץ בלבד).

אני כותב ביטוח במרכאות כי זה יותר רכישת אופציה מאשר ביטוח.

העלות גבוהה וההחזר של 80 אחוז מכל הפסד בגין הזמנה.

 

זה לא ממש ביטוח גם בגלל המחיר אבל בעיקר בגלל המנגנון. 

ביטוח מגן על הרוכש מאירועים שאינם תלויים בו. כאן זה מופעל לגמרי לפי שיקול הדעת של הרוכש. אבל המחיר בהתאם.

 

מתאים למקרים בהם סיכויי הביטול גבוהים

  • רעיון טוב! 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חזרנו הלילה (באסה) מפראג.

 

המלון שהזמנו באמת היה סבבה, מחיר טוב, שירות טוב, מלון וחדרים נקיים ומודרנים. 

 

פראג מדהימה ואני שמח שבחרתי את פראג על פני וינה בתקופה הזו. המזג אוויר היה ביום הראשון קצת קריר, אבל בשאר הימים היה מושלם. פראג עיר נקיה מאוד, מלאה בתיירים בתקופה הזו, אך העיר קצת יקרה ביחד לערים אחרות שהיינו בהן. יצא אפילו שנעקצנו ב-140 ש"ח על כמה פירות (שקית ענבים, תות שדה שהיה מדהים בטעמו וקופסאת תותי בר) בחנות של סינים (אגב, הסינים המקומיים שם פתחו חנויות בכמויות).

 

במשך שלושה ימים רצופים טיילנו רגלי וחרשנו את העיר (אפילו הגענו לצד השני של גשר קארל וטיילנו גם שם). הלכנו המון קילומטרים כל יום חזרנו מותשים וקצת כואבים. עשינו קצת קניות של בגדים, זוג נעליי NEW BALANCE (עלות כ-330 שם, בארץ כפול פי 2) ועוד מתוקים ושוקולדים לארץ. 

 

מלא מכוניות יוקרה, דברים שכבר לא מתרגשים מהם המקומיים אך כן דגדגו את מייתרי הרגש אצלנו.

 

בחזרה השתמשנו בשירות של BOLT שהיה מאוד יעיל וזול (מהמלון לשדה עלה כ-60 ש"ח) והשדה תעופה היה מאוד יעיל ומאוד מטופח. 

 

image.thumb.jpeg.f7beaae11a1409a7b21505639e8cf98e.jpeg

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
בתאריך 3.4.2024 בשעה 07:43, Night Driver כתב:

ויש חרדים שלא אכפת להם.

לטיול הייתי נסע רק עם כל המשפחה כי לא בא לי להיתקע בחול במלחמה כשהמשפחה שלי בבית אבל אם כולנו נתקענו יחד בחול אז אין בעיה.

עשיתי את זה בלבנון השניה. אבל בינתיים המשפחה גדלה וזה לא מעשי. אז בפסח נסעתי לכמה ימים לירושלים, וחוץ מזה שביום החג הכל היה סגור (כולל מקומות שכרגיל פתוחים בשבת) היתה לי הפתעה חיובית מאוד.

 

לגבי פראג - הייתי לפני הרבה שנים. עיר יפה, אבל לא מצאתי אותה נעימה במיוחד. ממה שהבנתי מבני משפחה שביקרו בה במהלך השנים התפתחה מאוד מבחינה תיירותית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

אז בפסח נסעתי לכמה ימים לירושלים,

אוהב לחיות על הקצה.

 

את חנוכה נסעתם לעשות בעוטף?

  • מצחיק 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחרי ביקור בכיכר ציון הבנתי איפה נעלמה משטרת ישראל.

מצד שני, במצגת הלייזר בטיילת ארמון הנציב, שמשכה אלפי צופים, לא ראינו אף שוטר, למרות שמלא שם בתושבי השכונות הערביות הסמוכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, Shmulik_Miata כתב:

המלון שהזמנו באמת היה סבבה, מחיר טוב, שירות טוב, מלון וחדרים נקיים ומודרנים. 

שמח לשמוע שנהנת במלון.

בכל אופן בנוגע לעקיצות בפראג, ממליץ להיכנס לערוץ יוטיוב של honest guide 

יש המון סרטונים על עקיצות שהנוכלים שיש ברחובות פראג..

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...