Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוצמת הקול נמוכה ברמקולים, בספורטאג' 2020, למרות שכיוון העוצמה הוא במקסימום.

אני יד 2.

מה עושים? האם יש הגבלת עוצמה שניתן לקבוע אותה, ובעל הרכב הקודם "שיחק" בזה?

פורסם

התחלתי לענות לך בפורום הכללי, ואז החלטת לפתוח גם פה ועדין לא לפרט מספיק. 

 

מעתיק את תגובתי שם: 

 

פרט קצת יותר על הבעיה.

האם הבעיה התחילה פתאום או תמיד היתה קיימת?

האם הווליום משתנה בהתאם לכיוון, מ-0 עד המקסימום, רק שהמקסימום נשמע לך נמוך?

האם הווליום מונמך מעל נקודה מסויימת?

האם מתנהג באופן זהה בעת עמידה מול בזמן נסיעה? האם יש הבדל בין רכב מונע לכבוי?

האם זה קורה עם כל מקור של מוזיקה/סאונד (רדיו, CD , USB, BT, AUX, דיבורית)?

האם מדובר במערכת מקורית או אפטרמרקט כלשהי?

 

תבדוק אילו כיוונים אפשריים בהגדרות של הסאונד.

אגב, לא מומלץ להגיע למקסימום של הווליום. בדר"כ זה יכניס יותר עיוות לאות ועלול להזיק לרמקולים. 

פורסם

תופעה ידועה. הווליום הרגיל של הספורטאז לא מספיק חזק

 

אישית ממליץ להחליף למסך תואם מקור 9 אינץ עם מעבד סאונד טוב. הרמקולים ישמעו יותר חזק ואיכותי

מנסיון של כמה התקנות באותו רכב

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...